Άρθρο 31 – Μεταθέσεις Ιατρών ΕΣΥ αρμοδιότητας Διοικητή Υ.Πε.

1. Η παρ. 4 του άρθρου 43 του ν. 1759/1988 (Α΄50), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
« 4. Ειδικευμένοι ιατροί και οδοντίατροι κλάδου ΕΣΥ, που συμπλήρωσαν πέντε (5) συνολικά έτη πραγματικής υπηρεσίας σε Νοσοκομεία ή σε Αποκεντρωμένες Μονάδες ή σε Αποκεντρωμένες Οργανικές μονάδες των Δ.Υ.Πε. άγονων Α΄ περιοχών, δύνανται να μετατίθενται, μετά από αίτησή τους, διατηρώντας το βαθμό που κατέχουν στην προηγούμενη θέση τους, σε Νοσοκομείο, Αποκεντρωμένη Μονάδα ή Αποκεντρωμένη Οργανική μονάδα των Δ.Υ.Πε. οποιουδήποτε νομού της χώρας, εφόσον υπάρχει κενή οργανική θέση.
Η μετάθεση γίνεται: α) με απόφαση του Διοικητή της Υ.Πε., εφόσον πρόκειται για μετάθεση σε νοσοκομείο ή μονάδα της ίδιας Δ.Υ.Πε., και β) με κοινή απόφαση των Διοικητών των Υ.Πε. εφόσον πρόκειται για μετάθεση νοσοκομείο ή μονάδα αρμοδιότητας άλλης Δ.Υ.Πε., και σε περίπτωση διαφωνίας αυτών, με απόφαση του Υπουργού Υγείας.
2. Μετά την παρ. 4 του άρθρου 43 του ν. 1759/1988 (Α΄50), προστίθεται παρ. 4Α ως εξής:
« 4Α. Ειδικευμένοι ιατροί και οδοντίατροι κλάδου ΕΣΥ, οι οποίοι υπηρετούν σε Νοσοκομεία άλλα από αυτά των άγονων Α΄περιοχών, δύνανται να μετατίθενται, μετά από αίτησή τους, σε Νοσοκομείο στο οποίο υπάρχει κενή οργανική θέση, διατηρώντας το βαθμό που κατέχουν στην προηγούμενη θέση τους:
α) με απόφαση του Διοικητή της Υ.Πε., εφόσον πρόκειται για μετάθεση σε Νοσοκομείο της ίδιας Δ.Υ.Πε. και
β) με κοινή απόφαση των Διοικητών των Υ.Πε., εφόσον πρόκειται για μετάθεση σε Νοσοκομείο άλλης Δ.Υ.Πε., και σε περίπτωση διαφωνίας των Διοικητών, με απόφαση του Υπουργού Υγείας.»

  • 23 Μαΐου 2016, 12:33 | βασω οικονομου

    Σχετικά με τις μεταθέσεις ιατρών κλάδου ΕΣΥ σε νοσοκομεία άλλα από αυτά των άγονων περιοχών αρμοδιότητας διοικητή ΥΠΕ(αρθρο 31 παρ. 4Α) :
    Συμφωνώ με την τροπολογία όμως σίγουρα θα πρέπει να υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις όπως: Η μετάθεση να γίνεται μετά από κάποια έτη θητείας του ιατρού στο ΕΣΥ (5 χρόνια όπως ισχύει και για τις αγονες περιοχές και για όλους τους υπόλοιπους δημόσιους υπαλλήλους), να μετατίθενται σε υποστελεχωμένα τμήματα κυρίως ώστε να καλύπτονται επιτακτικές υπηρεσιακές ανάγκες και άλλοι λόγοι όπως η εντοπιότητα, οικογενειακοί, οικονομικοί.

  • 23 Μαΐου 2016, 12:14 | ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    ΑΡΘΡΟ 31-Α΄ ΑΓΟΝΕΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

    Η συνδιαστική ανάγνωση των δύο παραγράφων του ανωτέρω άρθρου 31, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η πρόβλεψη της παραγράφου 1 (χρονικό όριο πέντε ετών, μετά από το οποίο υπάρχει η δυνατότητα μετάθεσης από αγονη Α’ νησιωτική περιοχή) οδηγεί ως αντικίνητρο ως προς τους γιατρούς για να επιλέξουν άγονες περιοχές.

    Κι αυτό γιατί, ενώ σύμφωνα με την παράγραφο2, από οποιαδήποτε περιοχή της χώρας μπορεί ο ιατρός ΕΣΥ να ζητήσει μετάθεση σε άλλο νοσοκομείο χωρίς κανένα χρονικο περιορισμό, σε περίπτωση άγονης Α’ νησιωτικής περιοχής αυτό μπορεί να συμβεί μόνο μετά την πάροδο πενταετίας, με τους ίδιους κατά τα λοιπά όρους και προυποθέσεις.

    Η πρόβλεψη της παραγράφου 1, που εγκαθιστά δυσμενέστερους όρους μετακίνησης για τους ιατρούς ΕΣΥ (χρονικό όριο πέντε ετών) θα είχε νόημα μονον αν:

    1.Νομοθετηθεί, όπως προτείνεται, κίνητρο για τις άγονες Α’ νησιωτικές περιοχές (όπως πχ η ταχύτερη βαθμολογική εξέλιξη των ιατρών ΕΣΥ σε άγονες Α΄ νησιωτικές περιοχές με την πρόβλεψη της αναγκαιότητας των μισών ετών για την εξέλιξη των επιμελητών Β’ που τοποθετήθηκαν σε τέτοιες περιοχές), ή,
    2. Νομοθετηθεί η υποχρεωτικότητα για τη διοίκηση της μετάθεσης του ιατρού ΕΣΥ μετά από κάποιο χρονικό όριο, εφόσον αυτός εκφράσει ανάλογη πρόθεση.

    Συμπερασματικά, αν διατηρηθούν τα χρόνικα όρια για την μετακίνηση ιατρών από άγονες Α’ νησιωτικές περιοχές στην πενταετία, προτείνεται είτε το θετικό κίνητρο της ταχύτερης βαθμολογικής εξέλιξης των Επιμελητών Β’ σε άγονη Α’ νησιωτική περιοχή, (να χρειάζονται τα μισά χρόνια- με ελάχιστο δημοσιονομικό κόστος, και κίνητρο για την παραμονή στην παραμεθόριο), ή την υποχρεωτικότητα της μετακίνησης εφόσον ο ιατρός το επιθυμεί (με κίνδυνο τη δημιουργία κενών στην παραμεθόριο. Ανάλογη θέση έχει υιοθετήσει η ΟΕΝΓΕ με ομόφωνο ψήφισμα στο τελευταίο συνέδριο της.

    Άλλως, η παραμονή των ανωτέρω διατάξεων δημιουργεί την αίσθηση του τιμωρητικού εγκλωβισμού των υπηρετούντων ιατρών στην παραμεθόριο, και την αποτροπή προς τους νέους συναδέλφους να επιλέξουν ανάλογες περιοχές χωρίς κανένα κίνητρο, με τα γνωστά αρνητικά της παραμεθορίου, και τον κίνδυνο εγκλωβισμού τους σε αυτές.

    ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
    Ψυχίατρος
    Πρόεδρος Ένωσης ιατρών ΕΣΥ Λήμνου
    Μέλος Γενικού Συμβουλίου ΟΕΝΓΕ

  • 23 Μαΐου 2016, 11:40 | ο κ

    Ισως να ειναι ενα κινητρο η μεταθεση η οποιοα μπορει να γινει και οχι η δυνητικη και βασικα να φυγει ο ορος 5 χρονια στον ιδιο βαθμο (εχω συναδελφο με 17 ετη σε αγονο και δεν μπορει ζητησει καν μεταθεση)να γινεται αμεση προκυρηξη της θεσης και ο γιατρος να φευγει σε 1 εξαμηνο το μεγιστο από την θεση του

    Υπάρχει λογος να παει καποιος να υπηρετησει σε άγονο όταν το επικουρικο σε άγονο του δινει 5πλασια προυπηρεσια και οταν ειναι σε μονιμη θεση η προυπηρεσια του ειναι οπως και στην Αθηνα ;

    Οι επιμ Β εχουν την δυνατοτητα να παραιτηθουν και να υποβαλλουν σε νέες θεσεις που θα βγουν τωρα και για τις νεες προκυρηξεις πρεπει να δηλωσεις «(γ) ότι έχει συμπληρώσει δυο (2) χρόνια συνεχούς υπηρεσίας σε ομοιόβαθμη με την κρινόμενη θέση εάν είναι ήδη ιατρός του Ε.Σ.Υ.» καποιοι θα παραιτηθουν για να μπορεσουν να ξεφυγουν(φυσικα οι Α και οι Διευθ δεν εχουν το δικαιωμα ) δηλ απο τη μια στα αγονα δινει το κινητρο του μεγαλυτερου βαθμου και απο την αλλη τους λεει οτι δεν θα υποβαλλεται σε νεες θεσεις και θα ειστε για παντα εγκλωβισμενοι εκει

    Ιατροι που δεν εχουν μπει σε εισαγωγικο βαθμο Β και εγκλωβιστηκαν (απο το 2009 εως σημερα )αλλαγη νομων κτλ θα πρεπει να χασουν καθε πιθανοτητα για επαγγελματικη εξελιξη μενοντας πχ στη Λερο η στην Ικαρια

    Το θεμα ειναι να δουν γιατι παραιτουνται οι Ιατροι απο τα αγονα και να δωσουν ουσιαστικα κινητρα (βαθμολογικα,επιστημονικα κτλ) πχ μεταθεση σε μεγαλα νοσοκομεια κτλ και οχι να εχουν τιμωρητικη διαθεση γιατι πχ οι παραιτησεις στη Λημνο πεφτανε βροχη;Για να δουμε ποσοι θα δεχτουν να πανε να κανουν εκει τους ιατρους κυριως σε αγονες ειδικοτητες

  • 23 Μαΐου 2016, 10:00 | Πετρουλάκης Δημήτρης Διευθυντης Νοσοκομειο Λημνου

    Σαφες κινητρο για τη στελεχωση των θεσεων στις αγονες περιοχες η απαλειψη του ορου «δυναται» και σαφες αντικηνητρο η δυνατοτητα μετάταξης από άλλες περιοχες πλην αγονων χωρις χρονικο περιορισμο. Πιστεψτε με είμαι ΔΕΚΑ χρονια στο νησι χωρις τη δυνατοτητα επιστροφης στην οικογενεια μου!!!

  • 23 Μαΐου 2016, 10:37 | Δρακόπουλος Χαράλαμπος

    Συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΖΑΝΙΔΗΣ και ειδικότερα με τις πρώτες 3 παραγράφους οπως παραθέτω :

    Αναρωτιέμαι πόσες δεκαετίες θα περάσουν ακόμη ώστε να θεσπίσει η Πολιτεία αποτελεσματικό σύστημα κινήτρων για τα νησιά. Ο κυριότερος λόγος μη στελέχωσης των νησιών από Ιατρούς ΕΣΥ είναι ο πραγματικός κίνδυνος να εγκλωβιστούν υπηρεσιακά εκεί, με μόνη οδό διαφυγής την παραίτηση. Συμπερασματικά:
    1. Η φράση «…δύναται να μετατίθενται» πρέπει να αντικατασταθεί με την «μετατίθενται υποχρεωτικά μετά από αίτησή τους σε κενή θέση…». Το «Δύναται» γνωρίζουμε όλοι ότι σημαίνει την ύπαρξη πολιτικού μέσου.
    2. Ο χρόνος της καθαρής προϋπηρεσίας των Ιατρών σε άγονα Α (αρχαιότητα) μπορεί να αποτελέσει ένα από τα κριτήρια επιλογής όταν για την ίδια κενή θέση έχουν υποβάλει αίτηση περισσότεροι υποψήφιοι από την επαρχία
    3. Η προτεινόμενη διάταξη πρέπει να ενσωματωθεί στο κείμενο των μελλοντικών προκηρύξεων θέσεων ΕΣΥ, κατοχυρώνοντας την υποχρέωση την Πολιτείας να μεταθέσει τον Ιατρό αλλά και να διαφημιστεί εκτεταμένα μέσω των Ιατρικών Συλλόγων και των ΜΜΕ. Θα αποτελέσει το ισχυρότερο (μη οικονομικό μάλιστα) κίνητρο για τη στελέχωση νησιωτικών περιοχών.

    Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της 2ης παραγράφου της 4Α

    Ετσι όπως είναι αποτελεί αντικίνητρο να πάει κανείς σε άγονο διότι μόνο μετά απο πέντε χρόνια δύνανται να μετατίθενται ενώ απο τα υπόλοιπα νοσοκομεία- μη άγονα- δεν υπάρχει χρονικός περιοριοσμός . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΟΝΑ

  • 20 Μαΐου 2016, 21:08 | ΚΕΣΙΔΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

    Για να στελεχωθεί η επαρχία και για να μην ερημώσει πρέπει να δίνεται η δυνατότητα μετάθεσης σε άγονες Β’ περιοχές με το άρθρο 5 του Ν4118/2013.Επιπλέον η οικογενειακή κατάσταση ή λόγοι υγείας θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη.

  • 20 Μαΐου 2016, 18:14 | ΔΙΛΙΝΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

    Η αίτηση για μετάθεση των ιατρών μετά από θητεία σε άγονη Α΄περιοχή, θα πρέπει να ικανοποιείται υποχρεωτικά και οι ιατροί να μετατίθενται σε προσωποπαγή θέση. Μόνο τότε υφίσταται πραγματικό κίνητρο για την κάλυψη των θέσεων στις απομακρυσμένες – άγονες περιοχές.
    Με την παράγραφο 2 του παρόντος νομοσχεδίου δίνεται η δυνατότητα σε όσους ιατρούς υπηρετούν σε νοσοκομεία άλλα από αυτά των άγονων Α’ περιοχών, για άμεση αίτηση μετάθεσης από την αρχή της θητείας τους(χωρίς καν χρονικό περιορισμό θητείας). Αυτό, όχι μόνο θα περιορίσει τον αριθμό των κενών οργανικών θέσεων που θα απομείνουν, αλλά ουσιαστικά θα καταργήσει το οποιοδήποτε κίνητρο για τους υπηρετούντες ιατρούς των άγονων Α’ περιοχών.

  • 19 Μαΐου 2016, 18:49 | Μπακοδήμος Γιάννης

    Για τη μετάθεση σίγουρα θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή κατάσταση, η εντοπιότητα, η συνυπηρέτηση, η ηλικία, η θητεία ανά περιοχές, όπως συμβαίνει με όλους τους υπόλοιπους δημόσιους υπαλλήλους.

  • 19 Μαΐου 2016, 11:32 | ΗΛΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ

    Ο συνάδελφος Κος Τζανίδης (Διευθυντής ΕΣΥ ΚΥ Πάρου) έθεσε το θέμα σε απόλυτη σωστή διάσταση. Πράγματι το ΄΄Δύναται» μπορεί να μεταφραστεί κατά το δοκούν και συνήθως καταλήγει σε αναζήτηση πολιτικού μέσου. Χωρίς υποχρεωτική (εάν επιθυμεί ο ιατρός) μετάθεση, οι ιατροί στις άγονες περιοχές εγκλωβίζονται και αυτό αποτελεί αντι-κίνητρο για τη στελέχωση μονάδων Υγείας των εν λόγω περιοχών.Προσωπικά είμαι ένας εκ των εγκλωβισμένων (ήρθα για 4 χρόνια, κατόπιν άλλαξε ο νόμος και έγιναν 5 τα χρόνια) και πάντα υπάρχει αυτό το έωλο ΄΄Δύναται΄΄. Ο νόμος πρέπει για μιά φορά επιτέλους να είναι σαφής και να μη δημιουργεί μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που επιζητεί να λύσει, με αποτέλεσμα ελάχιστοι ιατροί πλέον να είναι διατεθειμένοι να στελεχώσουν μονάδες Υγείας Άγονων περιοχών, διότι δεν γνωρίζουν αν θα μπορέσουν να φύγουν κάποτε. Εννοείται θα πρέπει να υπολογίζεται στη 5ετία και η θητεία ως επικουρικός ιατρός σε άγονες Α’ περιοχές.

    Ηλίας Παλαιοδήμος
    Επιμ Β1 Ουρολογίας
    ΓΝ-ΚΥ Σητείας

  • 17 Μαΐου 2016, 22:05 | Βελαώρας Κώστας

    Συμφωνώ ότι πρέπει στο άρθρο 5 του Ν4118/2013 να επιτρέπεται η μετάθεση και σε άγονες Β’ περιοχές.

  • 17 Μαΐου 2016, 21:46 | Δημητρακοπουλου Καλλιοπη

    Στο άρθρο 31 θα πρέπει να ληφθούν υπόψην οι οικογενειακές ιδιαιτερότητες του κάθε ιατρου: τριτεκνία, πολυτεκνία, ανήλικα τέκνα αλλα και βαρύ νόσημα που επιφέρει υψηλό ποσοστό αναπηρίας τόσο στον ίδιο τον ιατρό όσο και στον/στη σύζυγο ή σε ανήλικο τέκνο του καθώς η ζωή μας μπορεί να αλλάξει αιφνιδιαςτικα με απρόβλεπτο τροπο.

  • 17 Μαΐου 2016, 15:32 | peitsidou

    Το άρθρο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση γιατί πολλοί γιατροί αλλού υπηρετούν και αλλού είναι η οργανική τους θέση και ίσως ακόμα και αν δεν υπάρχει κενή οργανική γιατί δεν υπήρχε η ειδικότητα η μετάθεση να γίνεται ως προσωποπαγής.

  • 17 Μαΐου 2016, 13:53 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΖΑΝΙΔΗΣ

    Αναρωτιέμαι πόσες δεκαετίες θα περάσουν ακόμη ώστε να θεσπίσει η Πολιτεία αποτελεσματικό σύστημα κινήτρων για τα νησιά. Ο κυριότερος λόγος μη στελέχωσης των νησιών από Ιατρούς ΕΣΥ είναι ο πραγματικός κίνδυνος να εγκλωβιστούν υπηρεσιακά εκεί, με μόνη οδό διαφυγής την παραίτηση. Συμπερασματικά:
    1. Η φράση «…δύναται να μετατίθενται» πρέπει να αντικατασταθεί με την «μετατίθενται υποχρεωτικά μετά από αίτησή τους σε κενή θέση…». Το «Δύναται» γνωρίζουμε όλοι ότι σημαίνει την ύπαρξη πολιτικού μέσου.
    2. Ο χρόνος της καθαρής προϋπηρεσίας των Ιατρών σε άγονα Α (αρχαιότητα) μπορεί να αποτελέσει ένα από τα κριτήρια επιλογής όταν για την ίδια κενή θέση έχουν υποβάλει αίτηση περισσότεροι υποψήφιοι από την επαρχία
    3. Η προτεινόμενη διάταξη πρέπει να ενσωματωθεί στο κείμενο των μελλοντικών προκηρύξεων θέσεων ΕΣΥ, κατοχυρώνοντας την υποχρέωση την Πολιτείας να μεταθέσει τον Ιατρό αλλά και να διαφημιστεί εκτεταμένα μέσω των Ιατρικών Συλλόγων και των ΜΜΕ. Θα αποτελέσει το ισχυρότερο (μη οικονομικό μάλιστα) κίνητρο για τη στελέχωση νησιωτικών περιοχών.
    4. Η επιστημονική επάρκεια των Ιατρών που καταλαμβάνουν θέσεις σε νησιά συχνά δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή. Σε μερικές περιπτώσεις αναζητούν εργασία εκεί ιατροί που δεν ήταν ανταγωνιστικοί στις μεγαλουπόλεις. Η κατάληψη πολλών θέσεων του κέντρου από μετάθεση ιατρών από τα νησιά, θα αναγκάσει πολλούς νέους, φιλόδοξους, ικανούς και άριστα καταρτισμένους ιατρούς που επιθυμούν θέσεις στο ΕΣΥ του κέντρου, να εργαστούν αρχικά σε νησί. Έτσι, με τη συγκεκριμένη πρόταση, αναμένεται να βελτιωθεί σημαντικά και το επιστημονικό επίπεδο των ιατρών που υπηρετούν σε νησιά (που είναι τελικά και το ζητούμενο).
    5. Επειδή η διάταξη θα πρέπει να αφορά και τους υπηρετούντες ιατρούς, μπορεί να προβλεφθεί ειδικά για αυτούς χρονικό διάστημα καθυστέρησης μέχρι την έναρξη εφαρμογής (ώστε να μην απομακρυνθούν χωρίς αντικατάσταση).

    Με εκτίμηση,
    Γεώργος Τζανίδης, Διευθυντής ΕΣΥ ΚΥ Πάρου

  • 16 Μαΐου 2016, 17:19 | Μίχος Ιωάννης

    Παλιότερα που μετάθεση προβλεπόταν μόνο μετά από θητεία σε άγονη Α΄περιοχή υπήρχε ένα κίνητρο για διορισμό σε αυτές τις περιοχές. Με το παρόν νομοσχέδιο δίνεται η δυνατότητα σε όσους υπηρετούν σε νοσοκομεία άλλα από αυτά των άγονων Α’ περιοχών για μετάθεση από την αρχή της θητείας. Επιπλέον με το παρόν νομοσχέδιο πολλοί ιατροί θα ζητούν μετάθεση για μεγάλες πόλεις με αποτέλεσμα να αποδυναμωθούν τα νοσοκομεία της επαρχίας. Θα ήταν δίκαιο και θα υπήρχε κίνητρο για αυτούς που υπηρετούν σε άγονες Α’ περιοχές αν το άρθρο 5 του Ν4118/2013 συμπεριλάβει τη δυνατότητα μετάθεσης και σε άγονες Β’ περιοχές.
    Σίγουρα η εποπτεία των μεταθέσεων από τις ΥΠΕ θα βοηθήσει στο να γίνονται μεταθέσεις σύμφωνα με τις ανάγκες.

  • 16 Μαΐου 2016, 11:39 | Γεώργιος Χαρίτος

    Άρθρο 31, παράγραφος 1

    Θα πρέπει επίσης να επιτρέπεται η μετάθεση στην περίπτωση που ο Ιατρός έχει υπηρετήσει σε άγονη Α΄ περιοχή παλαιότερα και τώρα είναι διορισμένος σε άλλο νοσοκομείο, με την λογική ότι έχει «κατοχυρώσει» υπηρεσία σε άγονη Α΄ περιοχή.
    Επίσης συμφωνώ ότι θα πρέπει να υπολογίζεται στη 5ετία και η θητεία ως επικουρικός ιατρός σε άγονες Α’ περιοχές.
    Τα πέντε (5) συνολικά έτη πραγματικής υπηρεσίας σε άγονη Α΄ περιοχή εννοείται ότι δεν πρέπει να είναι κατ’ ανάγκη συνεχόμενα.

  • 15 Μαΐου 2016, 11:19 | ΠΑΝΟΣ ΤΟΥΧΤΙΔΗΣ

    Το συγκεκριμένο άρθρο οφείλει να δώσει στους ΥΠΕάρχες τη δυνατότητα να μετακινούν ιατρούς μεταξύ φορέων υγείας εντός του νομού, και σε εξαιρετικές περιπτώσεις εντός ΥΠΕ προς όφελος του πολίτη καθιστώντας λειτουργικές τις μονάδες που εποπτεύουν!

  • 14 Μαΐου 2016, 22:01 | Στέφανος Χαρίτος

    Επιπρόσθετα με τις ρυθμίσεις για τις μεταθέσεις ιατρών ΕΣΥ αρμοδιότητας Διοικητή Υ.Πε. σε Νοσοκομείο στο οποίο υπάρχει κενή οργανική θέση, θα μπορούσε να προβλεφθεί και η δυνατότητα ενός ιατρού να ασκεί ιατρικό έργο και σε δεύτερο Νοσοκομείο της ίδιας πόλης κάποιες ημέρες της εβδομάδας σε μόνιμη βάση. Αυτό ισχύει στην Αγγλία, ιδιαίτερα για τους επεμβατικούς ιατρούς που μπορεί να έχουν μόνιμη θέση σε ένα μικρότερο Νοσοκομείο-NHS TRUST αλλά μεταφέρουν τη λίστα των ασθενών τους και ασκούν πιο σύνθετες επεμβάσεις σε ένα άλλο μεγαλύτερο Νοσοκομείο της πόλης με περισσότερες δυνατότητες, όπου έχουν τις δικές τους 1-2 μέρες τη εβδομάδα στα χειρουργεία/ εργαστήρια, παρόλο που το δεύτερο Νοσοκομείο είναι άλλο NHS TRUST με ξεχωριστό προυπολογισμό. Ουσιαστικά δηλαδή, ορισμένοι ιατροί δουλεύουν σε δύο διαφορετικά νοσοκομεία της ίδιας πόλης.

  • 14 Μαΐου 2016, 17:29 | Βασιος Αγαθων

    Άρθρο 31, παράγραφος 1

    θα πρέπει να υπολογίζεται στη 5ετία και η θητεία ως επικουρικός ιατρός σε άγονες Α’ περιοχές

    Άρθρο 31 , παράγραφος 2

    Θα πρέπει επίσης να επιτρέπεται η μετάθεση από άγονη Α΄ περιοχή σε Β’ άγονη περιοχή ιδίως για συγκεκριμένες κατηγορίες ιατρών π.χ.με 3 ή περισσότερα τέκνα ή για λόγους συνυπηρέτησης με σύζυγο