1. Η πρακτική δοκιμασία, όπου αυτή προβλέπεται, διεξάγεται μετά την κατάρτιση του οριστικού πίνακα κατάταξης μεταξύ όσων περιλαμβάνονται στον πίνακα αυτόν κατά τη σειρά που είναι καταχωρισμένοι/ες, σε αριθμό τουλάχιστον διπλάσιο των θέσεων που έχουν προκηρυχθεί, μέχρις ότου καλυφθούν όλες οι συγκεκριμένες θέσεις.
2. Η εξέταση ειδικών γνώσεων, όπου αυτή προβλέπεται, διεξάγεται παράλληλα με την εξέταση γνώσεων και τη δοκιμασία δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας.
3. Για την πλήρωση θέσεων Ε.Ε.Π., η επιτροπή καλεί σε ατομική συνέντευξη τους υποψηφίους/ες με τη μεγαλύτερη βαθμολογία κατά τη σειρά τους στον προσωρινό πίνακα κατάταξης μετά την εξέταση τυχόν ενστάσεων και σε αριθμό τουλάχιστον διπλάσιο, εφόσον τέτοιος υφίσταται, από τον αριθμό των προς πλήρωση θέσεων.
4. Για θέσεις, το αντικείμενο των οποίων σχετίζεται με την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής, η Επιτροπή καλεί σε ατομική συνέντευξη και κρίνει αιτιολογημένα την καταλληλότητα των υποψηφίων για την άσκηση των καθηκόντων της συγκεκριμένης θέσης. Η συνέντευξη διεξάγεται μετά την κατάρτιση του οριστικού πίνακα κατάταξης μεταξύ όσων περιλαμβάνονται στον πίνακα αυτόν κατά τη σειρά που είναι καταχωρισμένοι, σε αριθμό τουλάχιστον διπλάσιο των θέσεων που έχουν προκηρυχθεί, μέχρις ότου καλυφθούν όλες οι συγκεκριμένες θέσεις.
Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 21 Πρόσθετες διαγωνιστικές διαδικασίες – Συνέντευξη
Άρθρο 21 Πρόσθετες διαγωνιστικές διαδικασίες – Συνέντευξη
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΜέρος Α’ Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού και σύστημα προσλήψεων στον δημόσιο τομέα Άρθρο 2 Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 Αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προγραμματισμός διαδικασιών πλήρωσης θέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός θέσεων για άτομα με αναπηρία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασίες πλήρωσης θέσεων τακτικού προσωπικού στον δημόσιο τομέα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Πεδίο εφαρμογής
- 8 ΣχόλιαΜέρος Β’ Πλήρωση θέσεων με πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό Κεφάλαιο Α’ Δομή και περιεχόμενο πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 8 Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός, τόπος και χρόνος διενέργειας
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 10 Βαθμολόγηση υποψηφίων
- 201 ΣχόλιαΆρθρο 11 Προσαυξήσεις
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών – συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Ισοβαθμία υποψηφίων
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β’ Διαδικασία διεξαγωγής του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 14 Προκήρυξη πλήρωσης θέσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Δικαίωμα συμμετοχής στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Πίνακες συμμετεχόντων και αποκλειόμενων από τον διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Πίνακες διαγωνιζομένων που καλούνται προς υποβολή δικαιολογητικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακεςΆρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ενστάσεις – Αιτήσεις θεραπείας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21 Πρόσθετες διαγωνιστικές διαδικασίες – Συνέντευξη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Πίνακες διοριστέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Διάθεση και διορισμός επιτυχόντων – επιλαχόντων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεωνΆρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 Όργανα διενέργειας του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 14 ΣχόλιαΜέρος Γ’ Άλλες διαδικασίες επιλογής προσωπικού Κεφάλαιο Α’ Επιλογή προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
- 157 ΣχόλιαΆρθρο 27 Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28 Διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο Β’ Πλήρωση θέσεων υπαλλήλων επί θητεία Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής και όργανα επιλογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Κριτήρια πλήρωσης θέσεων υπαλλήλων επί θητεία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξηςΆρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξης
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 32 Διενέργεια ατομικής συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Προσωρινοί και οριστικοί πίνακες προσληπτέων
- 5 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ Πλήρωση θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη απρόβλεπτων, έκτακτων και παροδικών αναγκών Άρθρο 34 Προσωπικό για απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
- 15 ΣχόλιαKεφάλαιο Δ’ Μεταβατικές διαδικασίες επιλογής Άρθρο 36 Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 8 ΣχόλιαΜέρος Δ’ Οργανωτικά και διοικητικά θέματα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού Άρθρο 37 Συγκρότηση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38 Πειθαρχική ευθύνη μελών του Α.Σ.Ε.Π. – Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – ΑναπλήρωσηΆρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – Αναπλήρωση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής ΠροσωπικούΆρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41 ΛειτουργίαΆρθρο 41 Λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 Οργάνωση – Προσωπικό
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 Γραφείο ΕπιθεώρησηςΆρθρο 43 Γραφείο Επιθεώρησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώςΆρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Ετήσια Έκθεση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Δαπάνες διαδικασιών πρόσληψης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 Υποχρεώσεις υπηρεσιών – λοιπών φορέων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο ΔιαύγειαΆρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο Διαύγεια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Συμμετοχή και συνεργασία σε έρευνες και συμβουλευτικές υπηρεσίες
- 1 ΣχόλιοΜέρος Ε’ Μεταβατικές και τελικές διατάξεις Άρθρο 50 Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 51 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων του νόμου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 53 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
7 Σχόλια 804 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 67737 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Θα πρέπει να περιγραφούν και να προσδιοριστούν ρητά οι θέσεις που αφορούν
την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής
η αντικειμενικότητα της συνέντευξης….μεγάλο πράγμα!δεν έπρεπε να υπάρχει, νωπές είναι οι ατασθαλίες που έγιναν στην εκπαίδευση στις κρίσεις Δ/ντών με τους αιρετούς να δίνουν μόρια πολλά στους γνωστούς.
1. Το ψυχολογικο προφιλ του υποψηφιου μπορειτε να το δειτε απο στοχευμενες ερωτησεις στα τεστ γνώσεων .2. Τα τεστ γνωσεων μας δινουν τις γνωσεις του υποψήφιου. Οποτε η διαδικασια της συνεντευξης ειναι περιττή και οδηγεί σε αναξιοκρατία…
Να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της συνέντευξης και όχι να υπησέλθουν κομματικά ή άλλου είδους υποκειμενικά κριτήρια…
Η συνέντευξη δεν είναι αξιόπιστο και αξιοκρατικο κριτήριο πρόσληψης. Είναι προσωπικό, υποκειμενικό και το πιθανότερο κομματικό ρουσφετολογικο κριτήριο. Δεν υπόκειται σε έλεγχο από το ΑΣΕΠ ούτε είναι δυνατή η ένσταση και η δικαίωση του διαγωνιζομενου.
Γενικότερα έχω να προσθέσω τα εξής :
1) το όριο ηλικίας πρόσληψης στο Δημόσιο πρέπει να είναι ως τα 65 λόγω του ότι το όριο συνταξιοδοτησης είναι τα 67.Ακομα οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας δεν βρίσκουν εργασία στον ιδιωτικό τομέα και το κράτος οφείλει να έχει κοινωνική πολιτική και όχι να εξαιρεί τους συμμετεχοντες με ηλικιακο κριτήριο. Κάτι που αντίκειται και στις οδηγίες -νόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις διακρίσεις κάθε είδους.
2) για τις θέσεις ΠΕ Διοικητικού γίνεται δεκτό το πτυχίο Ιστορίας -Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του ΕΑΠ με ειδίκευση στην κοινωνική Ανθρωπολογία. Για ποιο λόγο δεν γίνεται δεκτό το πτυχίο Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΕΚΠΑ με ειδίκευση στην Ιστορία; Οι απόφοιτοι του τμήματος αυτού είναι εξίσου καταρτισμενοι. Το ίδιο ισχύει και για απόφοιτους άλλων τμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής πχ ξενόγλωσσα τμήματα Αγγλικής Φιλολογίας κλπ. Οπότε εκτιμώ ότι πρέπει να γίνονται δεκτά και αυτά τα πτυχία για ΠΕ διοικητικές θέσεις του Δημοσιου
Αδιανόητη η μη μοριοδότηση εμπειρίας τουλάχιστον για το 50% των θέσεων, όπως επίσης και η μη μοριοδότηση δεύτερου σχετικού τίτλου και κυρίως κατοχής πιστοποίησης Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π για ΔΕ βαθμίδα.
Η πιστοποίηση αποτελεί ενιαίο πανελλαδικό κριτήριο που χορηγείται από εθνικό ενιαίο φορέα πιστοποίησης κατόπιν εξετάσεων διενεργούμενων εν είδει πανελληνίων, οπότε εδώ δεν τίθεται θέμα «εύκολων» ή «δύσκολων» σχολών με τίτλους μη ισότιμους βαθμολογικά, στοιχείο που έχει προβληθεί ως σημαία από τους εισηγητές των αλλαγών και του νέου νόμου. Αυτό δεν πρέπει να αποτελέσει άλλοθι για την απαξίωση προσόντων που αποκτήθηκαν με κόπο και προσπάθεια, ώστε να αντικατασταθούν από φροντιστήρια που σε προετοιμάζουν για την εξέταση μίας ημέρας που συχνά λόγω συγκυριών μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτική του ακριβούς γνωστικού επιπέδου και της προσωπικότητας των υποψηφίων. Επίσης σημαντικό, ο τρόπος διασφάλισης της μη διαρροής των θεμάτων ή της πληροφόρησης εκ των έσω κάποιων φροντιστηρίων. Παύει η ισότητα ευκαιριών επίσης, από τη στιγμή που κάποιος αδυνατεί να διαθέσει χρήματα για να παρακολουθήσει μαθήματα φροντιστηρίων που σίγουρα θα ξεφυτρώσουν σαν τα μανιτάρια.
Δεν είδα επίσης να προβλέπεται κάπου η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής των ατόμων που θα βαθμολογούν τις δοκιμασίες, διότι όπως είδα δεν θα υπάρχουν μόνο πολλαπλής επιλογής θέματα, οπότε θα χρειαστεί και αξιολόγηση από ανθρώπινο παράγοντα που έχει πάντα και το υποκειμενικό στοιχείο.
Συνεντευξη δεν θα επρεπε για κανεναν λογο να υπαρχει. Ποιος μας διασφαλιζει οτι εγινε η επιλογη του καλυτερου υποψηφιου και οχι του καλυτερου βυσματος; Θα πρεπει να υπαρχουν ξεκαθαρη καταταξη των υποψηφιων βασει γραπτου διαγωνισμου και ακαδημαικων προσοντων