Άρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.

1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται κατά προτεραιότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης,
γγ) Φιλολόγων (ΠΕ02): ενενήντα τρεις (93) θέσεις και
δδ) Μαθηματικών (ΠΕ03): τριάντα οκτώ (38) θέσεις.
β) Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.):
αα) Ψυχολόγων (ΠΕ23): διακόσιες δέκα επτά (217) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται κατά προτεραιότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης,
ββ) Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30): διακόσιες δέκα επτά (217) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται κατά προτεραιότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης,
γγ) Λογοθεραπευτών (ΠΕ21): σαράντα επτά (47) θέσεις,
δδ) Φυσιοθεραπευτών (ΠΕ28): είκοσι τέσσερις (24) θέσεις,
εε) Εργοθεραπευτών (ΠΕ29): τριάντα τρεις (33) θέσεις,
στστ) Ειδικών στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών και στην ελληνική νοηματική γλώσσα (ΠΕ31): έξι (6) θέσεις και
γ) Εκπαιδευτικών όλων των κλάδων που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό: εκατόν σαράντα (140) θέσεις.
δ) Διοικητικών υπαλλήλων:
αα) ΠΕ 1 Διοικητικού: είκοσι έξι (26) θέσεις και
ββ) ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων: σαράντα πέντε (45) θέσεις.
2. Η κάλυψη των θέσεων των περιπτ. α΄ και β΄ της παρ. 1 γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π., κατά περίπτωση, ύστερα από μετάθεση, απόσπαση ή διάθεση, ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία τουλάχιστον επτά ετών, από τα οποία τουλάχιστον τρία σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Σ.Υ. Η κάλυψη των θέσεων της περίπτ. γ΄ της ίδιας παραγράφου γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό ύστερα από μετάθεση, απόσπαση ή διάθεση, ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία τουλάχιστον επτά ετών.
3. Οι θέσεις της παρ. 1 για τις οποίες προβλέπεται η πλήρωση κατά προτεραιότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης κατανέμονται με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ζ΄ της παρ. 1 του άρθρου 18 στα Κ.Ε.Σ.Υ. Ξάνθης και Ροδόπης. Οι λοιπές θέσεις της ίδιας παραγράφου κατανέμονται στα Κ.Ε.Σ.Υ. της χώρας με την ίδια υπουργική απόφαση.
4. Για τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε οργανική θέση σε Κ.Ε.Σ.Υ., αρμόδιο είναι το οικείο Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:50 | ioanna

    απαραδεκτο να μην αναφερονται οι εκπαιδευτικοι του κλαδου ΠΕ71/61!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:49 | ioanna

    απαραδεκτο να μην αναφερονται οι εκπαιδευτικοι του κλαδου ΠΕ71/61!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:48 | ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ

    Το άρθρο κάνει λόγο για στελέχωση των ΚΕΣΥ με εκπαιδευτικούς με εξειδίκευση στην ΕΑΕ.Πουθενά, όμως, δεν αναφέρονται οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61/71, οι οποίοι κατέχουν βασικό πτυχίο στην ΕΑΕ.Επομένως,είναι αναγκαίο να προστεθούν τα ΠΕ61/71 ως απαραίτητη προϋποθεση για τη στελέχωση των ΚΕΣΥ.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:47 | MARIANNA

    Είναι AΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το γεγονός ότι δεν αναφέρονται πουθενά οι ΠΕ71/61 για την στελέχωση των ΚΕ.ΣΥ.!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:46 | ιωαννα

    Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το γεγονός ότι δεν αναφέρονται πουθενά οι ΠΕ71/61 για την στελέχωση των ΚΕ.ΣΥ!!!!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:37 | Ζωή

    Συμφωνω απολυτα με το ακολουθο σχολιο:
    ΣύνδεσμοςΌσον αφορά τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που πρόκειται να στελεχώσουν τα Κ.Ε.Σ.Υ,:
    θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται οι Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής (Π.Ε 71) και οι Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής (Π.Ε 61), οι οποίοι έχουν πλήρη κατάρτιση στον τομέα της Ειδικής Αγωγής. Παρακαλώ να προβείτε σε τροποποίηση του άρθρου και συμπερίληψη των παραπάνω κλάδων.Επίσης, συμφωνώ με προηγούμενη αναπληρώτρια:
    Με ποιο σκεπτικό αφαιρούμε την Διάγνωση και κρατάμε την διερευνηση/αξιολόγηση υποβιβαζοντας έτσι τους εαυτούς μας και την επιστημονικότητα μας; Αν φυγει η Διάγνωση ονομαστικά -συνεπώς και ουσιαστικά, θα επιβαρυνθούν περισσότερο τα Κεντρα Ψυχικής Υγείας απο τα οποία, τα ΚΕΣΥ θα περιμένουν αιωνες την γνωμάτευσή τους, για να δωσουν μετά ενα χαρτι που θα λεει Δυσλεξια και θα προτεινει απαλλαγή. Για ποιο λόγο δεν στελεχώνονται όλα τα ΚΕΣΥ με όλες τις ειδικότητες; Μήπως κάποιες περιοχές χρειάζονται λογοθεραπευτή ενώ κάποιες όχι;Πως περιμένετε να εφαρμοστούν όλα τα ανωτέρω απο προσωπικό που εναλλάσσεται κάθε χρονιά εφόσον οι περισσότεροι στην Ειδική Αγωγή αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας τα τελευταια 15 χρονια;Η αναβάθμιση της ειδικης αγωγής οφειλει να βασίζεται σε επιστημονικά και ερευνητικά δεδομένα. Βάση ποιων δεδομένων επιχειρούνται οι προτεινόμενες αλλαγές;
    ή πρόκειται απλά για κάποιο ΣΟΥΠΕΡ-φορέα που συμφέρει οικονομικά
    συγκεντρώνοντας πολλές δομές σε μια;

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:35 | Εύη

    Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. χωρίς εκπαιδευτικούς ΠΕ 71/61; Γιατί; Με ποια λογική; Εξειδικεύονται εκπαιδευτικοί κ απαξιώνονται τα πτυχία τους χρόνια τωρα.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:30 | ευαγγελια

    απαραδεκτο να μην αναφερονται οι εκπαιδευτικοι του κλαδου ΠΕ71/61!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:29 | Ιωάννης Κ.

    Να προστεθούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71 και ΠΕ61! Δε γίνεται να μιλάτε για «Εξειδίκευση στην ΕΑΕ» και να μην αναφέρετε πουθενά τους δασκάλους και νηπιαγωγούς με ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ στην ΕΑΕ. Να αναγραφούν συγκεκριμένα οι κωδικοί ΠΕ71 και ΠΕ61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:28 | ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

    Σπουδάσαμε τα παιδιά μας με πολλές θυσίες. Κατάφεραν με αγώνα τα παιδιά μας να μπουνε σε αυτές τις σχολές και να τις ολοκληρώσουν επιτυχως. Αναφέρομαι στα δύο τμήματα με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή. Το τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικο Θεσσαλίας με απόφοιτους νηπιγωγούς και δασκάλους ειδικής αγωγής Πε 71 /61 ειναι ανύπαρκτα???????????
    Το νομοσχέδιο είναι πρόχειρο?????
    Ξεχασάτε τις συγκεκριμένες ειδικότητες ή μηπως έγινε επιτηδες?????

    Όπως και να έχει κυριε Υπουργε καλείστε να λογοδοτησετε για τέτοια νομοσχέδια και τέτοιες κινήσεις…

    Ζητάμε οι γονείς και τα παιδία των παραπάνω σχολών να συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο και μας πείτε τους λόγους που δεν φαίνονται και δεν αναφέρονται πουθενα. Σταματήστε να υπονομεύετε τα πτυχία .
    Είστε απαράδεκτοι να ιδρύετε σχολές να εισάγετε κόσμος με ίδια κριτήρια και μετά να προσπαθείτε να του αφανίσετε. Ντροπή είναι το λιγότερο που μπορώ να πω. Γιατί αδικείτε ? Επειδή δεν ειναι τα δικά σας παιδιά ή των συγγενών σας??

    Για τί δεν παίρνουν παραπάνω μόρια οι κατοχοι αυτών των σχολών που κατέχουν και εξειδίκευση στην ειδική αγωγή?

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:23 | ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Αρ. 9 Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ
    Παρ.1, εδ. γγ) Λογοθεραπευτών (ΠΕ21): εβδομήντα μία (71) θέσεις
    Παρ.1 εδ. δδ) Φυσιοθεραπευτών (ΠΕ 28): εβδομήντα μία (71) θέσεις
    Παρ.1. εδ εε) Εργοθεραπευτών (ΠΕ 29): εβδομήντα μία (71) θέσεις
    Να προστεθεί: εδάφιο ζζ) Παιδοψυχίατροι (ΠΕ24) : δεκαπέντε (15) θέσεις
    Παρ.2. Η κάλυψη των θέσεων των περιπτ. α΄ και β΄ της παρ. 1 γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών, ύστερα από μετάθεση, απόσπαση ή διάθεση, ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία τουλάχιστον επτά ετών, από τα οποία τουλάχιστον τρία σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Σ.Υ. και μελών του Ε.Ε.Π., ύστερα από μετάθεση, απόσπαση ή διάθεση, ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει εκπαιδευτική υπηρεσία τουλάχιστον επτά ετών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Σ.Υ. Η κάλυψη των θέσεων της περίπτ. γ΄ της ίδιας παραγράφου γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό ύστερα από μετάθεση, απόσπαση ή διάθεση, ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία τουλάχιστον επτά ετών.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:14 | AΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Συνεχώς παρατηρείται υποβάθμιση των βασικών πτυχίων στην ειδική αγωγή από τα δύο τμήματα,Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Παιδαγωγικού Θεσσαλίας.Αυτά ιδρύθηκαν από το κράτος και όχι από εμάς που μπήκαμε στις σχολές αυτές. Προσπαθείτε με κάθε τρόπο να απαξιώσετε το πτυχίο μας που με τόσο κόπο πήραμε.Αυτός ο νόμος που επιχειρείτε να περάσει είναι απαράδεκτος. Ανοίγετε μια δημόσια διαβούλευση χωρίς να έχετε λάβει υπόψιν ή εσκεμμένα όλους του κλάδους και τις ειδικότητες στον αντίστοιχο χώρο εκπαίδευσης???
    Το λιγότερο ανεπίτρεπτο που μπορεί να ειπωθεί από όλους τους κατόχους με βασικό πτυχίο (4χρόνων) στην ειδική αγωγή, πολυετή εμπειρία και οι περισσότεροι με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή.
    Γιατί οι κάτοχοι βασικού πτυχίου δεν λαμβάνουν επιπλέον μόρια στους πίνακες?
    Γιατί η προυπηρεσία τους μετράει σε έναν μόνο πίνακα αυτόν της ειδικής και όχι και της γενικής ??? Όπως συμβαίνει με τους αναπληρωτές δασκάλους γενικής που χρησιμοποιούν την προυπηρεσία τους και τη μεταφέρουν όπου επιθυμούν?????????
    Η αδικία ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ.
    Απαιτούμε την αναφορά της ειδικότητας μας Πε 61/71.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:12 | ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Οι θέσεις που προβλέπονται για την στελέχωση των ΚΕΣΥ με ΠΕ29 Εργοθεραπευτών , ΠΕ21 Λογοθεραπευτών και ΠΕ28 Φυσιοθεραπευτών δεν επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών όλων των ΚΕΣΥ. Θα πρέπει να προβλεφθούν τουλάχιστον 2 ανά ΚΕΣΥ και ας καλυφθούν έστω σταδιακά. Επίσης είναι σημαντικό να είναι μόνιμες οργανικές θέσεις για να εξασφαλίζεται η συνέχεια στο έργο τους, κυρίως στην υποστήριξη σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών και μαθητών στη γενική.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:07 | Ελένη

    Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν αναφέρονται πουθενά οι ΠΕ71/61 για την στελέχωση των ΚΕ.ΣΥ. Οι μόνοι που κατέχον 4 έτη σπουδών στην ειδική αγωγή κι πολλοί απο αυτούς έχουν και επιπλέον εξειδίκευση.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:03 | Κάλλη

    Να διατυπωθεί ξεκάθαρα η στελέχωση των ΚΕΣΥ από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγης ΠΕ61/71,οι μόνοι με βασικό πτυχίο ειδικης αγωγής και εκπαίδευσης , οι ανθρωποι που στηρίζουν, εργάζονται εδώ και 16 χρόνια την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, οι ανθρωποι που αναπληρώνουν τους ιδιους τους τους εαυτους.
    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166)

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:01 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Ειναι εντελώς απαράδεκτο και κατακριτέο να μην συμμετέχουν οι κλαδοι Π.Ε. 61/71 στα ΚΕΣΥ, που ειναι οι μονοι που εχουν 4ετη φοιτηση στην ειδικη αγωγη, ως επι το πλειστον στα κεντρα αυτα γινεται προσπαθεια για να ενταξουν στην κοινωνια με οσα περισσοτερα εφοδια μπορουν παιδια με ειδικες αναγκες, αρα πρεπει να στελεχωνονται με οσο το δυνατον πιο εμπειρο προσωπικο που κατεχουν ΜΟΝΟ ΟΙ Π.Ε. 61/71.

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:00 | Ειρήνη

    Ντροπή να απαξιωνετε τους ανθρώπους που εκπαιδεύτηκαν και εξειδικευθηκαν για την Ειδική Αγωγή. Πλήρης απαξίωση στους ΠΕ61/71 που είναι οι πλέον αρμόδιοι για να σταθούν δίπλα σε αυτά τα παιδιά. Μήπως το υπουργείο Υγείας θα εξισώσει τους γιατρούς με τους νοσηλευτές??

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:58 | Νίκος

    Οι καθηγητές ΕΙΔΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ είναι απαραίτητοι, ως μέλη της διεπιστημονικής ομάδας, στην υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα πλαίσια της φυσικής αγωγής στο γενικό σχολείο και μπορούν να συμβάλλουν στην ένταξη τους στην κοινωνία σε όλα τα επίπεδα. Θεωρώ οτι ειναι άστοχη και ανεδαφική η κατάργηση της ειδικότητας στα ΚΕΣΥ.

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:53 | Δήμητρα Π.

    Οι Υπεύθυνοι/ες ΣΣΝ στηρίζουν ψυχοκοινωνικά και παιδαγωγικά τις σχολικές μονάδες όλου του νομού της οικείας Διεύθυνσης καθημερινά με συστηματικές παρεμβάσεις σε τάξεις σχολείων όλου του νομού, με συμμετοχή στις παιδαγωγικές συνεδριάσεις, κατ’ ιδίαν συναντήσεις με εκπαιδευτικούς, παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές/τριες και γονείς-κηδεμόνες. Συνεργάζονται με ένα ευρύ δίκτυο δημόσιων υπηρεσιών ψυχοκοινωνικής στήριξης και ασφάλειας (κέντρα ψυχικής υγείας, ΚΕΔΔΥ, Επιμελητές/τριες Ανηλίκων, Εισαγγελείς, υπηρεσίες ασφάλειας, κέντρα πρόληψης και αντιμετώπισης ψυχοκοινωνικών προβλημάτων, κέντρα κοινότητας και πλήθος άλλα), τις υπηρεσίες του οποίου αξιοποιούν προς όφελος των σχολικών μονάδων και παράλληλα συντονίζουν επιμορφωτικά προγράμματα για εκπαιδευτικούς και γονείς.
    Αναρωτιέμαι εάν υπάρχει άλλος θεσμός ή δομή που δουλεύει τόσο σκληρά και τόσο φιλότιμα, καθημερινά παρόντες και παρούσες ΣΕ ΟΛΕΣ τις σχολικές μονάδες, και μάλιστα χωρίς επίδομα θέσης. Αναρωτιέμαι εάν υπάρχει άλλος θεσμός ή δομή που να συνεργάζεται ετησίως με τόσους/ες συναδέλφους/ισσες και διευθυντές/ντριες για την επίλυση τόσων προβλημάτων και την προαγωγή τόσων ζητημάτων.
    Είναι άδικο η υπηρεσία αυτή να μην αναγνωρίζεται ως διδακτική. Πρέπει να αναγνωριστεί ως άσκηση διδακτικών καθηκόντων μέσα στη σχολική μονάδα.
    Είναι άδικο να μην αναγνωρίζεται ως διοικητική (και μάλιστα εξόφθαλμα άδικο, καθώς είναι οι μόνοι/ες Υπεύθυνοι/ες δομών που δεν τους αναγνωρίζεται). Είναι παράνομο και αντικανονικό, καθώς με βάση την Υπουργική Απόφαση 93008/Γ7/10.8.2012 που ανέλαβαν τις θέσεις τους, αυτές αναγνωρίζονται και ως διδακτική και ως διοικητική εμπειρία. Αναδρομικές αλλαγές είναι ολοκληρωτισμός.
    Είναι προκλητικό και αδιανόητο να μη συμπεριλαμβάνονται στον νέο Οργανισμό του ΥΠ-ΠΕΘ (εκτός από 15). Τελικά αυτήν τη στιγμή υπάρχουν ή δεν υπάρχουν ΣΣΝ στις Διευθύν-σεις Εκπαίδευσης εκτός από 15;
    Είναι κατάφωρα άδικο να μην αξιοποιείται η εμπειρία τους και οι δεξιότητές τους κατά τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:45 | Γεωργια

    Απαράδεκτη η παντελης απουσία των εκπαιδευτικών 71 61 των μονών εκπαιδευτικών με τετραετή εκπαίδευση στην ειδική αγωγή.

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:43 | Βασιλίνα

    Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν αναφέρονται πουθενά οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής ΠΕ71/61 για την στελέχωση των ΚΕ.ΣΥ αν και έχουν 4 έτη σπουδών στην ειδική αγωγή και στην πλειοψηφία τους επιπλέον προσόντα.

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:33 | Έφη Τ.

    Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν αναφέρονται πουθενά οι ΠΕ71/61 για την στελέχωση των ΚΕ.ΣΥ. Οι μόνοι που κατέχον 4 έτη σπουδών στην ειδική αγωγή κι πολλοί απο αυτούς έχουν και επιπλέον εξειδίκευση.

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:33 | Ανδρέας

    Απαράδεκτο να μην αναγράφεται ο κλάδος ΠΕ71/61 για την στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.!! Οι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ με βασικο τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή!!!
    Να γίνει ΞΕΚΆΘΑΡΗ αναφορά στον κλάδο των εκλογών ΠΕ71-ΠΕ61!!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:28 | ΜΑΡΙΑ

    ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ Κ.Ε.Σ.Υ. ΣΥΝΙΣΤΩΝΤΑΙ:
    ΔΔ) ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ (ΠΕ28): ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ (24) ΘΕΣΕΙΣ,

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 24 ΕΝΩ ΤΑ Κ.Ε.Σ.Υ ΕΙΝΑΙ 70

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 140 ΘΕΣΕΙΣ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ (ΠΕ28)

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:28 | Θεοδώρα

    Αναφερεται ΑΜΕΣΩΣ τον κλάδο ΠΕ71/ΠΕ61!!! Απαράδεκτη η μη συμπερίληψη του συγκεκριμένου κλάδου,που υπηρετούν τις δομές τις ειδικές αγωγής πάνω από 15 χρόνια με βασικό πτυχίο πάνω στην εκπαίδευση ατόμων με ε.ε.α.
    Να γίνει ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΦΟΡΆ στον κλάδο ΠΕ71 και ΠΕ61!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:23 | ΜΑΡΙΑ

    Ο βασικός τίτλος σπουδών στην ειδική αγωγή υφίσταται τεράστια απαξίωση.
    Να γίνει ξεκάθαρη αναφορά στους εκπαιδετικούς με ΠΕ61/71.

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:23 | Dwra

    Απαράδεκτο να μην αναγράφεται ο κλάδος ΠΕ71/61 για την στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.!! Οι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ με βασικο τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή!!!
    Να γίνει ΞΕΚΆΘΑΡΗ αναφορά στον κλάδο των εκλογών ΠΕ71-ΠΕ61!!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:17 | Ευαγγελία

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕ 71/61

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:14 | Νίκη

    Ντροπή και αίσχος, να υπάρχουν αναπληρωτές ΕΑΕ εδώ και 16 χρόνια από τα Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κλάδο ΠΕ71-ΠΕ61 και να μην αναφέρονται πουθενά!!! Τόσα χρόνια αναπληρωτές για ποιό λόγο;;Για έρθει ξαφνικά ένα νομοσχέδιο και να ακυρώσει παντελώς και το πτυχίο μας αλλά και τον ρόλο μας;;;; Είστε ανήθικοι κύριοι! Παίζετε τόσα χρόνια εις βάρος μας!! Αλλάξτε ΑΜΕΣΩΣ τα κριτήρια επιλογής!!!

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:12 | Δημήτρης

    Είναι απίστευτο το πως σε μια τέτοια νέα δομή αντικατάστασης ουσιαστικά των ΚΕΔΔΥ δεν υπάρχει ούτε καν αναφορά σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής…
    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις

    Να διατυπωθεί ξανά και αναφερθεί ξεκάθαρα το ΠΕ ως 71 και 61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 20:00 | Ευη Μπαρμπουτη

    Απαραδεκτο για τη στελεχωση των ΚΕΣΥ να μην αναφερονται πουθενα οι ΠΕ61 νηπιαγωγοι ειδικης αγωγης και οι ΠΕ71 δασκσλοι ειδικης αγωγης με βασικο πτυχιο ειδικης αγωγης.Απο ποτε δε μετραει το βασικο πτυχιο;

  • 25 Μαρτίου 2018, 19:44 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ Κ.Ε.Σ.Υ. ΣΥΝΙΣΤΩΝΤΑΙ:
    ΔΔ) ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ (ΠΕ28): ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ (24) ΘΕΣΕΙΣ,

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 24 ΕΝΩ ΤΑ Κ.Ε.Σ.Υ ΕΙΝΑΙ 70

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 140 ΘΕΣΕΙΣ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ (ΠΕ28)

  • 25 Μαρτίου 2018, 19:35 | ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΛΑΣ

    Πρόταση: α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    Απαραίτητα η σύσταση τουλαχιστον 20 θέσεων (κοινωνικών επιστήμων-κοινωνιολόγων) με σκοπό διερεύνηση ατομικών ή/και ομαδικών εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών, η αξιολόγηση του είδους των δυσκολιών και των πιθανών εκπαιδευτικών, ψυχοκοινωνικών και άλλων φραγμών στη μάθηση και την ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση που αντιμετωπίζει το σύνολο των μαθητών της σχολικής κοινότητας, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
    Πρόταση :β) Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.):
    Σε κάθε ΚΕΣΥ μια θέση τουλάχιστον κοινωνικών επιστήμων. Για τους ψυχολόγους, Κοινωνικούς λειτουργούς, Κοινωνικούς επιστήμονες επί πλέον προσόν η εξειδίκευση στην συμβουλευτική, παιδιών , εφήβων η γονέων.

  • 25 Μαρτίου 2018, 19:31 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
    Η αυτονόητη ανάγκη στελέχωσης των ΚΕΣΥ με Κοινωνικούς Επιστήμονες
    Με αφορμή τη δημοσιοποίηση του νομοσχεδίου για τη δημιουργία νέων Δομών Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου, ο Σύλλογος Ελλήνων Κοινωνιολόγων οφείλει να υπενθυμίσει την αυτονόητη ανάγκη ένταξης των κοινωνικών επιστημόνων σε οποιαδήποτε Υποστηρικτική Δομή αποβλέπει στην κάλυψη ψυχοκοινωνικών αναγκών των σχολικών μονάδων.
    Θεωρούμε σαφή παράλειψη την απουσία των σπουδών στην κοινωνιολογία και στην κοινωνική πολιτική από τα ρητώς αναφερόμενα ως επιθυμητά προσόντα για τη στελέχωση Δομών όπως τα ΚΕΣΥ. Παράλειψη, η οποία συνεχίζει τη λανθασμένη και παράδοξη κατάσταση που ισχύει έως σήμερα για Δομές όπως οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων.
    Οι υποστηρικτικές υπηρεσίες στην εκπαίδευση παραμένουν ελλιπείς χωρίς την κοινωνιολογική οπτική που επιτρέπει την κατανόηση και την ερμηνεία των συμπεριφορών και των αλληλεπιδράσεων που αναπτύσσονται στο χώρο του σχολείου . Τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι Υποστηρικτικές Δομές είναι στη βάση τους κοινωνικά. Στο σύγχρονο κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από φαινόμενα κοινωνικού αποκλεισμού, ανέχειας, μισαλλοδοξίας, ρατσισμού, βίας και αποδυνάμωσης των παραδοσιακών δικτύων υποστήριξης, μετασχηματισμού των οικογενειακών δομών, η εκπαιδευτική πολιτική δεν μπορεί να παραβλέπει το δυναμικό των εργαλείων της κοινωνιολογικής επιστήμης.
    Οι Κοινωνιολόγοι και οι Επιστήμονες Κοινωνικής Πολιτικής είναι κατεξοχήν σε θέση να ανταποκριθούν σε υπαρκτές και ουσιώδεις ανάγκες των Υποστηρικτικών Δομών, δεδομένου ότι η επιστημονική τους κατάρτιση τους επιτρέπει, ενδεικτικά:
    • να εντοπίζουν αιτιακές σχέσεις αναλύοντας την κοινωνική συμπεριφορά των ατόμων σε συνάρτηση με τα κοινωνικά γεγονότα, τους κοινωνικούς θεσμούς και τις κοινωνικές αλλαγές,
    • να διεξάγουν έρευνα στο μακρο-επίπεδο και στο μικρο-επίπεδο
    • να είναι ενήμεροι/ες για τις διαδικασίες των κοινωνικών μετασχηματισμών
    • να έχουν γνώση των μηχανισμών αναπαραγωγής των εκπαιδευτικών ανισοτήτων και της επίπτωσης των τελευταίων στη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών,
    • να γνωρίζουν την επίδραση της κοινωνικοποίησης και των πολιτισμικών παραμέτρων στη διαμόρφωση των αξιών και της κοινωνικής συμπεριφοράς των μαθητών/τριών,
    • να έχουν γνώση της δυναμικής των ομάδων στο σχολικό πλαίσιο,
    • να αναγνωρίζουν τη λανθάνουσα επενέργεια των στερεοτύπων και να προωθούν τον σεβασμό στη διαφορετικότητα,
    • να εντοπίζουν αιτιακούς παράγοντες στα κοινωνικά δίκτυα των συμβουλευομένων, όπως πράττουν από ετών οι Κλινικοί Κοινωνιολόγοι
    • να σχεδιάζουν και να υλοποιούν παρεμβατικά προγράμματα και συμβουλευτικές υπηρεσίες

    Ο συμβουλευτικός ρόλος των Κοινωνιολόγων στην εκπαίδευση είναι εξάλλου κατοχυρωμένος με το Προεδρικό Διάταγμα 159 (Φ.Ε.Κ. 199/1.10.2009, τ. 1), σύμφωνα με το οποίο μπορούν να στελεχώσουν την εκπαίδευση «ως κοινωνιολόγοι σύμβουλοι», με αντικείμενο την εποπτεία, την έρευνα, την ανάλυση και την επίλυση προβλημάτων της σχολικής ζωής.

    Η –ούτως ή άλλως προφανής- αναγκαιότητα της συμμετοχής τους στο έργο των Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων έχει επισημανθεί και από την έκθεση της, αποτελούμενης από υπευθύνους ΣΣΝ, Ομάδας Εργασίας που εξέδωσε το 2009 το Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ, για την αποτύπωση των ζητημάτων και των προοπτικών του θεσμού.
    Τέλος, ας ληφθεί υπόψη ότι η ένταξη των Κοινωνιολόγων/Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής στα στελέχη των Υποστηρικτικών Δομών είναι εφικτή από κάθε πλευρά, δεδομένου ότι η εκπαίδευση διαθέτει ήδη πλούσιο δυναμικό Κοινωνικών Επιστημόνων έμπειρων στη σχολική τάξη.
    Μετά τα παραπάνω, ζητούμε οι βασικές σπουδές στην Κοινωνιολογία ή την Κοινωνική Πολιτική να συμπεριληφθούν ρητά στα επιθυμητά ακαδημαϊκά προσόντα και να μοριοδοτηθούν επαρκώς κατά τη διαδικασία επιλογής των στελεχών, εκπαιδευτικών ή μη, που θα στελεχώσουν τα ΚΕΣΥ.
    Οι Κοινωνιολόγοι και οι Επ

  • 25 Μαρτίου 2018, 19:16 | Φιλίτσα Κ.

    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις
    Σχόλιο: Παντελής απουσία των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ).

  • 25 Μαρτίου 2018, 18:54 | Κατερίνα Καραγιάννη

    Να προστεθούν άμεσα οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ), οι μοναδικοί με ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ στην ΕΑΕ.
    Να αναφερθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ΠΕ ως 61 και 71.

  • 25 Μαρτίου 2018, 18:53 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις,

    Σχόλιο: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ)
    Να αναφερθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ΠΕ ως 71 και 61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 18:27 | Γρηγοριάδης, Καραγιάννης, Ορφανός, Σπανός

    Στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου με την καθιέρωση των Κ.Ε.Σ.Υ. η σχολική μονάδα δεν αντιμετωπίζεται ως ολότητα. Αν και με τη η σύσταση της δομής – που σωστά επιχειρείται η συλλογικότητα και ο συντονισμός των ενεργειών, χωρίς περιττές επικαλύψεις αρμοδιοτήτων- υπάρχει ο κίνδυνος να απολέσει τον παιδαγωγικό του ρόλο, γιατί απουσιάζει η παιδαγωγική διάσταση, ως ο συνεκτικός και συνδετικός ιστός που θα συμβάλλει στη διαμόρφωση ισχυρού παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική κοινότητα.
    Όλα τα ζητήματα της ζωής του σχολείου (διδακτικά, μαθησιακά, σχέσεων, επικοινωνίας κ.ά.) έχουν κυρίαρχα παιδαγωγική διάσταση και με αυτή την έννοια είναι αρμοδιότητα των συντονιστών του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών των σχολείων. Σε αυτό το πλαίσιο η αποκλειστική παρουσία στη σύνθεσή του ΕΕΠ (ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών) χωρίς την συμμετοχή εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής μπορεί να οδηγήσει σε μονόπλευρες προσεγγίσεις με απουσία της συστημικής προσέγγισης. Οι παρεμβάσεις θα γίνονται με όρους προβλήματος, ψυχοπαθολογίας και μεταβίβασης ευθύνης στο μαθητή που έχει πρόβλημα, αγνοώντας το ιδιαίτερο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
    Η αναγνώριση του παιδαγωγικού ρόλου των ΚΕΣΥ για την αντιμετώπιση θεμάτων εκτός ειδικής αγωγής μπορεί να γίνει με την συμμετοχή εκπαιδευτικών αυξημένων προσόντων οι οποίοι γνωρίζουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα και τις ανάγκες των σχολικών μονάδων και οι οποίοι θα είναι επιφορτισμένοι με την πραγματοποίηση αυτής της σύνδεσης. Άλλωστε και στα σημερινά Κε.Δ.Δ.Υ. στις παιδαγωγικές διαγνωστικές ομάδες συμμετέχουν εκπαιδευτικοί(δάσκαλοι/δασκάλες, καθηγητές/καθηγήτριες ΠΕ02) Γενικής Αγωγής.
    Σκοπός αυτών των προτάσεων αποτελεί η ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού ρόλου των ΚΕΣΥ σε ένα διεπιστημονικό πλαίσιο που όμως θα θέτει ως πρώτη προτεραιότητα την εκπαιδευτική πράξη και τον παιδαγωγικό ρόλο του σχολείου κατά συνέπεια είναι αναγκαία η στελέχωση της δομής και με εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής Α/θμιας &Δευτεροβάθμιας.

  • 25 Μαρτίου 2018, 18:11 | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΥ

    Παντελής απουσία των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ).

  • 25 Μαρτίου 2018, 17:50 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις,
    Σχόλιο: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ)
    Να αναφερθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ΠΕ ως 71 και 61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 17:49 | ΔΑΦΝΗ

    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις,
    Σχόλιο: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ)
    Να αναφερθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ΠΕ ως 71 και 61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 17:49 | ΣΩΤΗΡΗΣ

    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις,
    Σχόλιο: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ)
    Να αναφερθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ΠΕ ως 71 και 61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 17:48 | Αιμιλια

    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις,
    Σχόλιο: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ)
    Να αναφερθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ΠΕ ως 71 και 61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 17:48 | ΜΙΝΑ

    1. Για τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ. συνιστώνται χίλιες εξήντα επτά (1.067) θέσεις προσωπικού, που κατανέμονται σε κλάδους ως εξής:
    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις,
    Σχόλιο: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ)
    Να αναφερθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ΠΕ ως 71 και 61.

  • 25 Μαρτίου 2018, 17:29 | Μαρία

    Στο 1α θα έπρεπε να υπάρχει αναφορά στους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ ΠΕ61/ΠΕ71.

  • 25 Μαρτίου 2018, 17:26 | ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

    Καταρχήν είναι σημαντικό και ενθαρρυντικό το ότι τα ΚΕ.ΣΥ. θα λειτουργούν συνεργατικά και συντονισμένα για την στήριξη της σχολικής κοινότητας.
    Η παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΥΕΠ) αφορά ολόκληρη τη σχολική κοινότητα (μαθητές/τριες, γονείς, εκπαιδευτικούς) και την τοπική κοινωνία. Ειδικότερα τους μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου και όλων των τάξεων των Λυκείων αλλά και τους νέους που δεν έχουν ενταχθεί στο εκπαιδευτικό σύστημα και ζητούν στήριξη και πληροφόρηση για επιλογές εκπαίδευσης και κατάρτισης.
    Προτάσεις για τους εκπαιδευτικούς ΣΥΕΠ στα ΚΕ.ΣΥ.
    Οι εκπαιδευτικοί ΣΥΕΠ που θα είναι κάτω από την ομπρέλα των ΚΕ.ΣΥ. να συνεχίσουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στη σχολική κοινότητα από τους εξακτινομένους χώρους που στεγάζονται τα σημερινά ΚΕ.ΣΥ.Π. ανά Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης (καθότι δεν υπάρχει οικονομικό κόστος της υπηρεσίας για τη λειτουργία τους), να συμμετέχουν σε όλες τις συναντήσεις της ολομέλειας των μελών των ΚΕ.ΣΥ. και να συνεργάζονται για την προσφορά υποστηρικτικών υπηρεσιών με τα υπόλοιπα μέλη των ΚΕ.ΣΥ.
    Να υπάρχει εποπτεία των προσφερόμενων υπηρεσιών ΣΥΕΠ στη σχολική κοινότητα.
    Να καθοριστούν με σαφήνεια τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών ΣΥΕΠ των ΚΕ.ΣΥ.
    Να αξιολογηθεί και να μοριοδοτηθεί η εμπειρία στην παροχή υπηρεσιών ΣΥΕΠ των Υπευθύνων ΣΕΠ στα ΚΕ.ΣΥ.Π.
    Η κατανομή των θέσεων εκπαιδευτικών με ειδίκευση στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στα ΚΕ.ΣΥ. πρέπει να γίνει με βάση τον αριθμό των εξυπηρετούμενων μελών της σχολικής κοινότητας στην οποία απευθύνονται.
    Οι συλλογικές και συντονισμένες δράσεις ανά Διεύθυνση και ΚΕ.ΣΥ. μπορούν να αποβούν ωφέλιμες για όλους τους μετέχοντες στη σχολική κοινότητα.

  • 25 Μαρτίου 2018, 16:26 | Τριανταφυλλιά

    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):
    αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις,
    ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται κατά προτεραιότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης,

    Πραγματικά ακούγεται παράλογο ενώ υπάρχουν σχεδόν 2000 άτομα με βασικές σπουδές στη ειδική Αγωγή δασκαλοι ΠΕ 71 και νηπιαγωγοί ΠΕ 61, οι περισσότεροι και με επιπλέον σπουδές στον κλάδο τους οι οποίοι είναι πλήρως καταρτισμένοι σε μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης, στη διαφοροποίηση της διδασκαλίας και στα εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης να μην τους κατοχυρώνεται τις θέσεις των εκπαιδευτικών στα ΚΕΣΥ. Πραγματικά έχετε στη διάθεση σας πλήρως καταρτισμένους επιστήμονες που θα σας έλυναν προβλήματα, θα βοηθούσαν τον εκπαιδευτικό με καθημερινή υποστήριξη στο έργο του,θα έδιναν συμβουλές πάνω στη διαφοροποίηση της διδασκαλίας για να επιτευχθεί η ενταξιακή εκπαίδευση και αυτούς τους επιστήμονες δεν τους συμπεριλαμβάνεται ξεκάθαρα στα Κεσυ. Θα πρέπει να επαναξιολογήσετε το ρόλο των εκπαιδευτικών των Κεσυ και να αποσαφηνίσετε το όρο α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) και να ορίσεται ξεκάθαρα δασκάλους ειδικής αγωγής ΠΕ 71 ώστε να προλάβετε να μην καλυφθούν αυτές οι θέσεις από άτομα με ημιμάθεια ή και αμάθεια πάνω σε θέματα ειδικής Αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης.

  • 25 Μαρτίου 2018, 16:04 | ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΠΡΕΚΑΤΕ

    ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΕΣΥ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΆ ΣΤΙΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΣΥ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ/ΟΜΑΔΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΟΡΑΤΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ.

  • 25 Μαρτίου 2018, 15:52 | ΠΕ22 Επαγγελματικών Συμβούλων

    H Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού αποτελεί κλάδο της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας.

    Είναι απαράδεκτο, αντιδεοντολογικό και παράνομο, και δεν συναντάται σε καμία άλλη χώρα πλην της Ελλάδας, να παρέχονται τέτοιου τύπου συμβουλευτικές υπηρεσίες από μη αποφοίτους τμημάτων Κοινωνικών Επιστημών και τμημάτων με κατεύθυνση στην Ψυχο/Παιδαγωγική. Αρμόδιοι για την παροχή κάθε τύπου συμβουλευτικών υπηρεσιών είναι όσοι κατέχουν:

    Πτυχίο του Τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής ή Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας ή Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών ή Ψυχολογίας ή Κοινωνιολογίας ή Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ή Νηπιαγωγών ή Ειδικής Αγωγής των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο Πτυχίο Πανεπιστημίου της αλλοδαπής και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο Πανεπιστημίου της αλλοδαπής.
    https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/ΦΕΚ_1369-Β-2017_Πρόσκληση_αναπληρωτών_ΕΕΠ.pdf

    Τα παραπάνω τα έχει ορίσει το Υπουργείο Παιδείας, με το καθορισμό των προσόντων των ΠΕ22 Επαγγελματικών Συμβούλων, κλάδος που περιλαμβάνεται στο ΕΕΠ, όπως οι ψυχολόγοι, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κ.α. που απασχολούνται στη δημόσια εκπαίδευση.

    Εκπαιδευτικοί κάθε κλάδου που απασχολήθηκαν στα ΚΕΣΥΠ ή κάθε εκπαιδευτικός με βλέψεις να εργαστεί στα ΚΕΣΥ, θα πρέπει να αποκλείονται/-ται, εάν δεν διαθέτουν/-ει τα οριζόμενα τυπικά προσόντα όπως αυτά έχουν οριστεί και περιλαμβάνονται στις προκηρύξεις για το Ε.Ε.Π. Σε περίπτωση που μόνιμοι εκπαιδευτικοί δεν διαθέτουν τα απαραίτητα τυπικά προσόντα (βασικό πτυχίο συγκεκριμένων τμημάτων + μεταπτυχιακή ειδίκευση στον ΣΕΠ) για εργασία στα ΚΕΣΥ ως Σύμβουλοι Επαγγελματικού Προσανατολισμού, θα πρέπει αποκλείονται και να επιστρέφουν στις σχολικές αίθουσες για διδακτικό έργο.
    Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να επιλέγονται οι ΠΕ22 Επαγγελματικών Συμβούλων, από τον πίνακα κατάταξης, όπως ισχύει για τους λοιπούς κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.).

    Βλ: Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων από τους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) και αναπληρωτών από τον κλάδο ΔΕ1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για τις δομές της Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.,ΚΕ.Δ.Δ.Υ., Ε.Δ.Ε.Α.Υ. καθώς και για την εξειδικευμένη υποστήριξη μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής Παιδείας) για το σχολικό έτος 2017-2018

  • 25 Μαρτίου 2018, 15:41 | ΕΛΕΝΗ Κ.

    Παντελής απουσία των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ).