1. Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με την επιφύλαξη της παρ. 2.
2. Οι διατάξεις του Μέρους Γ’ ισχύουν δεκαοκτώ (18) μήνες από τη δημοσίευσή του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Από την ημερομηνία αυτή, απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, για τα οποία δεν έχουν χορηγηθεί στοιχεία κυκλοφορίας, με την επιφύλαξη των οχημάτων ειδικού τύπου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.
Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"Άρθρο 35 Έναρξη ισχύος
Άρθρο 35 Έναρξη ισχύος
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 2 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3 Ορισμοί
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 4 Γενικές ρυθμίσεις εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗ Άρθρο 5 Ειδική θεωρητική εκπαίδευση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 6 Ύλη θεωρητικής εκπαίδευσης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Θεωρητική εξέταση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 8 Επιτηρητές θεωρητικής εξέτασης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 9 Διαδικασία θεωρητικής εξέτασης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Δειγματοληπτικός έλεγχος ταυτοπροσωπίας υποψήφιων οδηγών και οδηγών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 Θεωρητική εξέταση ατόμων που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και όσων δεν γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 Θεωρητική εξέταση κωφών και βαρήκοων υποψήφιων οδηγών και οδηγώνΆρθρο 12 Θεωρητική εξέταση κωφών και βαρήκοων υποψήφιων οδηγών και οδηγών
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ Άρθρο 13 Πρακτική εκπαίδευση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Πρακτική δοκιμασία
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 15 Διαδικασία πρακτικής δοκιμασίας υποψήφιων οδηγών και οδηγών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 16 Οπτικοακουστική καταγραφή πρακτικής δοκιμασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Αδειών Οδήγησης «Τέθριππον»
- 19 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΣ Άρθρο 18 Μητρώο εξεταστών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19 Μητρώο Εποπτών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Απομακρυσμένη εποπτεία
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αποζημίωση Εξεταστών και Εποπτών
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Άρθρο 22 Σύσταση «Τμήματος Εποπτείας Εξετάσεων Αδειών Οδήγησης Οχημάτων»
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23 Κριτήρια και αποτελέσματα Αξιολόγησης Εξεταστών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 Διαδικασία υποβολής ενστάσεων
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Άρθρο 25 Ίδρυση κέντρων αξιολόγησης ικανότητας και προετοιμασίας οδήγησης για άτομα με κινητικά προβλήματα
- 46 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Άρθρο 26 Χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας σε όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος και διαδικασία χαρακτηρισμού του ως ιστορικού ενδιαφέροντος
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 27 Όροι κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 Στοιχεία κυκλοφορίας οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τεχνικός έλεγχος
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τέλη κυκλοφορίας οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 31 Κυρώσεις και διοικητικά πρόστιμαΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 31 Κυρώσεις και διοικητικά πρόστιμα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 33 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34 Καταργούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Μαΐου 2021, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Ιουνίου 2021, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 323 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
ΑΡΘΡΟ 35
Σύμφωνα με την παρ. 2 άρθρου 35, ορίζεται «Οι διατάξεις του Μέρους Γ’ ισχύουν δεκαοκτώ (18) μήνες από τη δημοσίευσή του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Από την ημερομηνία αυτή, απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, για τα οποία δεν έχουν χορηγηθεί στοιχεία κυκλοφορίας, με την επιφύλαξη των οχημάτων ειδικού τύπου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος».
Θεωρούμε ότι υπάρχει αντίφαση μεταξύ αυτών των διατάξεων, αφού σύμφωνα με το άρθρο 35 παρ. 2, πρέπει τα οχήματα να έχουν εφοδιαστεί με τα στοιχεία κυκλοφορίας, άρα και Βεβαίωση Χαρακτηρισμού και Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης και μάλιστα εντός 18 μηνών από της δημοσίευσης του παρόντος, ενώ με την παρ. 9 άρθρου 33, τα ήδη χαρακτηρισμένα ως ιστορικά οχήματα για να δύνανται να κυκλοφορούν, οφείλουν να εφοδιαστούν με το πιστοποιητικό συμμόρφωσης και μάλιστα 2 χρόνια μετά τη χορήγηση στοιχείων κυκλοφορίας.
Υπάρχει συνεπώς μια λογική αντίφαση, που πρέπει να θεραπευθεί και παρακαλούμε για τις σχετικές ενέργειές Σας.
Αγαπητέ συντοπίτη κύριε Υπουργέ. Το σχόλιο μου ίσως να είναι λίγο άσχετο με το νομοσχέδιο αλλά πολύ σχετικό με το Υπουργείο σας. Θα ήθελα να ακούσετε την άποψη ενός Έλληνα πολίτη μιας και η ομοσπονδία στην οποία ανήκω(Υπεραστικά Λεωφορεία ΚΤΕΛ) είναι απούσα. Το πρώην Τ.Σ.Α το γνωρίζετε. Επι λέξει σημαίνει Ταμείο Συντάξεων ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΙΣΤΩΝ. Αυτοκινητιστές είναι τα ταξί τα φορτηγά τα λεωφορεία. Πώς γίνεται σε ένα ενιαίο ταμείο να υπάρχουν διακρίσεις και να μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ο ταξιτζής και συγχρόνως να δουλεύει παίρνοντας το 70% της σύνταξης του και να μην μπορεί να το κάνει το φορτηγό το λεωφορείο. (αυτός ο νόμος έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση). Θα πρέπει ο νόμος να ισχύσει για ολους και οχι επιλεκτικά για κάποιους . Δώστε λοιπόν και σε μας το δικαίωμα όπως το έχουν τα ταξί και όλοι οι άλλοι Έλληνες ελεύθεροι επαγγελματίες (ΤΑΜΕΙΟ ΕΦΚΑ) να μπορούμε να συνταξιοδοτηθούμε και συγχρόνως να δουλεύουμε από τα 62 εως τα 67 (εφόσον πληρούνται ολες οι νόμιμες προϋποθέσεις ηλικιας -ενσημα) και να παίρνουμε το 70% της σύνταξης χωρίς να είναι υποχρεωτική η κατάθεση του διπλώματος .Ζούμε σε μία Δημοκρατική χώρα που οι νόμοι είναι ίσοι για όλους τους Έλληνες πολίτες και όχι μόνο. Σας ευχαριστώ.