Άρθρο 33 – Αναπλήρωση

Τα ακόλουθα στελέχη της εκπαίδευσης, όταν απουσιάζουν ή κωλύονται, αναπληρώνονται στα καθήκοντά τους ως εξής:
α) οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, από Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, που ορίζεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης,
β) οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από τους Προϊσταμένους των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων αυτών,
γ) οι Προϊστάμενοι των Κ.Ε.Σ.Υ. και των Κ.Ε.Α., από μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ή της Παιδαγωγικής Ομάδας που ορίζονται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από γνώμη του Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ή της Παιδαγωγικής Ομάδας, αντίστοιχα.

  • 26 Μαρτίου 2018, 15:25 | ΕΝΕΛΕΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής – ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α., θεωρεί ότι το νομοσχέδιο περί αναδιοργάνωσης δομών υποστήριξης και άλλες διατάξεις που βρίσκεται σε διαβούλευση χρειάζεται σαφέστατα περισσότερο χρόνο για να υπάρξει τόσο διαβούλευση όσο και ουσιαστικός διάλογος και ανταλλαγή απόψεων με τους αρμόδιους επιστημονικούς και συνδικαλιστικούς φορείς, πρωτίστως δε με τους σχετικούς φορείς στους οποίους αναφέρεται.
    Ο μεγάλος ήδη αριθμός προτάσεων, γνωμοδοτήσεων και απόψεων αποδεικνύει του λόγου το αληθές σε συνδυασμό μάλιστα ότι ακόμα οι περισσότεροι συνδικαλιστικοί φορείς δεν έχουν καταφέρει να το επεξεργαστούν επαρκώς με αποτέλεσμα να μην έχουν ακόμα ανακοινώσει τις απόψεις τους.
    Η ψήφιση ενός τέτοιου νόμου που αγγίζει εξαιρετικά κρίσιμες και ευαίσθητες περιοχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας κινδυνεύει να γίνει αντικείμενο αμφισβήτησης και δικαστικών προσφυγών ενώ θα έπρεπε να λύνει τα κύρια αν όχι όλα προβλήματα του χώρου όπως αυτά έχουν αναδειχθεί διαχρονικά ως αποτέλεσμα ενός έντιμου διαλόγου. Τρανό παράδειγμα αποτελεί η βιωσιμότητα του ν.1566/1985 ο οποίος μέχρι σήμερα αντέχει στο χρόνο και αποτελεί τη βάση για την εκπαίδευση έχοντας τύχει κοινής αποδοχής.
    Είμαστε βέβαιοι ότι θα ανταποκριθείτε καθώς ήδη έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος καθώς εδώ και μήνες έχει ανακοινωθεί και διακινείται ότι πρόκειται να υπάρξει νέο νομοθέτημα, χωρίς όμως να υπάρχει κάτι το απτό.

    ΤΟ Δ.Σ.

  • 26 Μαρτίου 2018, 15:47 | ΕΝΕΛΕΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Άρθρο 33
    Αναπλήρωση
    Τα ακόλουθα στελέχη της εκπαίδευσης, όταν απουσιάζουν ή κωλύονται,
    αναπληρώνονται στα καθήκοντά τους ως εξής:
    α) οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, από Διευθυντή Πρωτοβάθμιας
    ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης
    Εκπαίδευσης, που ορίζεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
    ύστερα από γνώμη του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης,
    β) οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από τους
    Προϊσταμένους των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων αυτών,
    γ) οι Προϊστάμενοι των Κ.Ε.Σ.Υ. και των Κ.Ε.Α., από μέλη του Συλλόγου
    Εκπαιδευτικού Προσωπικού ή της Παιδαγωγικής Ομάδας που ορίζονται με
    απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από γνώμη του
    Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ή της Παιδαγωγικής Ομάδας, αντίστοιχα. (ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΝΕΛΕΑ: ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΕ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ;;)

    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ

  • 24 Μαρτίου 2018, 17:05 | ΜΑΖΝΕΪΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θεωρώ ότι από τη στιγμή που ο νέος οργανισμός του ΥΠΠΕΘ προβλέπει 4 Διοικητκούς Προϊσταμένους θα έπρεπε η αναπλήρωση να γίνεται και από αυτούς. Στην περίπτωση που έχει δικαίωμα αναπλήρωσης μόνο ο προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων, παραβιάζεται η αρχή της ισότητας των τμημάτων και εισάγεται στη Δημόσια Διοίκηση διάκριση και αδικία, κατά περάκλιση του Συντάγματος.
    Σε ένα κράτος Δικαίου η αρχής της ισονομίας θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητη και όχι κάθε φορά αυτή να καταστρατηγείται εναρμονιζόμενη με συντεχνιακές. Αραγε οι Διοκητικοί Υπάλληλοι στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης τι θεσμικό ρόλο και επαγγελματική ανέλιξη μπορούν να έχουν στην υπηρεσία τους όταν η υψηλότερη βαθμίδα της ιεραρχίας που μπορούν να διεκδικήσουν είναι αυτή του τμηματάρχη;

  • 23 Μαρτίου 2018, 22:48 | Ειρήνη Φωκά
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θεωρώ ότι ο Διευθυντής κάθε Διεύθυνσης θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να επιλέγει τον αναπληρωτή του.

  • 19 Μαρτίου 2018, 11:32 | Ειρήνη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Όταν με το νέο οργανισμό του ΥΠΠΕΘ στις Δ/νσεις Α/θμιας κ Β/θμιας υπάρχουν 4 προϊστάμενοι (Προσωπικου-Διοικητικου-Οικονομικού-Πληροφορικής) γιατί να μην γίνεται η αναπλήρωση από διοικητικό υπάλληλο και συγκεκριμένα του Προσωπικού;
    Ο προιστάμενος Προσωπικού αφενός είναι διοικητικός άρα και θα έχει συνεχή υπηρεσία στην διεύθυνση αφετέρου θα είναι πιο αρμόδιος στην αναπλήρωση του Προισταμένου Διεύθυνσης από ότι ένας προιστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων λόγω του πλήθους αντικειμένων που έχει στην αρμοδιότητά του.

  • 18 Μαρτίου 2018, 11:34 | ΧΑΡΗΣ ΔΑΜΠΛΙΑΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ -ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ

    1.ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΓΕΝΝΑΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΟΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ

    2.ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΓΕΝΝΑΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ.

    3.ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΣΤΩΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ.