Άρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Παρατείνεται για επτά (7) μήνες ακόμα η προθεσμία που τάσσει το εδ. β) της παρ. 1 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012, (ΦΕΚ Α’86) προκειμένου να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα που θα καθορίζει τα όργανα, την διαδικασία καθώς και τα κριτήρια της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , καθώς και τη βαρύτητα των επιμέρους κριτηρίων για την προαγωγική εξέλιξη και την αξιολόγηση της θητείας των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης. Η παράταση άρχεται από την 11η Αυγούστου 2012, ότε και εξέπνευσε η ταχθείσα προθεσμία, και λήγει στις 10 Μαρτίου 2013.

  • 24 Νοεμβρίου 2012, 16:32 | Άκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Εκπληκτική πατέντα!!! Εισηγείστε ένα νόμο ο οποίος λέει πως θα βγάλουμε στο γόνατο, λίγο πριν τελειώσει η προθεσμία ( η συνήθης πεπατημένη δηλαδή ) ένα προεδρικό διάταγμα το οποίο θα καθορίζει όλα τα ουσιαστικά ζητήματα της αξιολογησης. Είναι εκ πείρας γνωστό τι θα συμβεί: θα ανακοινωθεί στις 9 Μαρτίου μια μεγαλοπρεπής ανεφάρμοστη και κατα πάσα πιθανότητα απαράδεκτη μπαρούφα, συνοδευόμενη από δηλώσεις πως βρισκόταν πολλούς μήνες σε δημόσια διαβούλευση. Μάλλον το υπουργείο δεν έχει ιδέα για το πως θα πρέπει να γίνει η αξιολόγηση. Ούτε σε επίπεδο βασικών αρχών. Και θα καλυφθεί πίσω από μια «ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ» ανακοίνωση της ΟΛΜΕ η οποία θα φροντίσει να κρύψει πως ο βασιλιάς είναι γυμνός ( από θέσεις ). Με τέτοια μυαλά, το μόνο που μας μένει είναι να φέρουμε και μια εκπαιδευτική τρόικα να μας πει τι νόμους πρέπει να θεσπίσουμε. Ή μήπως είναι ήδη εδώ και όλη αυτή κωμωδία (διαβούλευση) γίνεται για να ρίξουμε στάχτη στα μάτια;

  • 24 Νοεμβρίου 2012, 12:37 | Ειρήνη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Απορία φιλολόγου:
    Μετά τις προπτυχιακές σπουδές στην Κλασική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, δύο μεταπτυχιακούς τίτλους (M.Phil. in Classics, Μεταπτυχιακή Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων), διορισμό με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, πιστοποιήσεις στις ΤΠΕ, δύο ξένες γλώσσες, τι άλλη «Αξιολόγηση» θα πρέπει να υποστώ, από ποιους και με ποιους στόχους; Και, ειρήσθω εν παρόδω, πότε θα συσταθεί άλλος φορέας, για να αξιολογήσει όλες της άλλες παραμέτρους της δημόσιας ελληνικής εκπαίδευσης; (sic)

  • 24 Νοεμβρίου 2012, 05:41 | daskalos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Η αξιολόγηση, για να έχει νόημα, θα πρέπει να οδηγεί και σε απόλυση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διεξαχθεί από τα στελέχη που έχουν τοποθετηθεί με κομματικά κριτήρια, χωρίς να έχουν αξιολογηθεί αντικειμενικά. Σε πρώτο στάδιο θα πρέπει να αξιολογηθούν όλες οι κατηγορίες που ευνοήθηκαν κομματικά και πολιτικά (π.χ. οι εκτός ΑΣΕΠ, οι ΤΕ που ονομάζονται ΠΕ, οι διετούς φοίτησης κ.τ.λ.) και στη συνέχεια ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι.

  • 23 Νοεμβρίου 2012, 19:03 | klio
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Σήμερα υπάρχουν στα σχολεία προιστάμενοι ή διευθυντές που κατέχουν τη θέση λόγω αρχαιότητας (ή γνωριμιών) όχι λόγω προσόντων.
    Υπηρετούν επίσης αυτή τη στιγμή δάσκαλοι νεότεροι σε ηλικία με εντελώς διαφορετική θεωρητική και μεθοδολογική εκπαίδευση.
    Ακόμα υπάρχει και η μερίδα των εκπαιδευτικών που όπως ανέφερε και ο Υπουργός, επιμορφώνονται και ακολουθούν τα νέα δεδομένα στην εκπαίδευση με ζήλο. Ποιός θα κρίνει ποιόν λοιπόν;
    Το κυριότερο,είναι εξακριβωμένο πως ο συγκεκριμένος τρόπος αξιολόγησης θα «ανακαλύψει» τους άξιους ή ικανούς (μέσα από τους τοίχους της τάξης πως θα δείς τι κάνει ο δάσκαλος άραγε);

    Ευχαριστώ.