Άρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 22:22 | Ευαγγελία Μιχοπούλου

    Θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ που εκτός από την τεχνική υποστήριξη των σχολείων προσφέρουν πολύ σημαντικό, δημιουργικό και αποτελεσματικό έργο για την βελτίωση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών με τους κύκλους των «δωρεάν» σεμιναρίων επιμόρφωσης που διοργανώνουν και εξοικονόμηση χρόνου κόπου και κόστους με την εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση (ιδίως για εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε νησιά και σε παραμεθόριους περιοχές).

  • 20 Μαρτίου 2018, 22:21 | Γλυκερία

    Πολύτιμη η βοήθεια των ΚΕΠΛΗΝΕΤ τόσο στην τεχνική υποστήριξη όσο και στην επιμόρφωση. Η κατάργηση τους θα δυσκολέψει την κατάσταση στα σχολεία και θα αποκλείσει την δυνατότητα περαιτέρω επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του κλάδου και όχι μόνο.

  • 20 Μαρτίου 2018, 22:18 | Αβραάμ Σκούρτας

    Η αναφορά μου στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυλάδων που γνωρίζω τη δράση του μέσα από επιμορφώσεις. Τεράστια προσφορά στους εκπαιδευτικούς και μάλιστα δωρεάν. Εύχομαι ολόψυχα στην ενίσχυση και αναβάθμιση του έργου του και όχι στην κατάργησή του. Νομίζω ότι αξιόλογες προσπάθειες θα πρέπει να επιβραβεύονται. Κρίμα !!

  • 20 Μαρτίου 2018, 22:17 | ΕΥΑΓΓΈΛΙΑ ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΟΥ

    Ε ΟΧΙ, ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ! ΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ!

  • 20 Μαρτίου 2018, 22:17 | ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΦΩΤΗ

    Τη φετινή σχολική χρονιά πάνω από 2000 εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στην επιμόρφωση που παρέχουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Μία επιμόρφωση χρήσιμη, ουσιαστική, υψηλού επιπέδου και δωρεάν. Πώς είναι δυνατόν να τίθεται θέμα κατάργησης; Σε μια εποχή που οι εκπαιδευτικοί, τα σχολεία και εν τέλει οι μαθητές, τα έχουν ανάγκη. Στην ψηφιακή εποχή πάμε να καταργήσουμε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ; Ας σοβαρευτούμε επιτέλους! Δηλώνω ρητά την αντίθεσή μου στο μέτρο αυτό!

  • 20 Μαρτίου 2018, 22:13 | Αρβανιτακη

    Θεωρώ την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με τη σημερινή τους μορφή απαράδεκτη. Συμμετέχω κι εγώ, όπως και χιλιάδες άλλοι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων και το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ηλείας. Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. έχουν αναλάβει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ και μάλιστα χωρίς κανένα κόστος για το υπουργείο. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε τέτοια επιμόρφωση και την βρίσκω εξαιρετικά ωφέλιμη, πολύ οργανωμένη και με καταπληκτικό υλικό. Χωρίς την ουσιαστική βοήθεια των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί των απομακρυσμένων περιοχών θα μέναμε έξω από το χώρο της επιμόρφωσης. Το μεικτό σύστημα τηλεεκπαίδευσης έδωσε αέρα αισιοδοξίας σε όλους εμάς που θεωρούμε επιβεβλημένη τη δια βίου μάθηση.Είναι μεγάλο λάθος η κατάργησή τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 22:02 | Ειρήνη Κουτρουλάκη

    Θεωρώ την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. μεγάλο λάθος. Συμμετέχω κι εγώ, όπως και χιλιάδες άλλοι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνουν. Έχουν αναλάβει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ και μάλιστα με δουλειά εθελοντών. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε τέτοια επιμόρφωση και την βρίσκω εξαιρετικά ωφέλιμη, πολύ οργανωμένη και με καταπληκτικό υλικό. Είναι μεγάλο λάθος η κατάργησή τους. Ανυπομονούσα να δηλώσω νέα συμμετοχή σε επιμόρφωση.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:58 | Παναγιωτάκη Τριανταφυλλιά

    Η κατάργηση μιας τόσο δυναμικής και πολλά υποσχόμενης επιμορφωτικής δομής όπως τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. μόνο ύποπτη μπορεί να θεωρηθεί. Γιατί να συμβεί κάτι τέτοιο; Ποιους εξυπηρετεί; Ας βρεθεί κάποιος να μας απαντήσει.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:56 | Βασιλική Αθανασιάδη Καραούσογλου

    «Άρθρο 14
    Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών
    1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ…………
    2. Υποψήφιοι ……….
    3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.»
    Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ti-provlepetai-gia-toys-kathigites-pliroforikis-sto-neo-shedio-nomoy-toy#ixzz5AJk5VGFb
    ΕΠΙΣΗΣ: Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ypoyrgeio-paideias/ypoyrgeio-paideias-nomoshedio-me-tin-eniaiopoiisi-ton-kladon-kai-ton#ixzz5AJdhBy3G
    ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    Και ρωτώ εγώ. Τι σχέση έχουν οι περιβαλλοντολόγοι, δασολόγοι δασοπόνοι με την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες; Έτσι αναμορφώνουμε τις δομές;
    Και για να μη παρεξηγηθώ… Δεν έχω κανένα πρόβλημα με καμία ειδικότητα εκπαιδευτικού (άλλωστε σαν ειδικότητα ΠΕ15 που είμαι, έχω δεχτεί αρκετές επιθέσεις από άλλες ειδικότητες) αρκεί το επιστημονικό του υπόβαθρο να έχει σχέση με τα αντικείμενα της θέσης του. Και είμαι σίγουρη ότι όσες επιμορφώσεις και αν έχουν κάνει και όσα μεταπτυχιακά και αν έχουν πάρει, δεν είναι δυνατόν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις των ΚΕΠΛΗΝΕΤ που τους ευχαριστούμε για όσα μέχρι τώρα πρόσφεραν στα σχολεία μας αφιλοκερδώς και με σκληρή δουλειά πέραν του ωραρίου τους.
    Παρεμπιπτόντως, για δείτε λίγο και τις ενοποιημένες ειδικότητες που προωθούν; Πολλά τα ερωτηματικά…. Θα υπάρξουν επιμορφώσεις για να είμαστε επαρκείς στα νέα μας γνωστικά αντικείμενα που θα κληθούμε να διδάξουμε; Για να μην κάνουνε διορισμούς ενοποιούν ειδικότητες γιατί αυτό βολεύει….

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:55 | ΕΥΓΕΝΙΑ ΒΑΣΣΟΥ

    Συμμετέχω στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργάνωσε εξαιρετικά το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη για τις γνώσεις που αποκόμισα και πίστευα ότι μια τέτοια αξιόλογη προσπάθεια θα είχε οπωσδήποτε και συνέχεια. Καλό θα ήταν το υπουργείο να επανεξετάσει το θέμα και να μη στερήσει από τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων ακόμη και στην πιο απομακρυσμένη περιοχή της χώρας μας, το δικαίωμα στην επιμόρφωση και μάλιστα δωρεάν.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:54 | Γεωργία Καρκούλια

    Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε κάποιο από τους κύκλους σεμιναρίων του ΚΕΠΛΗΝΕΤ και είμαι ενθουσιασμένη με τις πολλές δυνατότητες που μου δινονται για βελτίωση του εκπαιδευτικού μου έργου. Κάθε εβδομάδα είμαι ενθουσιασμένη με ό,τι νέο μαθαίνω και ήμουν αποφασισμένη να συμμετάσχω και σε επόμενο κύκλο. Η είδηση της κατάργησης του ΚΕΠΛΗΝΕΤ με θλίβει. Πώς μπορεί να γίνει αντίστοιχη υποστήριξη από ένα και μόνο άτομο; Στηρίζω τη διατήρηση της συγκεκριμένης δομής.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:51 | Ελπίδα Μ.

    Συμμετέχω στο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και δηλώνω ενθουσιασμένη από την ποιότητα τόσο του επιμορφωτικού υλικού όσο και από την άμεση ανατροφοδότηση του επιμορφωτή μου κ. Γιωτόπουλου. Πραγματικά αυτό το σεμινάριο ήταν πολύ εποικοδομητικό και μου προσέφερε ευκαιρίες να εντάξω τα web 2.0 εργαλεία στη διδασκαλία μου, προκειμένου να γίνει πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική για τους μαθητές μου και εμένα.
    Είναι κρίμα να μείνει αναξιοποίητο αυτό το εκπαιδευτικό υλικό, αν τελικά καταργηθεί ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Δεδομένου ότι αυτό το όσο χρήσιμο και ποιοτικό σεμινάριο προσφέρεται εντελώς δωρεάν στους εκπαιδευτικούς, κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη να συνεχιστεί η επιμόρφωση και άλλων εκπαιδευτικών, καθώς αντίστοιχης ποιότητας σεμινάρια έχουν υψηλά δίδακτρα για τους επιμορφούμενους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:50 | Ευαγγελία Μιχοπούλου

    θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. που εκτός από την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων προσφέρουν πολύ δημιουργικό και αποτελεσματικό έργο στην βελτίωση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών με τους κύκλους των
    σεμιναρίων επιμόρφωσης στις ΤΠΕ που διοργανώνουν και παρέχοντας με την εξ’ απόστάσεως «δωρεάν» εκπαίδευση εξοικονόμηση χρόνου κόπου και κόστους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:45 | Αναστασία Βραδέλη

    Η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ είναι απαράδεκτη. Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ είναι ο στυλοβάτης των σχολείων σε θέματα νέων τεχνολογιών και η προσφορά τους είναι τεράστια. ΟΧΙ λοιπόν στη κατάργηση τους!

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:43 | Σωτηρία Χατζηκωνσταντίνου

    Επιμορφώνομαι και εγώ, όπως και άλλοι 2000 συνάδελφοι μου, στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση μέσω e-twinning, που διοργανώνει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων. Πρόκειται για μια πραγματικά εξαιρετική προσπάθεια που, συζητώντας με άλλους επιμορφούμενους, είναι και εξαιρετικά χρήσιμη στη διδασκαλία του μαθήματός μας. Τόλμω να πω ότι είναι η πρώτη φορά που αυτό που διδάσκομαι βρίσκει εφαρμογή στο μάθημά μου. Θα ήθελα να τονίσω, επίσης, ότι και σε περίπτωση βλάβης του υπολογιστή του σχολείου το τοπικό ΚΕΠΛΗΝΕΤ αντιμετώπισε άμεσα και γρήγορα το πρόβλημά μας. Είναι λυπηρό να καταργείται μια τέτοια υπηρεσία. Στηρίζουμε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και υποστηρίζουμε την ενίσχυση και αναβάθμισή τους.

  • Η απόσπαση ενός μόνο εκπαιδευτικού δεν είναι αρκετή για τη στελέχωση μιας τόσο νευραλγικής υπηρεσίας όπως αυτή.Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. επιτελούν εξαιρετικό έργο όλα αυτά τα χρόνια κι η σκέψη να συρρικνωθούν πρέπει να επανεξεταστεί.Αναφορικά τώρα με το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ Kυκλάδων,η επιμόρφωση που προσφερει στους εκπαιδευτικούς με τα εξ’αποστασεως και δωρεάν προγράμματα είναι ειλικρινά σημαντικότατο έργο και είναι τραγικό να διακοπεί.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:41 | Νικολέτα Κεραμίδα

    Aυτή την στιγμή βρισκεται σε εξέληξη η β1 φάση επιμόρφωση στα ΤΠΕ. Παρακολουθώ μαζί με την B1 φάση ταυτόχρονα, όπως και χιλιάδες άλλοι εκπαιδευτικοί την εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο διδακτικό μου έργο. Θέλουν επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίας εκπαίδευσης των ΤΠΕ ή όχι; Δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός με διαδραστικούς πίνακες αλλά και η συνεχής επιμορφωση των εκπαιδευτικών. Το έργο του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων με έχει ενθουσιάσει με σκοπό να θέλω να συμμετέχω και στα υπολοιπατου προγράμματα του. Είμαι εκπαιδευτικός της τεχνικής εκπαίδευσης και θέλω συνέχεια να επιμορφώνομαι αραγε αυτό μπορεί να γίνεται μόνο αν μπορουμε να πληρώνουμε;

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:41 | mpampis simeonidis

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητο να συνεχίσουν να υπάρχουν!!! Εκτός από την τεχνική υποστήριξη που πάντα οι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ έδιναν και δίνουν στις σχολικές μονάδες, παρέχουν πολύ υψηλού επιπέδου επιμόρφωση. Παρακολουθώ την επιμόρφωση από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και νομίζω πως η δουλειά που έχει γίνει είναι εξαιρετική. Είναι κρίμα να καταργούνται δομές δοκιμασμένες στην πράξη και με πολύ καλά αποτελέσματα!
    Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και την αντικατάστασή τους από ένα άτομο στη διεύθυνση. Η προσφορά τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών είναι σημαντική. Ας αναλογιστούν αφενός την συμμετοχή των εκπαιδευτικών κι αφετέρου την επίδραση των προγραμμάτων στα μαθησιακά αποτελέσματα πριν αποφασίσουν την κατάργηση τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:36 | Απολλωνία Ξενοπούλου

    Στηρίζουμε απόλυτα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, η καθιέρωση των οποίων αποτέλεσε για την πολιτεία μια πρακτική με την οποία, με ελάχιστο κόστος, ανταποκρίθηκε και ανταποκρίνεται σε πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και εισήγαγε νεωτερισμούς και καινοτομίες που ορισμένες αποτελούν τα μοναδικά φωτεινά σημάδια μέσα στη χρόνια κρίση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
    Θα μπορούσα να παραθέσω «λόγιες» επισημάνσεις, παρατηρήσεις, προτάσεις κ.λ.π.κ.λ.π. αλλά θα αναφέρω το σημαντικότερο για εμάς τους «δημόσιους λειτουργούς»που το διαπίστωσα για πολλοστή στο σεμινάριο e-twinning 2017 που υλοποιεί το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων : ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
    Η Λύση λοιπόν είναι απλή: ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ δομών των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:36 | Κωνσταντίνα

    Όχι στην κατάργηση του θεσμού!Συνέχιση των σεμιναρίων!!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:33 | Ζαμπία Μπραουδάκη

    http://www.lifo.gr/viral/is_viral/181623/daskalos-stin-gkana-didaskei-pliroforiki-se-mayropinaka-kai-zografizei-sto-xeri-olo-to-ms-word
    Η Microsoft δώρισε Η/Υ στο σχολείο του συγκεκριμένου καθηγητή. Από τα δικά μας ας τους πάρει με τις ευλογίες του Υπουργείου…Πάντα υπάρχει κάτι ακόμα να καταργηθεί. Oι αρμόδιοι το βρίσκουν:-7 Με ποιον τρόπο ακριβώς το Υπουργείο θα αντικαταστήσει την πολύπλευρη και άκρως υποστηρικτική επιμόρφωση που προσφέρουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. σε τόσες εκατοντάδες άτομα ταυτόχρονα; Ρητορικό το ερώτημα, βέβαια…

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:32 | ΘΕΟΔΩΡΑ ΛΥΜΠΕΡΗ

    Υποστηρίζω τη διατήρηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ γιατί συμβάλλουν στο εκπαιδευτικό έργο και αναβαθμίζουν τις διδακτικές υπηρεσίες.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:30 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

    Με ανησυχία πληροφορήθηκα την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν και να προσφέρουν την τόσο αναγκαία επιμόρφωση σε κάθε εκπαιδευτικό.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:21 | Μυρσίνη Παπά

    Δεν πρέπει να καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Το έργο τους είναι πολύ σημαντικό.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:19 | Ελένη Παπαδοπούλου

    Συμμετέχω και εγώ στα εξ αποστάσεως σεμιναρια που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων. Με έχουν βοηθήσει αφάνταστα ειδικά σε ένα πρόγραμμα συνεργασίας etwinning που εκπονώ την φετινή χρονιά. Το υλικό που έχουν αναρτήσει οι συνάδελφοι είναι πολύτιμο όπως και ο χώρος επικοινωνίας με τους εκατοντάδες συναδέλφους που συμμετέχουν. Η πρόθεση μου ήταν να συνεχίσω και την επόμενη χρονιά σε νέο επιμορφωτικό κύκλο σχετικά με θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο, πληροφορίες που θεωρώ πολύτιμες για όλους. Αδυνατώ να κατανοήσω αυτή την απόφαση του Υπουργείου ειδικά από μία κυβέρνηση που θέλει να προσδιορίζεται ως προοδευτική. Τα σχόλια των συναδέλφων νομίζω δείχνουν την σημαντική συμβολή των δομών των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. συνολικά και την αξία που έχουν στην καθημερινή προσπάθεια μας να βελτιώνουμε την ποιότητα της δουλειάς μας.

    Η κοινή λογική νομίζω ότι επιτάσσει τη με κάθε τρόπο ενίσχυση των δομών όπως το ΚΕΠΛΗΝΕΤ κι όχι την κατάργησή τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:17 | Βλάχου Μαρία – Βιργινία

    Στην εποχή που ζούμε, προσπαθούμε να εκσυγχρονιστούμε και κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση και στον τομέα της εκπαίδευσης. Πλέον οι εκπαιδευτικοί είναι πολύ εξοικειωμένοι με την τεχνολογία που λαμβάνει όλο και περισσότερο χώρο στα σχολεία μας. Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πάντα δίπλα μας και μας στηρίζει και τώρα ο θεσμός που προσφέρει τεχνολογική υποστήριξη όλα αυτά τα χρόνια καταργείται; Με ποια λογική; Μάλλον με αυτή του παραλόγου. Κάπου εδώ πρέπει να σταματήσει αυτό και το ΚΕΠΛΗΝΕΤ να συνεχίσει να προσφέρει τεχνικές και επιμορφωτικές υπηρεσίες.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:17 | Ευαγγελία Ταούλα

    Η προσφορά του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων είναι αναδιαμφισβήτητα μεγάλη για μας τους εκπαιδευτικούς, που προσπαθούμε στον ελεύθερο χρόνο μας να επιμορφωθούμε. Πρέπει να ενισχυθούν κι όχι να καταργηθούν τέτοια κέντρα. Μας δίνουν πολλές δυνατότητες επέκτασης και αναβάθμισης των γνώσεών μας με άμεσο αποτέλεσμα στις τάξεις μας. Από τη μια μεριά ζητάτε να επιμορφωνόμαστε σαν εκπαιδευτικοί κι από την άλλη καταργείτε κέντρα που μας προσφέρουν δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξής μας. Έχει γίνει εξαιρετική δουλειά από πλευράς επιμορφωτών, το υλικό, οι οδηγίες, η δυνατότητα να δουλεύουμε τις εργασίες σε χρόνο που μας βολεύει, η άμεση ανατροφοδότηση που παίρνουμε, έχουνε μόνο θετικά αποτελέσματα. Λογικότερο είναι να ενισχυθούν περισσότερο οι δομές του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. κι όχι να καταργηθούν.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:06 | Εμη Παπαγεωργακοπούλου

    Θέλουμε σχολεία σύγχρονα,με εκπαιδευτικούς να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τεχνολογία….πώς???? αντί να στηρίζουν επιμορφωτικά σεμινάρια και να προσφέρουν κι άλλα καταργούν το ΚΕΠΛΗΝΕΤ !!! απαράδεκτο!!!!! θλιβερό !!!!μεγάλη ζημιά για όλους μας !!!! ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ το ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 21:00 | Αντώνης

    Έχω ξεκινήσει φέτος επιμόρφωση στις ηλ. πλατφόρμες μέσω etwinning και θεωρούσα ότι αυτός ο πρώτος κύκλος θα είναι μόνο η αρχή. Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι αδιαμφισβήτητα σημαντική για τους εκπαιδευτικούς και το υλικό που μας παρέχουν για περαιτέρω αξιoποίηση πολύ χρήσιμο. Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πλήγμα για τον εκπαιδευτικό κόσμο που επιθυμεί να επιμορφώνεται στις νέες τεχνολογίες.Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και την αντικατάστασή τους από ένα άτομο στη διεύθυνση. Η προσφορά τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών είναι σημαντική.Ας αναλογιστούν αφενός την συμμετοχή των εκπαιδευτικών κι αφετέρου την επίδραση των προγραμμάτων στα μαθησιακά αποτελέσματα πριν αποφασίσουν την κατάργηση τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:59 | ΕΥΘΥΜΙΑ ΖΗΣΙΜΟΥ

    Συμμετέχω και στα Σεμινάρια e-twinning – ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων ως επιμορφούμενη .Η ποιότητα των σεμιναρίων είναι πάρα πολύ υψηλή, η δουλειά που γίνεται εξαιρετική και θεωρώ ότι ωφελούνται πάρα πολύ εκπαιδευτικοί που αλλιώς δεν θα είχαν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ τόσο άμεσα στο διδακτικό μου έργο γνώσεις που αποκτώ σε ένα σεμινάριο. Είναι μεγάλο λάθος να καταργηθούν.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:58 | Seraphim

    Θεωρώ ότι η συμβολή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ όλα τα προηγούμενα χρόνια, υπήρξε καθοριστική σε ότι αφορά την εξέλιξη του συνόλου των εκπαιδευτικών και των σχολικών υποδομών. Γιατί να αλλάξεις κάτι που λειτουργεί σωστά, με πενιχρά μέσα και που στηρίζεται στην αυτοδιάθεση και ιδιοσυγκρασία ορισμένων ανθρώπων; Τι καλύτερο μπορεί να προκύψει μέσα από αυτή τη διαδικασία;

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:56 | Aθανασία Καμπάνταη

    Πρέπει να στηριχθεί ο θεσμός του ΚΕΠΛΗΝΕΤ γιατί παρέχει σημαντικό έπιμορφωτικό έργο στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να επιμορφωθούν στις ΤΠΕ οι οποίες είναι απαραίτητες στο εκπαιδευτικό έργο. Η επιμόρφωση για το επίπεδο Β1 είναι ανεπαρκής και το κενό συμπληρώνεται από τις υπηρεσίες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.Εφόσον συνεχώς γίνεται λόγος για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, θεωρώ αδιανόητη την κατάργησή τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:54 | Έλενα Παπίτσα

    Φέτος ξεκίνησα μια επιμόρφωση etwinning μέσω του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και έχω μείνει ενθουσιασμένη. Ειλικρινά σκεφτόμουν κάθε χρόνο να κάνω αίτηση και να παρακολουθώ κάποιο πρόγραμμα γιατί με ενδιαφέρει πάρα πολύ η διαρκής επιμόρφωση. Χάρηκα που δέχτηκαν να παρακολουθήσουμε και όσοι είμαστε εκτός ΠΣΔ. Οι συντονιστές ήταν δίπλα μας σε κάθε βήμα και μας παρείχαν την οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια χρειαζόμασταν. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς θα τρέξουν αυτά τα τόσο χρήσιμα προγράμματα με μόνο ένα άτομο. Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του Υπουργείου.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:48 | Κατερίνα Πρασκευοπούλου

    Θεωρώ την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με τη σημερινή τους μορφή απαράδεκτη. Συμμετέχω κι εγώ, όπως και χιλιάδες άλλοι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων και το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ηλείας. Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. έχουν αναλάβει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ και μάλιστα χωρίς κανένα κόστος για το υπουργείο. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε τέτοια επιμόρφωση και την βρίσκω εξαιρετικά ωφέλιμη, πολύ οργανωμένη και με καταπληκτικό υλικό. Είναι μεγάλο λάθος η κατάργησή τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:47 | Σαουλίδου Κωνσταντνιά

    Ψηφιακό σχολείο και επιμόρφωση πάνε μαζί αντάμα!!! Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρει υπηρεσίες απαραίτητες στον εκπαιδευτικό. Προς τα πού πηγαίνουμε; Μπροστά ή πίσω; Τι οραματίζονται αυτοί που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις;
    Στηρίζουμε ΚΕΠΛΗΝΕΤ!!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:45 | Μαρία Βακαλοπούλου

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ μου έδωσαν την δυνατότητα να ενημερωθώ και να χρησιμοποιήσω σημαντικά εργαλεία στην εργασία μου. Η δωρεάν επιμόρφωση,η δυνατότητα να κάνω εργασίες από το σπίτι μου και το υψηλό επίπεδο των σεμιναρίων και των επιμορφωτών,είναι μερικοί από τους λόγους όπου αυτή η δομή θα έπρεπε να συνεχιστεί και να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της. Ανυπομονούσα για τον καινούριο κύκλο μαθημάτων.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:42 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΛΙΜΟΥΡΔΑ

    Στηρίζουμε όλοι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και αναγνωριζουμε την προσφορά τους τόσο απο τεχνικης πλευρας όσο και από επιμορφωτικής.
    Απαραίτητη η διατηρηση τους κ η ενισχυση τους για περαιτερω ενεργη συμβολη στο εκπαιδευτικο εργο. Η κατάργηση τους σε συνδυασμό με την κατάργηση του 3ωρου των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για συντήρηση των εργαστηρίων και υποστήριξη των σχολείων θα αποδυναμώσει ακόμη πιο πολύ το δημόσιο σχολείο.
    Να αποσυρθεί η διάταξη για την κατάργηση τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:38 | ΙΩΑΝΝΑ ΣΥΡΙΟΥ

    Κι άλλη κατάργηση;; Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς να επιμορφωθούν στις νέες τεχνολογίες στον λίγο ελεύθερο χρόνο τους ακόμα και βράδια και αυτό ενοχλεί. Απίστευτο!!Απαράδεκτο!!!

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:35 | Κωνσταντίνος Γρηγορουδης

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφερουν εργο.
    Ουτε καν να το σκεφτονται να τα καταργησουν αντι να τα βοηθησουν και να τα αναβαθμησουν . Ας το ξανασκεφτουν οι φωστηρες του ΥΠΕΠΘ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:34 | Δέσποινα Αλεξανδρίδου

    Κρίμα! Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και χρήσιμο έργο παράγει (τεχνική υποστήριξη) και κατευθύνσεις κι επιμορφώσεις προσφέρει στους Πληροφορικούς, πράγμα απαραίτητο σε έναν κλάδο του οποίου το αντικείμενο εξελίσσεται και αλλάζει σχεδόν κάθε μήνα…! Προσωπικά, συμμετείχα σε πολλά σεμινάρια που με βοήθησαν να κρατήσω το εργαστήριο πληροφορικής σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο. Ήταν το πρώτο τηλέφωνο σε κάθε τεχνικό πρόβλημα που έδινε λύσεις! Πρέπει να στηριχθεί ο θεσμός και να ενδυναμωθεί με περισσότερο προσωπικό γιατί τον χρειαζόμαστε όλοι οι καθηγητές Πληροφορικής.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:33 | Άννα Τρίγκατζη

    Έχω ξεκινήσει φέτος επιμόρφωση στις ηλ. πλατφόρμες μέσω etwinning και θεωρούσα ότι αυτός ο πρώτος κύκλος θα είναι μόνο η αρχή. Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι αδιαμφισβήτητα σημαντική για τους εκπαιδευτικούς και το υλικό που μας παρέχουν για περαιτέρω αξιποίηση πολύ χρήσιμο. Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πλήγμα για τον εκπαιδευτικό κόσμο που επιθυμεί να επιμορφώνεται στις νέες τεχνολογίες.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:30 | Boυδούρη Γ.

    Στηρίζουμε τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ για την υποστήριξη και την επιμόρφωση που μας παρέχουν. Αν λείψουν αυτά ποιος θα μας επιμορφώνει ; Το υπουργείο;

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:27 | Δημήτρης

    Όχι στην κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ! Κάνουν εξαιρετική δουλειά και επιμορφώνουν τους εκπαιδευτικούς.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:24 | Γεωργία Γκαβάνα

    Έχω την τύχη να παρακολουθώ ένα από τα διαδικτυακά σεμινάρια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Κυκλάδων και παρόλο που δεν το έχω ολοκληρώσει, ήδη χρησιμοποιώ αυτά που έχω μάθει στις τάξεις μου. Η προσφορά του στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι τόσο σημαντική που θα έπρεπε να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί.
    Παρακαλώ να το επανεξετάσετε. Διαφορετικά, θα στερήσετε από χιλιάδες εκπαιδευτικούς την ευκαιρία για γνώση και μάλιστα δωρεάν.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:24 | Νικολέττα Φουστάνα

    Η εν λόγω επιμόρφωση προσφέρει πολλά στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και φανερώνει τη δίψα μας για μάθηση. Εύχομαι να ακουστούν οι φωνές μας και να αποσυρθεί το σχέδιο νόμου που σχετίζεται με την κατάργησή των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:21 | Λουκία Σιγάλα

    Απλα απαράδεκτη η καταργηση τους. Στηρίζουμε ολοι το ΚΕΠΛΗΝΕΤ

  • Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και την αντικατάστασή τους από ένα άτομο στη διεύθυνση. Η προσφορά τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών είναι σημαντική.Ας αναλογιστούν αφενός την συμμετοχή των εκπαιδευτικών κι αφετέρου την επίδραση των προγραμμάτων στα μαθησιακά αποτελέσματα πριν αποφασίσουν την κατάργηση τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:06 | ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΤΣΙΑΚΑΣ

    Συμμετέχω και εγώ στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε τέτοια επιμόρφωση και την βρίσκω εξαιρετικά ωφέλιμη. Έμαθα και κατάλαβα θέματα σχετικά με τον υπολογιστή, το διαδίκτυο και τις εφαρμογές τους. Πολλά από
    αυτά θα με βοηθήσουν στο εκπαιδευτικό έργο μου. Το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. όποτε το
    χρειαστήκαμε στο Γυμνάσιο μας ήταν παρόν και μας έδωσε λύσεις.
    Η κατάργησή τους (χωρίς την αντικατάστασή τους με κάτι πιο αναβαθμισμένο)
    είναι επιεικώς απαράδεκτη. Είναι να απορεί κανείς. Ή μήπως όχι.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:06 | Αντώνης Σμαρδάς

    Θεωρώ ότι η κατάργηση των Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το βασικό χαρακτηριστικό των αλλαγών που ευαγγελίζεστε και συγκεκριμένα τη μετάβαση από μονοπρόσωπους θεσμούς υποστήριξης των Σχολείων σε οργανωμένες και συνεργατικές δομές. Με το άρθρο αυτό καταργείται μια τέτοια οργανωμένη και συνεργατική δομή, της οποίας ο πολυδιάστατος ρόλος έχει αναλυθεί επαρκώς σε προηγούμενα σχόλια, κι εκφυλίζεται σε μια αργής απόκρισης απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη από ένα μόνο πρόσωπο (ή δύο στην περίπτωση λίγων Διευθύνσεων). Αυτό το γεγονός θεωρώ ότι θα στερήσει από την εκπαιδευτική κοινότητα ένα πολύ σημαντικό στήριγμα που προσφέρει λύσεις σε καθημερινή βάση εξοικονομώντας παράλληλα σημαντικούς πόρους. Η κοινή λογική νομίζω ότι επιτάσσει τη με κάθε τρόπο ενίσχυση των δομών όπως το ΚΕΠΛΗΝΕΤ κι όχι την κατάργησή τους.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:05 | Αγγελικη

    Με αυτο τον τρόπο ομως η τεχνική στηριξη των σχολείων πέφτει στα χέρια των ιδιωτών και ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα; Προφανώς οι γονείς