1. Οι Διοικήσεις Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού (ΔΙ.Π.Υ.Ν.) υπάγονται στην οικεία Περιφερειακή Πυροσβεστική Διοίκηση, έχουν στην αρμοδιότητά τους τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες του νομού και εδρεύουν στην πρωτεύουσα του.
2. Στις έδρες των ΔΙ.ΠΥ.Ν. που λειτουργούν περισσότεροι από έναν Πυροσβεστικοί Σταθμοί, αυτοί υπάγονται στη ΔΙ.ΠΥ.Ν., η οποία στην περίπτωση αυτή έχει τη διάρθρωση των Γραφείων που προβλέπεται για την Περιφερειακή Διοίκηση.
3. Ειδικά στις ΔΙ.ΠΥ.Ν. Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής και Θεσσαλονίκης, ως Διοικητής τοποθετείται Αρχιπύραρχος.
4. Οι υφιστάμενες δομές Πολιτικής Προστασίας σε τοπικό επίπεδο υπάγονται επιχειρησιακά στις αντίστοιχες ΔΙ.Π.Υ.Ν. για προληπτικές και κατασταλτικές δράσεις.
Αρχική Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 46: Αρμοδιότητες και λειτουργία των Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
Άρθρο 46: Αρμοδιότητες και λειτουργία των Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 01: Σύσταση Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Επιτελικού Σχεδιασμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02: Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 03: Διεύθυνση Υποστήριξης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διεύθυνση Yποδομών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διεύθυνση Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 06: Προσωπικό – Στελέχωση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07: Καταργούμενες-Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 07: Καταργούμενες-Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Αρμοδιότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Διάρθρωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Στελέχωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσφύγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12: Δομές Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο ή υπηκόων τρίτων χωρών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13: Λειτουργικά ζητήματα Υπηρεσιών Ασύλου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15: Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 15: Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Λοιπές Διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17: Αποστολή Πυροσβεστικού Σώματος
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 18: Αρμοδιότητες Π.Σ.
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 19: Χαρακτήρας Π.Σ. και πυροσβεστικού προσωπικού
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 20: Διάρθρωση Υπηρεσιών Π.Σ.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 21: Σύσταση Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.) μετά από συγχώνευση
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 22: Αναβάθμιση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας-Εθνική Σχολή Πολιτικής Προστασίας (Ε.Σ.ΠΟ.Π.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23: Σύσταση Διεύθυνσης Επιθεώρησης και Ελέγχου Πυροσβεστικού Σώματος (Δ.Ε.Ε.Π.Σ.)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 24: Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 25: Διοίκηση – Βαθμοί Διοικούντων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26: Ζητήματα εναρμόνισης διατάξεων του π.δ. 305/1992 και ρυθμίσεις θεμάτων κρίσεως-προαγωγών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 27: Ανασυγκρότηση Συμβουλίων Π.Σ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28: Γραφείο Αρχηγού Π.Σ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Υπαρχηγός Επιχειρήσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30: Υπαρχηγός ΥποστήριξηςΆρθρο 30: Υπαρχηγός Υποστήριξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31: Γραφεία Υπαρχηγού Επιχειρήσεων και Υπαρχηγού Υποστήριξης Π.Σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32: Γραφείο Προϊσταμένου Επιτελείου Αρχηγείου Π.Σ.Άρθρο 32: Γραφείο Προϊσταμένου Επιτελείου Αρχηγείου Π.Σ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33: Διευθυντές Διευθύνσεων Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34: Προϊστάμενοι Τμημάτων Διευθύνσεων – Προσωπικό Τμημάτων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 35: Τοποθέτηση Προσωπικού
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 36: Υγειονομική Υπηρεσία Πυροσβεστικού Σώματος (ΥΓ.Υ.Π.Σ.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37: Πυροσβεστικό Μουσείο
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 38: Διάρθρωση-Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων (Διεύθυνση I)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προληπτικής Πυροπροστασίας (Διεύθυνση II)
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 40: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας (Διεύθυνση ΙΙΙ)
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 41: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ανθρώπινων Πόρων (Διεύθυνση IV)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 42: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών (Διεύθυνση V)
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 43: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης (Διεύθυνση VI)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Νομικής Υπηρεσίας του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 45: Αρμοδιότητες και Λειτουργία των Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46: Αρμοδιότητες και λειτουργία των Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47: Καθήκοντα Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 48: Βαθμοί έως τους οποίους εξελίσσονται οι Αξιωματικοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49: Κωδικοποίηση διατάξεωνΆρθρο 49: Κωδικοποίηση διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50: Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51: Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 51: Καταργούμενες διατάξεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 52: Γενική Γραμματεία Προστασίας του Πολίτη
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 53: Ανασυγκρότηση της Διυπουργικής Επιτροπής Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 53: Ανασυγκρότηση της Διυπουργικής Επιτροπής Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 54: Ανασυγκρότηση του Κεντρικού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 55: Αποστολή και δράση Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 56: Ρυθμίσεις θεμάτων Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57: Μεταβατικές Διατάξεις
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 58: Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59: Καταργούμενες Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Φεβρουαρίου 2013, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Φεβρουαρίου 2013, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 556 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
ΑΡΘΡΟ 46
4. Οι υφιστάμενες δομές Πολιτικής Προστασίας σε τοπικό επίπεδο υπάγονται επιχειρησιακά στις αντίστοιχες ΔΙ.Π.Υ.Ν. για προληπτικές και κατασταλτικές δράσεις.
Θα πρέπει να διευκρινιστεί περισσότερο η υπαγωγή των υφισταμένων επιχειρησιακών δομών (Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Περιφεριακής Ενότητας, Υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας Δήμων και Εθελοντικές Οργανώσεις – Ειδικευμένοι Εθελοντές).
Άρθρο 46: Αρμοδιότητες και λειτουργία των Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
Παρ.4 αντιστοιχία περιφερειακών ενοτήτων
Άρθρο 46.2. Η πρόβλεψη για λειτουργία στις ΔΙ.ΠΥ.Ν, με περισσότερους από 1 Πυροσβεστικούς Σταθμούς, γραφείων αντίστοιχα με τις ΠΕ.ΠΥ.Δ. είναι υπερβολική και ανεφάρμοστη, ειδικά στις έδρες των ΠΕ.ΠΥ.Δ.. Απαιτείται μεγάλος αριθμός υπαλλήλων χωρίς ειδικό λόγο, αφού τα γραφεία των ΠΕ.ΠΥ.Δ. μπορούν να καλύπτουν τις όποιες ανάγκες. Οι Πυροσβεστικοί Σταθμοί θα πρέπει να λειτουργούν όπως οι Π.Υ. και οι ΔΙ.Π.Υ.Ν. να έχουν μόνο συντονιστικό-επιχειρησιακό ρόλο. Στην έδρα κάθε Νομού να λειτουργεί Κ.Α.Ε. 199, με δικό του προσωπικό, για όλο το Νομό.