Οι διατάξεις του παρόντος Μέρους εφαρμόζονται για την οργάνωση και τη στελέχωση των δημόσιων υπηρεσιών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογής
Άρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογής
- 110 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογής
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Περιφερειακές υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)
- 185 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Ίδρυση Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.)
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Όργανα διοίκησης των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 348 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και τις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Οργάνωση και στελέχωση των Κ.Ε.Α.
- 1.118 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών
- 202 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Υπεύθυνοι Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 234 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξεις
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μισθολογικές διατάξεις
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Πίνακες επιλογής στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 158 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογής
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογής
- 564 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Αρμόδια όργανα και διαδικασία επιλογής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Συμβούλια επιλογής
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Χρόνος και διαδικασία υποβολής αιτήσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάρτιση αξιολογικών πινάκων επιλογής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσης
- 256 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Απαλλαγή στελεχών της εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Μεταθέσεις – τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη λήξη της θητείας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αναπλήρωση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Επιλογή στελεχών της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής – σκοπός και γενικές αρχές
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Αξιολογητές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Έκθεση αξιολόγησης
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Συμβουλευτική συνέντευξη
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ενστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Όργανα εξέτασης ενστάσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Eξουσιοδοτικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Μεταβατικές και λοιπές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Έναρξη ισχύος
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Συλλογικός προγραμματισμός και ανατροφοδοτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Ομάδες εκπαιδευτικών και ομάδες σχολείων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Θέματα της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Μαρτίου 2018, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Μαρτίου 2018, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
110 Σχόλια 4400 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 59316 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Νομοσχέδιο ΕΤΑΚ
- Ειδική Εκπαίδευση
- Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Νέο εκπαιδευτικό σύστημα
- Οργάνωση εθνικού συμβουλίου για την παιδεία
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Έκθεση για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Διαδικασία Πιστοποίησης
- ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΩΝ
- Ειδική Αγωγή
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
- ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
- Εθνικό Στρατηγικό πλαίσιο για έρευνα και τεχνολογία
- Διαμόρφωση του ΕΣΠΕΚ
- Αναδιάρθρωση Ερευνητικού Ιστού
- Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- Σχολικός Αθλητισμός
- Διανομή και κοστολόγηση διδακτικών βιβλίων
κ. Υπουργέ
Τα κεπληνετ είναι απαραίτητα για την λειτουργια των Σχολείων και των
υπηρεσιών Παιδείας! στην «ψηφιακή» εποχή μας.
Θεσμός δοκιμασμένος στην πράξη με θεαματικά αποτελέσματα.
ΜΗ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ! ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!
Οι τεχνικοί υπεύθυνοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι, κάτι παραπάνω από απαραίτητοι για τη λειτουργία των εργαστηρίων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια.
Ο εξοπλισμός των εργαστηρίων είναι παμπάλαιος, ειδικά στα Δημοτικά και οι τεχνικοί υπεύθυνοι είναι οι μοναδικοί που ανασταίνουν τα μηχανήματα. Με δεδομένο, ότι ένας εκπαιδευτικός πληροφορικής, πηγαίνει σε 3-4 σχολεία, είναι αδύνατο να συντηρηθεί ο εγαστηριακός εξοπλισμός 3-4 εργαστηρίων κάθε σχολική χρονιά, χωρίς βοήθεια.
Θα έπρεπε να αυξήστε το ανθρωποδυναμικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Σε μια δημόσια διαβούλευση που ο καθένας καλείται να πει την άποψη του επί συγκεκριμένων σημείων των άρθρων του Σ/Ν εμφανίζεται ξανά και ξανά ένας «Δημήτρης» ο οποίος εκφράζει σε όλα τα άρθρα το μίσος του για τους Σχολικούς Συμβούλους (ποιος ξέρει γιατί) και έχει μάλιστα την πεποίθηση ότι η άποψή του εκφράζει πολλούς. Δυστυχώς γι’ αυτόν τα περισσότερα σχόλια (από διαφορετικά άτομα) είναι θετικά για το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων … απλώς τα αρνητικά είναι πολλά από τον ίδιο.
Ας το σκεφτούν ξανά οι συντελεστές του Σ/Ν και ας σώσουν τουλάχιστον το όνομα «Σχολικός Σύμβουλος».
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Παιδείας,
Στο πλαίσιο της διαβούλευσης ακούστηκαν όλες οι απόψεις, ακόμα και των απλών ανώνυμων εκπαιδευτικών που δεν έχουν τη δυνατότητα να τις εκφράσουν ελεύθερα και επώνυμα στα σχολεία, αφού οι ΚΛΙΚΕΣ, οι ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ και τα ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ, καραδοκούν για να μας τιμωρήσουν. Ακόμα και εδώ κάποιοι ακραίοι(Κώστας Κ.) ζητούν λογοκρισία και τιμωρία της αντίθετης άποψης. Αυτά όμως ανήκουν σε άλλες σκοτεινές εποχές.
Μακάρι να προχωρήσει η μεταρρύθμιση και να μην υποκύψει το Υπουργείο στις πιέσεις των συντεχνιών, των κλικών και των κυκλωμάτων. Οι τέως σχολικοί σύμβουλοι πρέπει να επιστρέψουν στις σχολικές τάξεις και οι νέοι Συντονιστές θα πρέπει να έχουν θητεία και ωράριο. Φαινόμενα αργομισθίας και ασυδοσίας πρέπει να παταχθούν και να καταστούν παρεθόν, ΟΡΙΣΤΙΚΑ και ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ!
Καλή επιτυχία στη μεταρρύθμιση!
Με εκτίμηση!
H συμβολή των κεπληνετ στη λειτουργια των εργαστηρίων ειναι καθοριστική.
Ο θεσμός έκανε θαύματα.
Μην πειράζετε κάτι που δουλεύει σωστά
Αυξήστε το ανθρωποδυναμικό του
Το παρόν υπό διαβούλευση νομοσχέδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση! Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτει από τη διαβούλευση, συμφωνεί με τις διατάξεις του και επιθυμεί την ψήφισή του. Οι μόνοι που αντιδρούν στην μεταρρύθμιση, είναι οι συντεχνίες, οι κλίκες και τα κυκλώματα.
Κύριε Υπουργέ αγαπητοί συνάδελφοι,
Αφού ευχαριστήσω το Υπουργείο για τη φιλοξενία των απόψεών μας στην ιστοσελίδα ανοιχτής διακυβέρνησης, να κλείσω με μια παράκληση.
Πέρα από τα προσωπικά μας σχόλια, που λόγω προσωπικών βιωμάτων μπορεί να έχουν και δόσεις υπερβολών (βλέπε «Δημήτρης» για «αργόσχολους, χαραμοφάηδες και αργόμισθους ισόβιους συμβούλους»), πρέπει να μελετήσετε τις θέσεις συλλογικών οργάνων και Επιστημονικών Ενώσεων (ΠΕΣΣ, ΕΕΦ, ΕΕΧ, ΠΕΒ κλπ) και όχι μόνο των ανώνυμων που συμμετείχαμε στη Διαβούλευση.
Με την ευχή να μείνουν τα δίκαια και αποτελεσματικά μέτρα του νομοσχεδίου και να εξαλειφθούν οι κόφτες, αδικίες και ακρότητες.
Καλή σταδιοδρομία στα νέα στελέχη, θα είμαστε δίπλα τους από όποια θέση μας προκύψει στις επόμενες κρίσεις για την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κώστας Καφετζόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, ΔΔΕ Α Αθήνας, Υποδιευθυντής 3ου ΠΕΚ Αθήνας, πρώην υπεύθυνος ΕΚΦΕ.
Απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου τώρα!!! Οι εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται σε δομές ειδικής αγωγής πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι είναι οι ΠΕ71/61, καθώς είναι κι οι μοναδικοί με βασικό τίτλο σπουδών κι υψηλό επίπεδο γνώσεων σχετικών με την ειδική αγωγή.
Το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να εφαρμόσει για μια ακόμη φορά εκπαιδευτική πολιτική της λιτότητας, επιχειρώντας να εξοικονομήσει πόρους σε δομές και προσωπικό παρουσιάζοντας τις επιλογές του με ωραιοποιημένα παιδαγωγικά αλλά γενικόλογα επιχειρήματα. Ως ΣΑΤΕΑ ζητάμε την απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου, καθώς κρίνουμε ότι (και) για όλους τους παραπάνω λόγους δεν προσφέρει ρεαλιστική πρόταση για βελτίωση των υπαρχουσών συνθηκών του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά στην ουσία αποτελεί δούρειο ίππο για την εισαγωγή και την εφαρμογή της αξιολόγησης- αυτοαξιολόγησης.Προσωπικά συμφωνώ με την θέση του παραπάνω συλλόγου και ζητώ να αποσυρθεί το εν λόγω νομοσχέδιο!
Η κυβέρνηση αυθαίρετα και σταδιακά καταργεί τα επαγγελματικά δικαιώματα από δύο τμήματα Ελληνικών Πανεπιστημίων.
Αυτό δεν έχει ξαναγίνει!!!
Οφείλει να λογοδοτήσει και όχι να διαβουλεύσει.
Ανοιχτό διάλογο ΤΩΡΑ σε ο,τι αφορά στην Ειδική Αγωγή και πάγωμα κάθε αλλαγής.
Η ειδική αγωγή είναι δικαίωμα των μαθητών και δεν χωράει άλλα μπαλώματα και πειραματισμούς!
ΠΕ 71/61 υπάρχουν και είναι οι πλέον καταλληλότεροι, όπως προκύπτει από τις βασικές σπουδές και το Σύνταγμα.