Άρθρο 46 – Έναρξη ισχύος

Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου αρχίζει από την 1η-9-2018.

  • Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Είναι εξαιρετικά σύντομο το διάστημα των 5 μηνών (έναρξη ισχύος 1/9/2018) για την εφαρμογή των διατάξεων του προτεινόμενου σ.ν., ενώ είναι σχεδόν απόλυτα βέβαιο ότι το όλο εγχείρημα, δεν θα μπορέσει να επιτύχει και θα δημιουργήσει έτι περαιτέρω προβλήματα. Για το λόγο αυτό, προτείνεται η έναρξη ισχύος του νόμου να είναι η 1/9/2019 και το διάστημα από την ψήφισή του σ.ν. μέχρι την 31/8/2019 να λειτουργήσει ως μεταβατικό στάδιο προετοιμασίας και πλήρους εναρμόνισης με το νέο νόμο. Σε άλλη περίπτωση, θα καταστεί ένα ακόμα νομοθέτημα που αντί να επιτύχει να βοηθήσει, θα ταλαιπωρήσει γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς και προσωπικό.

  • 26 Μαρτίου 2018, 13:12 | ΠΟΣΓΚΑμεΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αν και αναφέρθηκε πιο πάνω, είναι εξαιρετικά σύντομο το διάστημα των 5 μηνών που θέτει ο νομοθέτης για την εφαρμογή των διατάξεων του προτεινόμενου σ.ν., ενώ είναι σχεδόν απόλυτα βέβαιο ότι το όλο εγχείρημα, δεν θα μπορέσει να επιτύχει και θα δημιουργήσει έτι περαιτέρω προβλήματα, δεδομένου του εύρους και του μεγέθους του, της πολυπλοκότητάς του, των αντικειμενικών δυσκολιών που προκύπτουν, των ασαφειών που έχει, του αιφνιδιαστικού του χαρακτήρα, αλλά προπάντων της αποσπασματικότητας που εξ ορισμού το διακρίνει και βέβαια της παντελούς έλλειψης ουσιαστικού διαλόγου και συνεννόησης με τα εμπλεκόμενα μέρη (εκπαιδευτική κοινότητα-γονείς-άτομα με αναπηρία-υπουργείο), κι εντέλει θα καταστεί ένα ακόμα νομοθέτημα που αντί να επιτύχει να βοηθήσει, θα ταλαιπωρήσει γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς και προσωπικό.

  • 26 Μαρτίου 2018, 00:43 | Κώστας Κ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αμάν ρε «Δημήτρη» με τη βιασύνη σου και τις επιθέσεις σου!

    Εγώ πάντως δεν βαρέθηκα να κυνηγάω τις υπερβολές σου για εμάς τους σ.σ.
    Πρέπει να είσαι βαθιά πληγωμένος από σ.σ.

    Μη φοβάσαι ο νόμος θα εφαρμοστεί και θα τοποθετηθούμε σύντομα και οι δυο μας σε θέση στελεχών. Εγώ ως παλιός σ.σ. και συ ως νέος.
    Ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός είναι αλλιώς (έχω 30+++ χρόνια στην εκπαίδευση).

    Μη έρθεις μετά να μου πεις ότι οι διαδικασίες εργασίας των στελεχών είναι άθλιες και γραφειοκρατικές, ότι ήθελες περισσότερα στελέχη με μικρότερα επιδόματα, ότι οι συνάδελφοι είναι ατίθασοι, ότι δίνεις ένα σωρό λεφτά σε βενζίνες, ότι είσαι ατελείωτες ώρες μπροστά στον υπολογιστή και ότι οι υποδομές είναι ανεπαρκείς και οι συνθήκες απαράδεκτες.
    Γκρινιάρης καθηγητής= Γκρινιάρικο στέλεχος.

    Να κοιτάς την εκπαιδευτική σου ζωή με αισιοδοξία και αγάπη, διότι θα κρατήσει πολλές δεκαετίες.

    Είπαμε, ο νόμος έχει καλά στοιχεία (που πριμοδοτεί του συναδέλφους της τάξης), αλλά δεν μπορεί να αποκεφαλίζει τα στελέχη με κόφτες, προαπαιτούμενες ξένες γλώσσες και συνέντευξη που μετράει όσο δεκαετίες σπουδών, συγγραφής και μόχθου.

    Να διορθωθούν τα άδικα του νόμου. Η διαβούλευση – και ευχαριστούμε αυτούς που μας δίνουν βήμα για να πούμε τη γνώμη μας- φωνάζει και για τους ΚΕΠΛΗΝΕΤ και για όλους τους αδικούμενους. Φωνή λαού , οργή Θεού!

  • 22 Μαρτίου 2018, 11:06 | Δημήτρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα πρέπει να βιαστεί το Υπουργείο να εφαρμόσει τον νέο νόμο και να γίνουν οι απαιτούμενες αλλαγές εντός της Άνοιξης και του Καλοκαιριού, έτσι ώστε η έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπέσει με την εφαρμογή του νέου νόμου. Με τον τρόπο αυτόν, τον Οκτώβρη και τον Νοέμβρη θα καταστεί εφικτό να γίνουν οι όποιες μικροαλλαγές χρειαστεί να γίνουν.
    Το νέο σχολικό έτος που ξεκινά τον Σεπτέμβριο θα πρέπει να μας βρει χωρίς αργόμισθους σχολικούς συμβούλους και ισόβια στελέχη που δεν αποδίδουν. Και θα πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος άμεσα διότι αυτοί που δεν θέλουν να εργαστούν και νομίζουν ότι θα είναι αργόμισθοι ισοβίως ποντάρουν σε ανατροπή της Κυβέρνησης και ανατροπή του νόμου τον Οκτώβριο.
    Η μεταρρύθμιση θα πρέπει να προχωρήσει τάχιστα και χωρίς αναβολές και παρατάσεις, διότι αν υπάρξουν καθυστερήσεις οι βολεμένοι θα ανατρέψουν την μεταρρύθμιση εκ των έσω.