Άρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019

Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) τροποποιείται με την προσθήκη αναφοράς σε ειδικότητες ως προς την κατανομή των κενών θέσεων προσωπικού και η παρ. 4 διαμορφώνεται ως εξής:
«4. Η κατανομή των θέσεων προσωπικού ανά εργασιακή σχέση, κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα σε οργανικές μονάδες και η τοποθέτηση των υπαλλήλων, διενεργείται με απόφαση του οικείου Υπηρεσιακού Γραμματέα του Υπουργείου ή του αρμόδιου οργάνου διοίκησης, μετά από εισήγηση των προϊσταμένων Γενικής Διεύθυνσης ή Διεύθυνσης, με βάση την αποστολή κάθε οργανικής μονάδας και τις ανάγκες της υπηρεσίας. Οι κενές θέσεις προσωπικού μπορεί να ανακατανέμονται σε εργασιακές σχέσεις, κατηγορίες, κλάδους και ειδικότητες με κοινή απόφαση του Υπηρεσιακού Γραμματέα του αρμόδιου για τη δημόσια διοίκηση Υπουργείου και του οικείου Υπηρεσιακού Γραμματέα, στο πλαίσιο της αποτελεσματικής λειτουργίας της υπηρεσίας.».

  • 10 Φεβρουαρίου 2023, 23:07 | Βασιλική

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΟΣΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΡΙΣΤΑ ΣΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΠΗΚΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΒΑΘΜΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ. ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΧΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ Η Η ΠΑΡΟΥΣΑ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 11:43 | Μαρία Ανδρονή

    Επιπλέον να προσθέσω ότι τηρούμενης της αρχής της αναλογικότητας που προβλέπεται από το Σύνταγμα μας και δεδομένου ότι με το συγκεκριμένο σύστημα δυσανάλογα δυσμενούς αρνητικής βαθμολόγησης και δυσανάλογα υψηλών βάσεων πολλές και καίριες θέσεις μένουν ακάλυπτες με δυσμενείς συνέπειες στο δημόσιο συμφέρον. Επομένως προτείνω και να μειωθεί περαιτέρω το ποσοστό των βάσεων (35% με 40% για παράδειγμα) αλλά επιπλέον να επαναβαθμολογηθούν τα γραπτά με μειωμένο αρνητικό συνετελεστή (από μείωση 0,35 για κάθε λάθος απάντηση σε 0,25), διότι αν δεν συμβεί αυτό και απλά μειωθούν οι βάσεις σε 40% ανά μάθημα και 50% για παράδειγμα, στο σύνολο της βαθμολογίας, δεδομένου του αυξημένου συντελεστή βαρύτητας των 2 μαθημάτων, θα συνεχίσουν να υπάρχουν κενές και ακάλυπτες θέσεις.
    Επιπλέον τηρούμενης της αρχής της προστασίας της οικογένειας και των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων που επίσης προβλέπει το Σύνταγμα μας θα πρέπει οι ειδικές θέσει που προβλέφθηκαν εξάρχής για τις ειδικές κατηγοριές (τριτέκνων, πολυτέκνων, ΑΜΕΑ) να μπορούν πράγματι να καλυφθούν σε ένα ποσοστό από αυτές τις κοινωνικές ομάδες.
    Ευχαριστώ για την προσοχή σας

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 10:11 | ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΟΥ

    ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΒΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΡΑΨΕ 39,5 ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 0,35.