Άρθρο 57 Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη

Η παρ. 4 του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 (Α’ 125) καταργείται.

  • 7 Μαρτίου 2020, 12:26 | Παρασκευάς Χιώνης

    Ειλικρινά δεν κατανοώ γιατί πρέπει να καταργηθεί η κάρτα ενημέρωσης του πελάτη και το πως βελτιώνονται με την κατάργηση της κάρτας αυτής οι παρεχόμενες υπηρεσίες.
    Στηρίζω απόλυτα την θέση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.

  • 7 Μαρτίου 2020, 12:23 | Αγάκος Ιωαννης

    Στηρίζω τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη καρτέλας για την ενημέρωση των πελατών και τη διευκόλυνση επίλυσης τυχών προβλημάτων που προκύπτουν στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις και αφορούν τον κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών. Ακόμη η ύπαρξη καρτέλας δηλώνει την νομιμότητα λειτουργίας της κάθε επιχείρησης και μας ξεχωρίζει από τα καταλύματα βραχυπρόθεσμης μίσθωσης .

  • 7 Μαρτίου 2020, 12:25 | Μιχοπούλου Ελενη

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η ύπαρξη καρτελών ειδικά στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις είναι απαραίτητη και ουσιαστική στην ενημέρωση και προστασία των πελατών, στην επίλυση προβλημάτων σύμφωνα με τον κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών καθώς και στη δήλωση νομιμότητας της εκάστοτε επιχείρησης. Είναι αδιανόητο ένα τόσο σημαντικό εργαλείο να καταργηθεί.

  • 7 Μαρτίου 2020, 11:10 | Μαρούλη Αικατερίνη

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος επί του άρθρου 57. Η ύπαρξη καρτέλας βοηθά στην επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες. Ακόμη, είναι ο μόνος τρόπος να ξεχωρίσουν τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα.

  • 7 Μαρτίου 2020, 10:19 | George

    H ύπαρξη καρτέλας ενημέρωσης πελάτη δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να ενημερωθεί και να ξεχωρίσει την ύπαρξη νόμιμων καταλυμάτων τα οποία διαχειρίζονται από επαγγελματίες από τα μη. Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα ύπαρξης ενώσεων που λειτουργούν για την αναβάθμιση των παροχών και γενικότερα του τουριστικού προϊόντος. Τα καταλύματα δε μπορούν να συγκριθούν με τις μεγάλες οργανωμένες μονάδες (ξενοδοχεία). Η κατάργηση θα βλάψει αυτές τις μονάδες. Δεν πρέπει να καταργηθεί.

  • 7 Μαρτίου 2020, 08:49 | Αναστάσιος Άγουρος

    Δεν Πρέπει να καταργηθούν οι Καρτέλες Ενημέρωσης Πελάτη
    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ

  • 7 Μαρτίου 2020, 00:58 | ΣΤΕΛΛΑ ΤΣΑΚΩΝΙΚΟΥ

    Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ..δέν πρέπει να καταργηθούν η καρτέλες ενημέρωσης πελάτη για πολλούρς λόγους ! Stella.tsakonik

  • 6 Μαρτίου 2020, 23:32 | Μουρελατος Σπυριδων

    Η υπαρξη της Καρτέλας είναι απο κάθε άποψη αναγκαία και σωστή για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων Ενοικιαζομένων Δωματίων σε όλη τη χώρα. Δείχνει και στους επισκέπτες του κάθε τόπου ότι υπάρχει μια οργανωμένη αρχή πίσω από τις εοπιχειρήσεις. Συντάσσομαι με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ επί του θέματος

  • Συμφωνώ απόλυτα με τη θέση της συνομοσπονδίας. Οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη δεν πρέπει να καταργηθούν σε καμία περίπτωση. Είναι το μόνο έγγραφο που μπορεί να απόδειξή στον πελάτη αν το κατάλυμα είναι νόμιμο η παράνομο. Καλό θα είναι το υπουργείο να ασχοληθεί λίγο περισσότερο με το θέμα των βραχυχρόνιων μισθώσεων αν θέλει επιτέλους στη χώρα μας να υπάρχει υγιείς ανταγωνισμός.

  • 6 Μαρτίου 2020, 20:39 | ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη
    Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του
    επίσης είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει τα νόμιμα με τα παράνομα άλλα και από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης

  • 6 Μαρτίου 2020, 20:00 | ΣΥΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΑΜΟΥΔΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

    Συμφωνούμε απόλυτα με την τοποθέτηση της ΣΕΤΚΕ και θα έπρεπε να αναφέρετε ότι την διαχειρίζεται η ΣΕΤΚΕ.

  • 6 Μαρτίου 2020, 20:35 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΛΟΥΤΣΑ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

    Συμφωνούμε με την ΣΕΤΚΕ η ανάρτηση της καρτέλας σε κάθε δωμάτιο τους διευκολύνει για την αποφυγή και επίλυση τυχόν διαφωνιών, αφού ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων πελατών, το ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) που θα πληρώσουν επάνω στην τελική τιμή, τα τηλέφωνα παραπόνων κ.λ.π. και όλα αυτά αναρτημένα σε κάθε δωμάτιο σε εμφανές σημείο, αφού πολλά καταλύματα δεν διαθέτουν χώρο υποδοχής.

  • 6 Μαρτίου 2020, 19:21 | Κρυσταλλια Λουράκη

    Η διάταξη για την κατάργηση της πινακίδας θα πρέπει να εξαλειφθεί.
    Η ΣΕΤΚΕ γνωρίζει τα θέματα των Επιχειρήσεων Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων και θα πρέπει να κάνει δεκτές τις προτάσεις της.

  • 6 Μαρτίου 2020, 19:12 | Κρυσταλλια Λουράκη

    Η διάταξη για την κατάργηση της πινακίδας πρέπει να εξαλειφθεί.
    Η ΣΕΤΚΕ γνωρίζει την κατάσταση των ενοικιαζομένων και θα πρέπει το Υπουργείο
    να συνεργαστεί μαζί της.
    Συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις της.

  • Συμφωνώ με την πρόταση της Ομοσπονδίας Ενοικ/νων Δωματίων & Διαμερισμάτων Δωδ/σου.
    Αιτούμεθα να μην καταργηθούν οι ενημερωτικές καρτέλες προς τα μέλη μας, όπως αναφέρεται στο άρθρο 57. Tο 2016 ο νόμος 4403/2016 θεσμοθετεί την Ενημερωτική καρτέλα, έτσι ξεχωρίζουν από τους παράνομους και πιστοποιεί την νομιμότητα του καταλύματος. Φέρνει τα μέλη κοντά μας και παράλληλα στηρίζει το συνδικαλιστικό και οικονομικό κορμό. Μέσα από τις υποχρεωτικές εκδώσεις καρτελών, προσφέρει ο φορέας μας πολλαπλές υπηρεσίες προς τα μέλη του.
    Με εκτίμηση,
    Χατζηκωνσταντίνος Γεώργιος.

  • Συμφωνούμε απόλυτα με τις θέσεις στις ΣΕΤΚΕ για την καρτέλα ενημέρωσης πελάτη. Την θεωρούμε αναγκαία για να σταματήσει πλέον η αναρχία των παράνομων δωματίων. Επίσης η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη επιλύει και ενημερώνει τον πελάτη ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του προς τον επιχειρηματία και αντιθέτως.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:45 | Αντωνία Ξανθοπούλου

    H ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:16 | Δεσποινα Ξανθοπούλου

    H ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:35 | Παπαζογλου Αναστάσιος

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:58 | Σωτήρης Οικονόμου

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:13 | Μαρία Ξανθοπούλου

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη!
    Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του,
    επίσης είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσουν τα νόμιμα με τα παράνομα καταλύματα και από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:35 | Despina Dalta

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη!
    Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του,
    επίσης είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσουν τα νόμιμα με τα παράνομα καταλύματα και από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:40 | Γεωργία Μαλετσά

    H ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:02 | Μαρά Μαρία

    H ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:09 | Σοφία Μαστορίδου

    Δε θα πρέπει να γίνει κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλυματία ενώ επιπρόσθετα δε θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:36 | Λάζος Μαστορίδης

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη!
    Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του,
    επίσης είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσουν τα νόμιμα με τα παράνομα καταλύματα και από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:01 | Αναστασιος Παναγιωτοπουλος

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη
    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:57 | Γιωργος Μακρης

    Συμφωνούμε απολυτα με τις θέσεις της ΣΕΤΚΕ
    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη
    διότι ξεχωρίζουν τα νόμιμα από τα παράνομα καταλύματα

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:50 | Μπασιας Νικόλαος

    H ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:01 | Γεώργιος Μπάκας

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:17 | Κωνσταντίνα Μήλιου

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:24 | Μόχλας Ευάγγελος

    Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:38 | Γιάννης Μέγκας

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:27 | Jannis Papadopoulos

    H ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:34 | Tereza Kotori

    Δε θα πρέπει να γίνει κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλυματία ενώ επιπρόσθετα δε θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:56 | Δημήτριος Κουγιουμτζής

    Δεν πρέπει να καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελάτη!
    Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του,
    επίσης είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσουν τα νόμιμα με τα παράνομα καταλύματα και από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 15:00 | Νότης Καρύδης

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:22 | Kyriakou Athina

    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:52 | Σωτήρης Κρομλίδης

    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:34 | Ζωή Κουρτίδου

    Δε θα πρέπει να γίνει κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλυματία ενώ επιπρόσθετα δε θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:04 | Κίτσιου Μαρία

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:07 | Λάζος Καρασαββίδης

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ!
    Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται κάθε χρόνο, μεταξύ καταλυμάτων και πελατών, πέραν αυτό αναδεικνύει και την νομιμότητα των καταλυμάτων.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:13 | Τέλης Καραθανάσης

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:24 | Κατσίδης Παναγιώτης

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:51 | Βάσω Καρύδη

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δε θα πρέπει να καταργηθεί!! Καθορίζει τη σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη και επίσης διακρίνει τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:46 | Αλέξης Καραθανάσης

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών.
    Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:43 | Αναστασία Γαλαξίδου

    Συμφωνώ με την πρόταση της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.
    Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • 6 Μαρτίου 2020, 14:51 | Ειρήνη Βασιλειάδου

    H ύπαρξη της Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη είναι απαραίτητη για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι επιχειρηματίες των μη κύριων τουριστικών καταλυμάτων σύμφωνα με το κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων πελατών.
    Να μην καταργηθούν οι καρτέλες ενημέρωσης πελατών!

  • Συμφωνούμε απόλυτα Με τίς θέσεις τής ΣΕΤΚΕ για την κάρτα ενημέρωσης πελάτη.

  • Συμφωνούμε απόλυτα Με τίς θέσεις τής ΣΕΤΚΕ για την κάρτα ενημέρωσης πελάτη.

    Ομοσπονδία τουριστικών καταλυμάτων Λάρισας.