Η παρ. 6 του άρθρου 283 του ν. 3852/2010 (Α΄87) αντικαθίσταται ως εξής:
«6. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εσωτερικών ύστερα από αίτημα του οικείου δημοτικού συμβουλίου, το οποίο στηρίζεται σε αναπτυξιακούς, συγκοινωνιακούς ή ιστορικούς λόγους, μπορεί οικισμός που έχει απογραφεί ως αυτοτελής, με μόνιμο πληθυσμό άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων, να αποτελέσει δημοτική κοινότητα.».
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
Άρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Στην προτεινόμενη διατύπωση υπάρχουν δύο δεσμευτικοί όροι:
1) Με αίτημα του Δημοτικού Συμβουλίου:
Να προστεθεί και η δυνατότητα το ΥΠΕΣ κατόπιν τεκμηριωσης (ιστορικής, πολιτιστικής, πληθυσμιακής κλπ) να μπορεί να εισηγείται την έκδοση σχετικού ΠΔ ακόμα και αν δεν υπάρχει σχετικό αίτημα του οικείου Δήμου.
2) Η προυπόθεση του «αυτοτελούς οικισμού» αποτελεί μια δέσμευση που δεν αφορά αντικειμενικά και επιστημονικά κριτήρια κήρηξης μια περιοχής ως δημοτικής κοινότητας.
Οι αναπτυξιακοί, συγκοινωνιακοί ή ιστορικοί λόγοι αν συνδυαστούν με πληθυσμιακό κριτήριο μπορεί να αποτελέσουν ικανά κριτήρια για την όρθη οριοθέτηση μιας περιοχής ως δημοτικής κοινότητας.
Ο όρος αυτοτελής οικισμός είναι παρωχημένος για μια μεγάλη πόλη.
Παναγιώτης Αναγνωστόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Αχαρνών
Η ανακήρυξη οικισμών σε Δημοτικές Κοινότητες, για λόγους ιστορικούς ή οποιουσδήποτε άλλους, δεν είναι θέμα βούλησης μόνο των δημοτικών συμβουλίων. Πρωτίστως αφορά τους ίδιους τους δημότες. Είναι λογικό οι πολίτες και οι σύλλογοι που τους εκπροσωπούν να απευθύνουν στον οικείο δήμο το αίτημά τους, αλλά και ο δήμος πρέπει να συζητά και να αιτιολογεί πλήρως τους απορριπτικούς λόγους όταν δεν συναινεί. Δυστυχώς υπάρχουν συχνότατα φαινόμενα αυθαιρεσίας σε αυτό. Για να αποφευχθούν πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα προσφυγής των πολιτών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση ή άλλο αρμόδιο δευτεροβάθμιο όργανο. Στις εξαιρετικές μάλιστα περιπτώσεις, να επιλαμβάνεται το Υπουργείο Εσωτερικών και να δίνει τις ενδεδειγμένες λύσεις. Ήδη έχουν αναφερθεί παραδείγματα καταχρηστικής εφαρμογής του ισχύοντος νόμου απο τους δήμους, όπως αυτό του Ολυμπιακού Χωριού, και με την προτεινόμενη αλλαγή αναμένονται πολύ χειρότερα. Προτείνω: α) Κατάργηση της προϋπόθεσης απογραφής ως αυτοτελούς οικισμού και γενικά των χωρίς νόημα περιορισμών. β) Το πληθυσμιακό κριτήριο να έχει ως βάση τον αριθμό αυτών που ψηφίζουν στον οικισμό. γ) Τα δημοτικά συμβούλια να συζητούν υποχρεωτικά τα σχετικά αιτήματα πολιτών και συλλόγων και να υποχρεούνται σε πλήρως αιτιολογημένη απόφαση στην περίπτωση απόρριψης. δ) δυνατότητα προσφυγής (με βάση τους λόγους απόρριψης από το Δημ. Συμβ.) έως και το αρμόδιο υπουργείο. Μόνον όσοι έχουν αντικειμενικά σοβαρούς λόγους θα φτάσουν ως εκεί. Οι υπόλοιποι θα αποθαρρυνθούν νωρίτερα.
Με την συγκεκριμένη τροποποίηση η πολιτεία παραχωρεί το δικαίωμα ανακήρυξης ενός ιστορικού για την επικράτεια -και όχι απλά ενός δήμου- οικισμού, σέ κοινότητα , περιμένοντας το εκάστοτε δημοτικό συμβούλιο να υποδείξει αν κάποιος οικισμός πρέπει να γίνει ή όχι δημοτική κοινότητα. Παράδειγμα το Ολυμπιακό Χωριό στο Δήμο Αχαρνών, που ενώ πληρεί όλες τις προϋποθέσεις το δημοτικό συμβούλιο αγνοεί το διαχρονικό αίτημα κατοίκων και συλλόγων του οικισμού για δημοτική κοινότητα.
Ως νέοι του Ολυμπιακού Χωριού έχουμε να πούμε πως, η δημιουργία κοινότητας στο Ολυμπιακό Χωριό της Αθήνας είναι μια σημαντική πτυχή καθώς παρέχει ένα περιβάλλον στήριξης στους κατοίκους. Η χρησιμότητα της δημοτικής κοινότητας είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της περιοχής. Μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, στην ενίσχυση της οικονομίας και της ανάπτυξης της κοινότητας, στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της ασφάλειας, και στη βελτίωση της περιβαλλοντικής ποιότητας. Επιπλέον, η δημοτική κοινότητα μπορεί να συνεισφέρει στη δημιουργία κοινωνικών συγκεντρωτικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, στη βελτίωση της πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας και εκπαίδευσης, καθώς και στην ανάπτυξη κοινοτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την κοινότητα, κάτι το οποίο η κοινότητά μας δεν είχε την ευκαιρία να βιώσει σε ικανοποιητικό βαθμό. Ως νεολαία του Ολυμπιακού Χωριού πιστεύουμε πως πρέπει να χαρακτηρισθεί ως Δημοτική Κοινότητα και να αποτυπωθεί στον αυτοδιοικητικό χάρτη ως οντότητα Πρότυπης Πόλης, ως υπόδειγμα σύγχρονης οικιστικής ανάπτυξης και βέβαια ως σημείο αναφοράς των Ολυμπιακών Αγώνων της «Αθήνας 2004». Τέλος, πιστεύουμε πως οι αποφάσεις για τέτοια ζητήματα θα πρέπει να εμπίπτουν το Υπουργείο Εσωτερικών, καθώς είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος φορέας για την επίλυση τέτοιων ζητημάτων.
Με εκτίμηση,
Θεοδωρουλάκης Γεώργιος
Υπεύθυνος Νεολαίας Ολυμπιακού Χωριού
Πρόεδρος Νέας Γενιάς Ολυμπιακού Χωριού
Με την συγκεκριμένη τροποποίηση η πολιτεία παραχωρεί το δικαίωμα ανακήρυξης ενός ιστορικού για την επικράτεια -και όχι απλά ενός δήμου- οικισμού, σέ κοινότητα , περιμένοντας το εκάστοτε δημοτικό συμβούλιο να υποδείξει αν κάποιος οικισμός πρέπει να γίνει ή όχι δημοτική κοινότητα. Παράδειγμα το Ολυμπιακό Χωριό στο Δήμο Αχαρνών, που ενώ πληρεί όλες τις προϋποθέσεις το δημοτικό συμβούλιο αγνοεί το διαχρονικό αίτημα κατοίκων και συλλόγων του οικισμού για δημοτική κοινότητα.
Η προτεινόμενη φράση «Ύστερα από αίτημα του οικείου του οικείου δημοτικού συμβουλίου» δεσμεύει το Υπουργείο είτε να λάβει πρωτοβουλία είτε να εξετάσει αρμοδίως ενδεχόμενη προσφυγή οικιστών που ενώ επιθυμούν την ανακήρυξή του οικισμού τους σε δημοτική κοινότητα το οικείο δημοτικό συμβούλιο αρνείται να την αποδεχθεί ή και να την συζητήσει, με συνέπεια το Υπουργείο Εσωτερικών να μην νομιμοποιείται πλέον να επιληφθεί.
Για παράδειγμα η περίπτωση του Ολυμπιακού Χωριού στον Δήμο Αχαρνών αποτελεί εκ κατασκευής αυτοτελή οικισμό (πληροί τις προϋποθέσεις του Π.Δ. 168/2008, άρθρο 3) και πρέπει να χαρακτηρισθεί ως Δημοτική Κοινότητα και να αποτυπωθεί στον αυτοδιοικητικό χάρτη ως οντότητα Πρότυπης Πόλης, ως υπόδειγμα σύγχρονης οικιστικής ανάπτυξης και βέβαια ως σημείο αναφοράς των Ολυμπιακών Αγώνων της «Αθήνας 2004».
Α35: Δεν έχουν νόημα οι περιορισμοί :
«σε αναπτυξιακούς, συγκοινωνιακούς ή ιστορικούς λόγους» – αντικαθίσταται «κατόπιν επιθυμίας των πολιτών που διαθέτουν οικία στην εκ λόγω περιοχή, σε ποσοστό 50% + 1. Οι διαδικασίες καθορίζονται από τον οικείο δήμο, με την έγκριση του ΥπΕς
«οικισμός που έχει απογραφεί ως αυτοτελής με μόνιμο πληθυσμό» – δεν εξυπηρετεί κανένα το αυτοτελής και μόνιμοι. Έχω οικία άρα έχω ενδιαφέρον, δικαιώματα και υποχρεώνεις. Στον πληθυσμό περιλαμβάνονται τα άτομα στην ιδιοκτησία των οποίων ανήκει η οικία και ίσως και οι ενοικιαστές
Με την προτεινόμενη αντικατάσταση ΑΥΤΟΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ η δυνατότητα του Υπουργείου Εσωτερικών να ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ το ίδιο την ανακήρυξη οικισμού σε δημοτική κοινότητα, ζητώντας ή λαμβάνοντας απλώς υπόψη τη «ΓΝΩΜΗ του οικείου δημοτικού συμβουλίου». Η φράση που προτείνεται: «ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΜΑ του οικείου δημοτικού συμβουλίου» ΔΕΣΜΕΥΕΙ το Υπουργείο είτε να λάβει πρωτοβουλία είτε να εξετάσει αρμοδίως ενδεχόμενη προσφυγή οικιστών, που ενώ επιθυμούν την ανακήρυξή του οικισμού τους σε δημοτική κοινότητα, το οικείο δημοτικό συμβούλιο αρνείται να την αποδεχθεί ή και να την συζητήσει.
Το Υπουργείο Εσωτερικών ΔΕΝ ΘΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ πλέον να επιληφθεί.
Ακόμα και η υφιστάμενη (και παραμένουσα) προϋπόθεση «να έχει απογραφεί ως αυτοτελής (ο οικισμός)» θεωρώ πως είναι υπερβολική. Πολύ περισσότερο, μάλιστα, αφού στην προτεινόμενη αλλαγή/αντικατάσταση προστίθεται το πληθυσμιακό κριτήριο: «με μόνιμο πληθυσμό άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων».
Ενδεικτικό -ταυτόχρονα και απόλυτο- παράδειγμα η περίπτωση του Ολυμπιακού Χωριού στον Δήμο Αχαρνών. Ενώ αποτελεί ΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ αυτοτελή οικισμό, αποφεύχθηκε να απογραφεί ως τέτοιος, με τα τότε ισχύοντα ΦΑΟ. Προφανώς περιττεύει η τεκμηρίωση για ποιο λόγο και με ποια κριτήρια το Ολυμπιακό Χωριό σαφώς δικαιούται να χαρακτηριστεί Δημοτική Κοινότητα. Ασφαλώς: α) για ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ, β) για ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥΣ και γ) για ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ.
Ευχαριστώ
Παύλος Γεωργίου
Σχετικά με το άρθρο 35 η παρ. 6 του άρθρου 283 του ν. 3852/2010 (Α΄87) αντικαθίσταται ως εξής:
6. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εσωτερικών ύστερα από αίτημα του οικείου δημοτικού συμβουλίου, το οποίο στηρίζεται σε αναπτυξιακούς, συγκοινωνιακούς ή ιστορικούς λόγους, μπορεί οικισμός που έχει απογραφεί ως αυτοτελής, με μόνιμο πληθυσμό άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων, να αποτελέσει δημοτική κοινότητα.».
Καλό θα είναι επειδή ο πληθυσμός της υπαίθρου συρρικνώνεται εκεί που λέει μόνιμο πληθυσμό καλό είναι να μπει και το διαζευκτικό ή νόμιμο πληθυσμό,γιατί υπάρχουν κοινότητες με 270 κατοίκους μόνιμο πληθυσμό, που έχουν νόμιμο πληθυσμό (ψηφοφόρους) 450 ανθρώπους όπως ο Άγιος Γεώργιος Γρεβενών.
Μπορούν επομένως να χαρακτηριστούν έτσι Δημοτκές κοινότητες και να έχουν άλλες προοπτικές.
Να σημειώσω εδώ ότι στο συγκεκτιμένο χωριό μετά από ανασκαφές της ΕΦΑ Γρεβενών ανακαλύφτηκε αρχαία πόλη,επομένως και για ιστορικούς λόγους θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα να χαρακτηρίζονται Δημοτικές κοινότητες.
Με εκτίμηση
Ηλίας Γάγαλης
συνταξιούχος Δάσκαλος
Αντιπρόεδρος Αρχαιοφίλων Γρεβενών ο «Δέρδας»