1. Στο άρθρο 10 του Νόμου 4256/2014 “Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ Α 92) προστίθεται πέμπτη παράγραφος ως εξής:
«5. Με την επιφύλαξη της παρ.4 του παρόντος άρθρου, απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο διαφήμιση σε οποιαδήποτε χώρα, της εκμετάλλευσης ιδιωτικών πλοίων αναψυχής στην Ελλάδα με σύμβαση ολικής ναύλωσης, ανεξαρτήτως της σημαίας του πλοίου»
2.Η περίπτωση (γ) της παρ. 3 του άρθρου 3 του Ν. 4256/2014 “Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ Α 92) τροποποιείται ως εξής:
«Για τα σκάφη της περίπτωσης α΄, τα οποία φέρουν σημαία άλλη πλην της ελληνικής, απαιτείται να συμμορφώνονται πλήρως με τις αντίστοιχες απαιτήσεις που αφορούν σε πλοία με ελληνική σημαία. Προς απόδειξη της ως άνω συμμόρφωσης τα σκάφη αυτά πρέπει να είναι εφοδιασμένα με Πιστοποιητικό Ελέγχου Ξένου Επαγγελματικού Πλοίου Αναψυχής το οποίο εκδίδεται είτε από τον Κλάδο Ελέγχου Πλοίων του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είτε από άλλο Οργανισμό (Νηογνώμονα) ο οποίος είναι εξουσιοδοτημένος να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας για πλοία με Ελληνική σημαία αντίστοιχης κατηγορίας. Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθορίζονται οι προϋποθέσεις και λοιπές λεπτομέρειες που αφορούν στην έκδοση του ως άνω Πιστοποιητικού».
Αρχική Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξειςΆρθρο 57 – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
Άρθρο 57 – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01- Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις ΚανονισμώνΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18Άρθρο 18
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – ΟρισμοίΆρθρο 19 – Ορισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 – Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Αρμόδια Αρχή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Χρήση PLBΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειεςΆρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ΥγειονομικώνΆρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τακτικές Κρίσεις Αρχιπλοιάρχων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταθέσεις Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Προαγωγή Υποπλοιάρχων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤΆρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕΆρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Αναβάθμιση Διπλωμάτων ΑΕΝ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής ΚατάστασηςΆρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσωνΆρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 – Απόδοση έκτασης ΛιπασμάτωνΆρθρο 49 – Απόδοση έκτασης Λιπασμάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου ΝαύτουΆρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών ΣταθμώνΆρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών Σταθμών
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Παραμονή στη Ενεργό Υπηρεσία Αξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Τροποποιούμενες – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59 – Τελικές ΔιατάξειςΆρθρο 59 – Τελικές Διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
25 Μαΐου 2016, 10:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαΐου 2016, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 302 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
ΓΙΑΤΙ;;;;;;
Εξαιρετικά παράξενη –αν όχι μυστήρια- η διάταξη της παρ. 1. Δηλαδή πως απαγορεύουμε διαφημίσεις σε άλλες χώρες, σε όλο τον πλανήτη;;; Άγνωστη η σκοπιμότητά της…
_________
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ Σ/Ν
«1. Στο άρθρο 10 του Νόμου 4256/2014 “Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ Α 92) προστίθεται πέμπτη παράγραφος ως εξής: “5. Με την επιφύλαξη της παρ.4 του παρόντος άρθρου, απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο διαφήμιση σε οποιαδήποτε χώρα, της εκμετάλλευσης ιδιωτικών πλοίων αναψυχής στην Ελλάδα με σύμβαση ολικής ναύλωσης, ανεξαρτήτως της σημαίας του πλοίου”»
_________
ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ
Το άρθρο 10 του Νόμου 4256/2014 έχει σήμερα ως εξής:
«Άρθρο 10 Γενικές διατάξεις
1.α.Τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής υπό ελληνική σημαία ή σημαία των άλλων κρατών – μελών της Ε.Ε. εφοδιάζονται με Δελτίο Κίνησης Πλοίου Αναψυχής (ΔΕ.Κ.Π.Α.), το οποίο χορηγείται από οποιαδήποτε Λιμενική Αρχή, ανεξαρτήτως του τόπου ελλιμενισμού ή από τη Λιμενική Αρχή του λιμένα στον οποίο καταπλέουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η διάρκεια ισχύος του ΔΕ.Κ.Π.Α. είναι αορίστου χρόνου. Το ΔΕ.Κ.Π.Α. υπόκειται σε ετήσια θεώρηση από τη Λιμενική Αρχή.
β. Για την έκδοση και τη θεώρηση του ΔΕ.Κ.Π.Α. προσκομίζεται αποδεικτικό πληρωμής του Τέλους Παραμονής και Πλόων του άρθρου 13 του ν. 4211/2013 (Α’ 256).
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Αιγαίου καθορίζονται ο τύπος του ΔΕ.Κ.Π.Α., τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις θεώρησης και ανανέωσής του, τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά, τα στοιχεία που αναγράφονται σε αυτό, η διαδικασία αντικατάστασής του σε περίπτωση απώλειας, το κα- ταβαλόμενο τέλος, το οποίο αποτελεί έσοδο του Κρατικού Προϋπολογισμού, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
2.Με την επιφύλαξη των διατάξεων των περιπτώσεων γ’ και δ’ της παρ. 3 του άρθρου 9, οι κυβερνήτες ιδιωτικών πλοίων αναψυχής, υπό σημαία ελληνική ή άλλου κράτους – μέλους της Ε.Ε., απαλλάσσονται από την υποχρέωση να λαμβάνουν άδεια απόπλου από τη Λιμενική Αρχή ή να δηλώνουν αντίστοιχα κατάπλου.
3.Κάθε ιδιωτικό πλοίο αναψυχής με σημαία ή νηολόγιο τρίτης χώρας ή ειδικού φορολογικού εδάφους, του Παραρτήματος ΙΙ του ν. 2859/2000 (Α’ 248) με τον οποίο ενσωματώθηκε η Οδηγία 2006/112/ΕΚ του Συμβουλίου, το οποίο καταπλέει σε ελληνικά λιμάνια, προκειμένου να διακινείται στα ελληνικά ύδατα, εφοδιάζεται από την αρμόδια Τελωνειακή Αρχή, κατά την είσοδό του στη χώρα, με τριπλότυπο Δελτίο Κίνησης (Transit Log), σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές και τελωνειακές διατάξεις. Για την έκδοση του Δελτίου Κίνησης (Transit Log) είναι απαραίτητη η προσκόμιση αποδεικτικού πληρωμής του Τέλους Παραμονής και Πλόων.
4. α. Επιτρέπεται να συναφθεί σύμβαση ολικής ναύλωσης για τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής, ιστιοφόρα και μηχανοκίνητα, εφόσον είναι εφοδιασμένα με Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης (Π.Γ.Ε.) ή Πιστοποιητικό Ασφαλείας (Π.Α.) ή, προκειμένου για ξένη σημαία, πιστοποιητικό αξιοπλοΐας σε ισχύ και τα λοιπά προβλεπόμενα για την κατηγορία τους πιστοποιητικά σε ισχύ, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις της παρ. 1.δ του άρθρου 1, των άρθρων 3 και 7, και των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 9, χωρίς υποχρέωση εκτέλεσης ελάχιστου αριθμού ημερών ναύλωσης. Στην περίπτωση εκναύλωσης ιδιωτικού πλοίου αναψυχής το οποίο είναι ιστιοφόρο, έχουν επίσης εφαρμογή τα κριτήρια που θεσπίζονται με την απόφαση της παρ. 2 του άρθρου 1.
β. Στα ιδιωτικά πλοία αναψυχής, τα οποία εκτελούν σύμβαση ναύλωσης, δεν παρέχονται απαλλαγές από τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, το Φ.Π.Α., τους δασμούς ή επιβαρύνσεις καυσίμων και λιπαντικών που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής.»