Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη

Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.

  • 6 Μαρτίου 2020, 13:06 | ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

    Να μην καταργηθεί η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη γιατι πρώτον ενημερώνει τους επισκέπτες μας για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα τους βοηθώντας ετσι στην επίλυση τυχον προβλημάτων που μπορει να προκύψουν. Επίσης διακρίνει τα νόμιμα καταλύματα απο τα παράνομα και τα δικά μας καταλύματα απο αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης.Επιπλέον είναι πολύ σημαντικό έσοδο για την επιβίωση των τοπικών συλλόγων

  • 6 Μαρτίου 2020, 13:15 | Βασιλειάδης Ανέστης

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε επί του άρθρου 57

  • 6 Μαρτίου 2020, 13:57 | Σύλλογος Νότιας Κυνουρίας

    Συμφωνώ με τις θέσεις τις Σ.Ε.Τ.Κ.Ε επί του άρθρου 57

  • 6 Μαρτίου 2020, 13:10 | ΚΑΝΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Δεν βρίσκω λόγο κατάργησης της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη. Μη ξεχνάμε ότι μας διαφοροποιεί από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις. Περιλαμβάνει πληροφορίες σημαντικές τόσο για τους πελάτες όσο και για τους επιχειρηματίες. θεωρώ ότι είναι εργαλείο για τους επιχειρηματίες.

  • 6 Μαρτίου 2020, 13:58 | ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΛΕΞΑΤΟΣ

    OI ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ

    Οι καρτέλες διαχωρίζουν τα νόμιμα απο τα παράνομα καταλύματα.
    Επιπλέον επειδή τα μικρά καταλύματα δεν εχουν Υποδοχή,οι καρτέλες είναι ο μοναδικός τρόπος επίσημης ενημέρωσης του πελάτη σχετικά με τα δικαιώματά του αλλά και τον κανονισμό των καταλυμάτων που ρυθμίζει τις μεταξύ των σχέσεις.
    Θεωρώ την παραμονή της καρτέλας απαραίτητη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 13:08 | ΑΝΕΖΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    συμφωνώ με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε. επί του άρθρου 57

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:52 | ΡΟΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε σχετικά με το άρθρο 57.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:00 | Κατερινα Τοκουζη

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη
    Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του
    επισης είναι ο μονος τροπος για να ξεχωριση τα νομιμα με τα παρανομα αλλα και από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:29 | ΤΖΙΡΒΕΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Στηρίζουμε απόλυτα τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 57

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:25 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ

    Στηρίζουμε απόλυτα τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 57

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:09 | Χαρίσης Ιωάννης

    Η κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη θα ήταν μεγάλο λάθος, διότι είναι το μόνο επίσημο στοιχείο το οποίο αποδεικνύει ότι το κατάλυμα είναι νόμιμο και μπορεί να το ελέγξει ανά πάσα στιγμή ο καθένας. Τα περισσότερα καταλύματα δεν διαθέτουν αίθουσα υποδοχής όπου θα βρισκόταν αναρτημένη η άδεια λειτουργίας.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι μοναδική για κάθε δωμάτιο. Στην περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης θελήσει να ενοικιάσει περισσότερα από τα αδειοδοτημένα δωμάτια αυτό θα γινόταν εύκολα αντιληπτό.
    Είναι το καλύτερο μέσο ενημέρωσης των πελατών, τόσο για την τιμή ενοικίασης του δωματίου όσο και για τον τύπο. Έτσι αποφεύγονται περιπτώσεις αισχροκέρδειας αλλά και χρεώσεις πέρα των προβλεπόμενων για τον τύπο δωματίου π.χ. δίκλινο δωμάτιο με τοποθέτηση ράντζων να χρεωθεί ως τετράκλινο.
    Τέλος η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δεν επιβαρύνει την πολιτεία με οποιοδήποτε τρόπο (οικονομικό ή γραφειοκρατικό) αντ’ αυτού διευκολύνει την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:45 | ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ «ΑΠΤΕΡΑ»

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ.Πέραν αυτού, θεωρούμε ότι η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη αναδεικνύει την νομιμότητα των καταλυμάτων.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:30 | Μουμουλέτσα Παναγιώτα

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:55 | ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:24 | ΤΖΙΟΥΒΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:03 | ΑΡΩΝΙΑΔΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:41 | Αγάκος Απόστολος

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:02 | ΓΙΑΝΤΣΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:29 | Παπαδοπούλου Μαρία

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
    Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:12 | Τουργαΐδης Θωμάς

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
    Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:43 | ΧΑΡΙΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
    Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:07 | ΒΑΡΜΠΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:37 | Γκαρά Πόπη

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:12 | ΓΚΑΡΑΣ ΜΙΧΑΗΛ

    Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:04 | Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Δωματίων Νέων Πόρων

    Ο Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Δωματίων Νέων Πόρων συμφωνεί με τις προτάσεις της ΣΕΤΚΕ για τα άρθρα 41 και 57.
    Οι καρτέλες αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τους επιχειρηματίες καθώς όχι μόνο ενημερώνει τους πελάτες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους αλλά διευκολύνει την επίλυση τυχών διαφωνιών και προστατεύει τους επαγγελματίες.
    Όσων αφορά τον καταδυτικό εξοπλισμό οι απαιτήσεις και το κόστος καθίστανται δισβασταχτα για οποιαδήποτε μικρομεσαία επιχείρηση.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:54 | ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:48 | Νικος Τραντάς

    Οχι μόνο να μην καταργηθεί, αλλά να επεκταθεί σε κάθε κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης, ειδικά όσων τα ενοικιάζουν ασύδοτα από ηλεκτρονικές πλατφόρμες, μήπως και ξεκινήσει κάποτε η καταγραφή και ο έλεγχός τους, για να πάψουν να λειτουργούν υπό συνθήκες ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΎ προς κάθε νόμιμου, αδειοδοτημένου από τον ΕΟΤ, τουριστικό κατάλυμα!

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:13 | ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΏΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε. επί του άρθρου 57.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:53 | Κατερινα Σαραντη

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα
    και μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε καθημερινά

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:46 | ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί διότι διασφαλίζει τη σχέση μεταξύ των καταλυματιών και των πελατών και παράλληλα αποτελεί διακριτικό στοιχείο μεταξύ των δικών μας καταλυμάτων και εκείνων που μισθώνονται βραχυχρόνια.

  • 6 Μαρτίου 2020, 12:04 | ΜΕΪΜΕΤΗ ΑΡΩΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΥ

    Ως Πρόεδρος του Συλλόγου Ελαφονήσου και ως καταλυματίας πιστεύω ότι η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί διότι καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυματία – πελάτη και ακόμα διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από αυτά της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΠΕΡΙΩΝ ΙΚΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
    ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
    Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:33 | ΒΑΣΙΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
    Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:15 | Μπακάλη Φανή

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:41 | ΜΟΥΜΟΥΛΕΤΣΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:09 | ΜΟΥΣΔΡΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.
    Εκτός αυτού, η έκδοση της ΚΑΡΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ είναι το μοναδικό περιορισμένο έσοδο για τα 240 όργανα του φορέα μας, ανά την Ελλάδα, αν καταργηθεί η καρτέλα η επιβίωση των τοπικών συλλόγων είναι αβέβαιη.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:20 | Σαμαράς Βασίλειος

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
    Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:28 | Σαμαρας Γεώργιος

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.
    Θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό όπως ΑΠΟΣΥΡΕΙ το άρθρο 57 από το νομοσχέδιο.

  • ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Α. ΜΑΝΩΛΕΣΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
    ΑΚΡΙΒΗ ΜΑΝΩΛΕΣΟΥ
    Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:50 | ΒΕΙΔΑΜΕΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη μας βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Επίσης ξεχωρίζει τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • Νομίζω ότι είναι χρήσιμο να παραμείνει η καρτέλα ενημέρωσης του πελάτη και συμφωνώ με το σχόλιο της ΣΕΤΚΕ.
    Το κόστος κτήσης της καρτέλας το επιβαρυνόμαστε εμείς οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες.
    Σας ευχαριστώ.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:45 | ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:31 | Ζτάνης Μιχαήλ

    Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:56 | ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ Α. ΑΡΚΑΔΙΑΣ

    Η ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57.
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
    ΑΚΡΙΒΗ ΜΑΝΩΛΕΣΟΥ

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:52 | ΒΑΣΙΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:54 | ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Δε θα πρέπει να γίνει κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλυματία ενώ επιπρόσθετα δε θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:23 | ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ Α. ΑΡΚΑΔΙΑΣ

    Η ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 57. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ.

  • 6 Μαρτίου 2020, 11:17 | ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί διότι : καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:30 | Μιχάλης Παπαμιχαήλ

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οιΚαρτελες
    Συμφωνώ απόλυτα με τον Σύλλογο Τουριστικών Καταλυμάτων Ρόδου

  • 6 Μαρτίου 2020, 10:46 | Μαρία Χατζησάββα

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη
    Είναι το μόνο εργαλείο που μας βοηθά να λύνουμε τα προβλήματα που προκύπτουν με πολλούς δύστροπου σ πελάτες