Η παρ. 2 του άρθρου 163 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5) αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Σε υφιστάμενες εγκαταστάσεις που αποτελούν Κέντρα Αποθήκευσης και Διανομής κατά την έννοια του παρόντος Κεφαλαίου και δεν είναι εφοδιασμένες με άδεια εγκατάστασης ή λειτουργίας, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 9 επ. του π.δ. 79/2004 (Α` 62) ή τις διατάξεις του ν. 3982/2011 (Α΄ 143), χορηγείται έγκριση εγκατάστασης, όπου απαιτείται. Εφόσον ο φορέας της εγκατάστασης υποβάλλει στην αδειοδοτούσα αρχή όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά σε προθεσμία τριών (3) ετών από την έναρξη ισχύος της απόφασης του άρθρου 48 ΙΑ του ν. 4442/2016 (Α’ 230), η έγκριση εγκατάστασης χορηγείται χωρίς την επιβολή προστίμου. Μετά την έγκριση εγκατάστασης, ο φορέας υποχρεούται στην υποβολή της γνωστοποίησης. Εφόσον η γνωστοποίηση υποβληθεί εντός της ανωτέρω ταχθείσας προθεσμίας και πληροί τις νόμιμες προϋποθέσεις, δεν επιβάλλεται πρόστιμο.».
Αρχική Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»Άρθρο 25 Παράταση προθεσμίας για τη χορήγηση άδειας εγκατάστασης ή λειτουργίας των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής
Άρθρο 25 Παράταση προθεσμίας για τη χορήγηση άδειας εγκατάστασης ή λειτουργίας των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Άρθρο 1 Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 2 Σύσταση Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αποστολή και αρμοδιότητες της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Οργάνωση και λειτουργία της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Διοικητής της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Αρμοδιότητες Διευθύνσεων και Τμημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Αποσπάσεις προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Ετήσιος Προγραμματισμός ΔράσηςΆρθρο 8 Ετήσιος Προγραμματισμός Δράσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Έκθεση ΠεπραγμένωνΆρθρο 9 Έκθεση Πεπραγμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Οικονομική διαχείρισηΆρθρο 10 Οικονομική διαχείριση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 Ελεγκτές της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εκπαίδευση − Επιμόρφωση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προϊστάμενοι μονάδων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Κατανομή οργανικών θέσεων Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στη ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Στελέχωση της ΔΙ.Μ.Ε.Α.Άρθρο 15 Στελέχωση της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Διοικητική υποστήριξη – Πειθαρχικές κυρώσειςΆρθρο 16 Διοικητική υποστήριξη – Πειθαρχικές κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 Τροποποίηση άρθρου 56 του π.δ. 147/2017
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Τροποποίηση άρθρου 20 του ν. 4354/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Τροποποίηση άρθρου 13 του ν. 4177/2013Άρθρο 19 Τροποποίηση άρθρου 13 του ν. 4177/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Τροποποίηση άρθρου 17 του ν. 4177/2013
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 3377/2005
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ειδικές και μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Άρθρο 23 Ραδιοφάρμακα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 Αρμοδιότητα ΤΕΕ για τη διενέργεια πιστοποιήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Παράταση προθεσμίας για τη χορήγηση άδειας εγκατάστασης ή λειτουργίας των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 26 Κανονισμοί Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων (ΟΥΜΕΔ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 6 του ν. 4109/2013 (Α΄16)Άρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 6 του ν. 4109/2013 (Α΄16)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 28 Ναυπηγεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Τροποποίηση του άρθρου 7 του π.δ. 112/2012Άρθρο 29 Τροποποίηση του άρθρου 7 του π.δ. 112/2012
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Ενιαίο Μητρώο Ανελκυστήρων και λοιπές ρυθμίσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Τροποποίηση άρθρου 55Α του ν. 3982/2011Άρθρο 31 Τροποποίηση άρθρου 55Α του ν. 3982/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 32ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 32
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Τροποποίηση των διατάξεων του α.ν. 89/1967Άρθρο 33 Τροποποίηση των διατάξεων του α.ν. 89/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Τροποποιήσεις των διατάξεων του ν. 4399/2016 – Παράταση προθεσμιών ολοκλήρωσης των υπαχθέντων στους αναπτυξιακούς νόμους 3299/2004 και 3908/2011 επενδυτικών σχεδίωνΆρθρο 34 Τροποποιήσεις των διατάξεων του ν. 4399/2016 – Παράταση προθεσμιών ολοκλήρωσης των υπαχθέντων στους αναπτυξιακούς νόμους 3299/2004 και 3908/2011 επενδυτικών σχεδίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 Ένταξη αθλητικών εγκαταστάσεων στα καθεστώτα ενισχύσεων του ν. 4399/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3908/2011Άρθρο 36 Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3908/2011
- 9 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Άρθρο 37 Τροποποίηση άρθρου 22 Α ΚΦΕ σχετικά με την προσαύξηση κατά 100% της έκπτωσης δαπανών επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Τροποποίηση άρθρου 17 ΚΦΔ σχετικά με τη χορήγηση φορολογικών στοιχείων στην Γενική Γραμματεία Έρευνας και ΤεχνολογίαςΆρθρο 38 Τροποποίηση άρθρου 17 ΚΦΔ σχετικά με τη χορήγηση φορολογικών στοιχείων στην Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 Εξαίρεση από το ενιαίο μισθολόγιο ερευνητών σε προγράμματα μη χρηματοδοτούμενα από τον κρατικό προϋπολογισμό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Αναγνώριση προϋπηρεσίας ερευνητών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 Δικαίωμα αμοιβής αξιολογητών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42 Παρεμβάσεις για την Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Αποσύνδεση της Γ.Γ.Ε.Τ. από το Ινστιτούτο Έρευνας του Βυζαντινού ΠολιτισμούΆρθρο 43 Αποσύνδεση της Γ.Γ.Ε.Τ. από το Ινστιτούτο Έρευνας του Βυζαντινού Πολιτισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Καθορισμός του ΕΛΙΑΜΕΠ ως δικαιούχου χρηματοδότησης από το ΕΛΙΔΕΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Συνεδρίαση επιτροπών μέσω τηλεδιάσκεψης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 46 Θέματα Οικονομικού Επιμελητηρίου της ΕλλάδαςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 46 Θέματα Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Τροποποιήσεις άρθρου 58 του ν. 4314/2014Άρθρο 47 Τροποποιήσεις άρθρου 58 του ν. 4314/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 48 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
1 Ιουνίου 2020, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιουνίου 2020, 17:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο Νόμου «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»Αιτιολογική Έκθεση για το Σχ/Ν «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ στο Σχ/Ν «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 99 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14222 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Συνέργειες και Δικτυώσεις» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/2016
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Σχόλιο της Δικηγορικής Εταιρείας «Αραχωβίτης Βασίλειος & Συνεργάτες», εκ μέρους του Πανελλήνιου Συλλόγου Φαρμακαποθηκαρίων:
Με αφορμή τη διάταξη του προτεινόμενου άρθρου 25 του Νομοσχεδίου αναφορικά με τη χορήγηση της ολιγόμηνης (στην πραγματικότητα) παράτασης προθεσμίας για τη χορήγηση άδειας εγκατάστασης ή λειτουργίας των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής οφείλουμε να σας επισημάνουμε τα ακόλουθα:
1. Καταρχάς η παράταση της προθεσμίας που χορηγείται δυνάμει της νέας διάταξης υπολογίζεται στην καλύτερη περίπτωση σε επτά (7) μήνες εφόσον λάβουμε ως αφετηρία υπολογισμού της την ημερομηνία έναρξης ισχύος της Κοινής Υπουργικής Απόφασης του άρθρου 48 ΙΑ του ν. 4442/2016 (δηλαδή 18.01.2018). Περαιτέρω, στο ανωτέρω εξαιρετικά περιορισμένη χρονική διάρκεια της παράτασης θα πρέπει να συνεκτιμηθεί και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο η αρμόδια αρχή της Περιφέρειας θα χρειαστεί ώστε να αξιολογήσει έκαστο φάκελο αδειοδότησης ανά στάδιο (έγκριση εγκατάστασης /έγκριση λειτουργίας κλπ.) έως την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας. Κατόπιν τούτων, και δεδομένου ότι το εναπομείναν χρονικό διάστημα της παράτασης είναι εξαιρετικά περιορισμένο, καθίσταται αδήριτη ανάγκη να διευρυνθεί το χρονικό της πλαίσιο.
2. Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των φαρμακαποθηκών στην Ελληνική Επικράτεια έχει ήδη αδειοδοτηθεί και εγκατασταθεί́ σε περιοχές της Γενικής Κατοικίας και του Πολεοδομικού Κέντρου (αστικός ιστός). Το τρέχον χρονικό διάστημα, νομίμως υφιστάμενες φαρμακαποθήκες που εδρεύουν εντός του αστικού ιστού αδυνατούν να ανανεώσουν την αδειοδότησή τους στις περιοχές της Γενικής Κατοικίας και του Πολεοδομικού Κέντρου, εάν αναγράφεται στα δικαιολογητικά τους, ο όρος «ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ» ή παρεμφερής όρος, με αποτέλεσμα να απειλούνται με το επαχθές μέτρο της άμεσης απομάκρυνσης και μετεγκατάστασής τους εκτός του αστικού ιστού, ενώ αντιθέτως όπως προκύπτει de facto apo τη λειτουργία τους, πρόκειται για δραστηριότητα φαρμακαποθήκης.
Ως εκ τούτου κρίνεται επιτακτική ανάγκη να αρθεί σε νομοθετικό επίπεδο και με τρόπο ξεκάθαρο η προπεριγραφόμενη στρέβλωση έτσι ώστε να εξισώνεται η λειτουργία της επιχείρησης φαρμακαποθήκης με αυτή του καταστήματος αποθήκευσης φαρμάκων, εφόσον αποδεικνύεται από άλλα νομιμοποιητικά έγγραφα (όπως ενδεικτικώς Γ.Ε.ΜΗ., καταχωρημένοι Κωδικοί Αριθμοί Δραστηριότητας) ότι πρόκειται για την ίδια εμπορική δραστηριότητα. Υπενθυμίζεται επιπλέον ότι και το Συμβούλιο της Επικρατείας με το ΠΔ 59/2018 αναγνώρισε να υπάρχει ειδική ρύθμιση η οποία να διασφαλίζει την παρουσία των φαρμακαποθηκών στο αστικό ιστό (στις κατηγορίες της Γενικής Κατοικίας και του Πολεοδομικού́ Κέντρου), συνεπώς και του «καταστήματος αποθήκευσης φαρμάκων» αφού de facto πρόκειται για την ίδια δραστηριότητα, με το σκεπτικό ότι πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσω της ομαλής λειτουργίας των φαρμακαποθηκών η συνταγματική υποχρέωση της Πολιτείας για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας. Προκειμένου λοιπόν να προστατευτεί η βούληση του Νομοθέτη και της Πολιτείας όπως αποτυπώθηκε από το ΠΔ 59/2018 για τη διασφάλιση της παρουσίας των φαρμακαποθηκών στον αστικό ιστό, παρακαλούμε όπως συνεκτιμήσετε τα προαναφερόμενα δεδομένα και προβείτε σε σχετική νομοθετική ρύθμιση καθώς σε αντίθετη περίπτωση η συντριπτική πλειοψηφία της αγοράς θα καταστεί όμηρος υπηρεσιακών ερμηνειών που είναι ιδιαίτερα πιθανόν να προκαλέσουν μαζική άρνηση ανανέωσης αδειών των επιχειρήσεων του κλάδου μας, ανατρέποντας τελικά το πνεύμα του νομοθετικού διατάγματος του ΠΔ 59/2018 και τη σχετική ερμηνευτική εισήγηση του ΣτΕ.