1.Η περίπτωση (β) της παραγράφου 1 του άρθρου 75 του π.δ. 103/2014 “Οργανισμός Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.” (Α΄170), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
β) Αξιωματικούς απευθείας κατάταξης με ειδικότητες Τεχνικού, Υγειονομικού, Υγειονομικού ειδικής κατηγορίας, Οικονομικού, Νομικού, Ιερέα, Ειδικής Μονιμότητας.
2. Οι περιπτώσεις (β), (δ), (ε), (ια) και (ιζ) της παραγράφου 2 άρθρου 75 του π.δ.103/2014 “Οργανισμός Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.” (Α΄170), αντικαθίστανται ως ακολούθως:
β) Αξιωματικοί ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. απευθείας κατάταξης Τεχνικοί, Υγειονομικοί, Υγειονομικοί ειδικής κατηγορίας, Οικονομικοί, Νομικοί, Υποναύαρχος μία (1)
δ) Αξιωματικοί ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικοί, απευθείας κατάταξης ή από μετάταξη, δεκαεννέα (19), οι οποίες κατανέμονται ως ακολούθως:
Αρχιπλοίαρχοι μία (1)
Πλοίαρχοι μία (1)
Αντιπλοίαρχοι έως και Σημαιοφόροι (ενιαίες) δεκαεπτά (17)
ε) Αξιωματικοί ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικοί ειδικής κατηγορίας, απευθείας κατάταξης ή από μετάταξη (Αρχιπλοίαρχοι έως και Σημαιοφόροι), τέσσερις (4).
ια) Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., προερχόμενοι από διακεκριμένους αθλητές, σαράντα (40) ενιαίες θέσεις σε όλους τους βαθμούς (Αντιπλοίαρχοι έως και Σημαιοφόροι).
ιζ) Υπαξιωματικοί ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. απόφοιτοι της Σχολής Λιμενοφυλάκων (Αρχικελευστές, Επικελευστές, Κελευστές Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.) και Λιμενοφύλακες, πέντε χιλιάδες διακόσιες εξήντα εννέα (5.269) ενιαίες θέσεις σε όλους τους βαθμούς.
Αρχική Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
Άρθρο 30 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01- Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Πιστοποίηση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσόντα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κατηγορίες πλοίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση του π.δ. 16/2011 (Α’ 36)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)Άρθρο 07 – Τροποποίηση του π.δ. 159/2006 (Α’ 168)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)Άρθρο 08 – Τροποποίηση του π.δ. 314/2001 (Α’ 212)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 09 – Σχολές Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειαςΆρθρο 10 – Διατήρηση επάρκειας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/ΕλεγκτώνΆρθρο 11 – Προσόντα Εκπαιδευτών Επιθεωρητών/Ελεγκτών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 12 – Τελικές – Μεταβατικές – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 13 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές ΑπαιτήσειςΆρθρο 14 – Θέματα Διεθνούς Σύμβασης για τον Περιορισμό της Ευθύνης για Ναυτικές Απαιτήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις ΚανονισμώνΆρθρο 16 – Τροποποιήσεις και Συμπληρώσεις Κανονισμών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18Άρθρο 18
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – ΟρισμοίΆρθρο 19 – Ορισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 20 – Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 – Αρμόδια ΑρχήΆρθρο 21 – Αρμόδια Αρχή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Χρήση PLBΆρθρο 22 – Χρήση PLB
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 24 – Θητεία Αρχηγού ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 25 – Αντικατάσταση της συγκρότησης του πρωτοβαθμίου και δευτεροβαθμίου Ανώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., του δευτεροβάθμιου Κατώτερου Συμβουλίου κρίσεων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του δευτεροβάθμιου Συμβουλίου κρίσεων Ανθυπασπιστών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτήςΆρθρο 26 – Εξομοίωση των δοκίμων Λιμενοφυλάκων, Υπαξιωματικών και Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως προς τις ρυθμίσεις της μόνιμης διαθεσιμότητας, με τα εν ενεργεία στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία κατέστησαν σωματικώς ανίκανα κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας ή ένεκα αυτής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Δυνατότητα τοποθέτησης ανώτερων Αξιωματικών στο γραφείο του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειεςΆρθρο 28 – Δυνατότητα ανάκλησης στην ενέργεια μόνο για σοβαρές ασθένειες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ΥγειονομικώνΆρθρο 29 -Ρύθμιση θεμάτων Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικών
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Τροποποίηση οργανικών θέσεων
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τακτικές Κρίσεις Αρχιπλοιάρχων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 33 – Πειθαρχική Δίωξη Μ.Υ.Α/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤΆρθρο 34 – Δελτία Ταυτότητας Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Αποστρατευτικός Βαθμός Σημαιοφόρων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταθέσεις Στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Προαγωγή Υποπλοιάρχων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤΆρθρο 38 – Συντήρηση πτητικών μέσων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 39 – Θέματα της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕΆρθρο 40 – Αποδοχές οφειλόμενες από υπερωριακή απασχόληση και από επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία που παρασχέθηκε εντός του 2014 στους Οργανισμούς Λιμένα ΑΕ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Άρθρο 41 – Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Αναβάθμιση Διπλωμάτων ΑΕΝ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 45 – Παροχή Δικαιώματος Υγειονομικής Περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομείαστους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 46 – Υγειονομική Υποστήριξη του Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής ΚατάστασηςΆρθρο 47 – Έλεγχος Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσωνΆρθρο 48 – Ανανέωση Συμβάσεων μίσθωσης/ ναύλωσης πλωτών μέσων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 – Απόδοση έκτασης ΛιπασμάτωνΆρθρο 49 – Απόδοση έκτασης Λιπασμάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου ΝαύτουΆρθρο 50 – Ρύθμιση θεμάτων Οίκου Ναύτου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών ΣταθμώνΆρθρο 51 – Κατεπείγουσες Ανάγκες Προμήθειας Υλικών και Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και Πλοηγικών Σταθμών
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Παροχή Υπηρεσιών Υγείας από ΕΟΠΥΥ
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Ρύθμιση Θεμάτων Υπαξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001Άρθρο 55 – Τροποποίηση Νόμου 2935/2001
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Παραμονή στη Ενεργό Υπηρεσία Αξιωματικών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Τροποποιούμενες – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59 – Τελικές ΔιατάξειςΆρθρο 59 – Τελικές Διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 60 – Γ’. ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
25 Μαΐου 2016, 10:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαΐου 2016, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
60 Σχόλια 302 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3761 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου
- Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων
- Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξεις
- Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"
- Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές
- Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις
- Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξεις
- Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης
- Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξεις
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
- Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξεις
- Τουριστικά πλοία
- Ανασυγκρότηση Υπουργείου Ναυτιλίας
- Θαλάσσιος και Αλιευτικός Τουρισμός
Συνεχίζεται η δυσμενής διακριτική μεταχείριση σε βάρος των ειδικοτήτων Τεχνικών, Οικονομικών και Νομικών αξιωματικών, η οποία δημιουργήθηκε με τις άλλες διατάξεις του Ν.4256/2014 “Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ Α 92) άρθ. 33, παρ. 4. Θα πρέπει να ακολουθούνται ενιαίοι κανόνες για τους Αξιωματικούς ειδικότητας στο θέμα της κατανομής των οργανικών θέσεων χωρίς παράλληλα να δημιουργούνται προβλήματα εξέλιξης/αρχαιότητας με τους υπόλοιπους Α/Ξ εξ ΣΔΥΛΣ. Πιθανόν βιωσιμότερη λύση να είναι η πρόβλεψη ενιαίων θέσεων μέχρι τουλάχιστον το βαθμό του Αντιπλοιάρχου.
Προτείνεται τροποποϊηση του άρθρου 40 παράγραφος 5(γ)΄΄Υπολογισμός χρόνου Υπηρεσίας στο διπλάσιο΄΄του Π.Δ 169/2007 (Τεύχος Α΄Αρ.Φύλλου 210/31-08-2007)ως εξής: Ως χρόνος υπηρεσίας για την εφαρμογή της περίπτ. γ΄ λογίζεται αυτός που διανύθηκε στις παρακάτω υπηρεσίες που ασκούσαν καθήκοντα τάξης και ασφάλειας κατά το χρονικό διάστημα από 1ηςΝοεμβρίου 1949 και μέχρι την πάροδο πέντε ετών από την ισχύ τουΝ.Δ. 179/1974. ζ) και σε Υπηρεσίες του Εθνικού Συστήματος Ελέγχου Θαλάσσιας Κυκλοφορίας VTMIS(Κέντρο VTMIS, Κέντρα VTS και Κέντρα RTS)
Είναι ξεκάθαρο από τα σχόλια των προηγουμένων ότι πρέπει να θεσπιστούν ενιαίες οργανικές θέσεις για τους αξιωματικούς ειδικοτήτων ως τουλάχιστον το βαθμό του Αντιπλοιάρχου ώστε να είναι ισότιμη η αντιμετώπιση των στελεχώ ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
Θα πρέπει να ασχοληθεί κάποιος και να διαβάσει τα σχόλια και να καταλάβει ότι θα πρέπει να υπάρχει ίση μεταχείριση των Αξιωματικών Λ.Σ. Δεν είναι δυνατόν να εξαιρούνται οι ειδικοτήτων εκτός αν θέλει η ηγεσία να αφήσει το Σώμα χωρίς Μηχανικούς,Νομικούς, Οικονομολόγους.
Συμπλεγματικές συμπεριφορές δεν αξίζουν στη Δημόσια Διοίκηση.
Οργανικές θέσεις αξιωματικών ειδικότητας ενιαίες έως το βαθμό του Αντιπλοιάρχου είναι το αυτονόητο.
Ίση μεταχείριση ανάμεσα στα στελέχη. Ενιαίες θέσεις μέχρι το βαθμό του Αντιπλοιάρχου για όλες τις ειδικότητες.
Απαράδεκτη και αντίθετη προς κάθε αίσθημα δικαίου η διακριτική μεταχείριση εις βάρος των λοιπών ειδικοτήτων (Τεχνικών, Οικονομικών, Νομικών) που προφανώς εξυπηρετεί τα «μικρά» συμφέροντα όσων προτείνουν τέτοιες ρυθμίσεις, όπως ανέφεραν και άλλοι σχολιαστές. Είναι κρίμα να υποβιβάζεται έτσι το έργο και η προσφορά των ειδικοτήτων. Είναι κρίμα να αμαυρώνεται έτσι το Σώμα με την εισήγηση τέτοιων απαράδεκτων διατάξεων.
Θα πρέπει να σταματήσει η εισήγηση και εφαρμογή αντισυνταγματικών διατάξεων. Ισότιμη μεταχείριση για τα όλους τους Αξιωματικούς Ειδικότητας!!!
Συμφωνώ με τα σχόλια που έχουν γίνει έως τώρα, αναφορικά με την διακριτική μεταχείριση ίδιας κατηγορίας στελεχών(Αξιωματικοί Ειδικότητας) από τον ίδιο Φορέα(Λιμενικό Σώμα). Προς επίρρωση των ανωτέρω, αναφέρω άλλη μία διακριτική μεταχείριση όπως αυτή απορρέει από το άρθρο 139 του Νόμου 3079/2002 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, σύμφωνα με το όποιο επιτρέπεται μόνο στους Αξιωματικούς Ιατρούς η άσκηση του ιατρικού επαγγέλματος ιδιωτικά κάτι το οποίο απαγορεύεται για όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες. Προκειμένου οι αξιωματικοί ειδικότητας να κρατούν τις γνώσεις τους επικαιροποιημένες είναι απαραίτητη η καθημερινή τριβή με τις εξελίξεις της αγοράς, όπως (ορθά) έγινε και για την ειδικότητα των Ιατρών. Κάτι τέτοιο θα είχε θετικό αποτέλεσμα στις προσφερόμενες υπηρεσίες προς το Λιμενικό Σώμα….έτσι άλλωστε δεν τεκμηριώθηκε η αναγκαιότητα κατάταξης Αξιωματικών Ειδικότητας;
Η διάταξη χρήζει τροποποίησης ώστε να συμπεριληφθούν και οι Ειδικότητες Τεχνικού, Οικονομικού και Νομικού με ενιαίες θέσεις, αντίστοιχα, μέχρι τουλάχιστον το βαθμό του Αντιπλοιάρχου.
Άλλως, υπάρχει πρόδηλη αντισυνταγματικότητα, λόγω παραβίασης θεμελιωδών αρχών και άνισης μεταχείρισης.
Ίση μεταχείριση και συνταγματικότητα-νομιμότητα ρυθμίσεων είναι τα λιγότερα που περιμένει ένας πολίτης από ένα κράτος δικαίου. Πρέπει να υπάρξει αποκατάσταση της αδικίας και οι οργανικές θέσεις να είναι ενιαίες για όλους τους αξιωματικούς ειδικότητας.