Με Π.Δ. που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών μπορεί να συστήνονται, να καταργούνται ή να συγχωνεύονται Διευθύνσεις ή Τμήματα ή Γραφεία της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Επιτελικού Σχεδιασμού, να μεταβάλλονται αρμοδιότητες, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες του Υπουργείου κατά παρέκκλιση των διατάξεων του παρόντος νόμου. Με το ίδιο Π.Δ. καθορίζονται οι αρμοδιότητες των Διευθύνσεων ή Τμημάτων ή Γραφείων, η διάρθρωσή τους, οι θέσεις του προσωπικού και η στελέχωσή τους, η υπηρεσιακή και πειθαρχική κατάσταση του προσωπικού τους και κάθε άλλο θέμα που αφορά στην οργάνωση και λειτουργία τους.
Αρχική Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 14: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
Άρθρο 14: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 01: Σύσταση Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Επιτελικού Σχεδιασμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02: Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 03: Διεύθυνση Υποστήριξης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διεύθυνση Yποδομών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διεύθυνση Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 06: Προσωπικό – Στελέχωση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07: Καταργούμενες-Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 07: Καταργούμενες-Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Αρμοδιότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Διάρθρωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Στελέχωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσφύγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12: Δομές Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο ή υπηκόων τρίτων χωρών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13: Λειτουργικά ζητήματα Υπηρεσιών Ασύλου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15: Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 15: Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: Λοιπές Διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17: Αποστολή Πυροσβεστικού Σώματος
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 18: Αρμοδιότητες Π.Σ.
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 19: Χαρακτήρας Π.Σ. και πυροσβεστικού προσωπικού
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 20: Διάρθρωση Υπηρεσιών Π.Σ.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 21: Σύσταση Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.) μετά από συγχώνευση
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 22: Αναβάθμιση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας-Εθνική Σχολή Πολιτικής Προστασίας (Ε.Σ.ΠΟ.Π.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23: Σύσταση Διεύθυνσης Επιθεώρησης και Ελέγχου Πυροσβεστικού Σώματος (Δ.Ε.Ε.Π.Σ.)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 24: Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 25: Διοίκηση – Βαθμοί Διοικούντων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26: Ζητήματα εναρμόνισης διατάξεων του π.δ. 305/1992 και ρυθμίσεις θεμάτων κρίσεως-προαγωγών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 27: Ανασυγκρότηση Συμβουλίων Π.Σ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28: Γραφείο Αρχηγού Π.Σ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Υπαρχηγός Επιχειρήσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30: Υπαρχηγός ΥποστήριξηςΆρθρο 30: Υπαρχηγός Υποστήριξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31: Γραφεία Υπαρχηγού Επιχειρήσεων και Υπαρχηγού Υποστήριξης Π.Σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32: Γραφείο Προϊσταμένου Επιτελείου Αρχηγείου Π.Σ.Άρθρο 32: Γραφείο Προϊσταμένου Επιτελείου Αρχηγείου Π.Σ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33: Διευθυντές Διευθύνσεων Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34: Προϊστάμενοι Τμημάτων Διευθύνσεων – Προσωπικό Τμημάτων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 35: Τοποθέτηση Προσωπικού
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 36: Υγειονομική Υπηρεσία Πυροσβεστικού Σώματος (ΥΓ.Υ.Π.Σ.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37: Πυροσβεστικό Μουσείο
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 38: Διάρθρωση-Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων (Διεύθυνση I)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προληπτικής Πυροπροστασίας (Διεύθυνση II)
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 40: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας (Διεύθυνση ΙΙΙ)
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 41: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ανθρώπινων Πόρων (Διεύθυνση IV)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 42: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών (Διεύθυνση V)
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 43: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης (Διεύθυνση VI)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Νομικής Υπηρεσίας του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 45: Αρμοδιότητες και Λειτουργία των Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46: Αρμοδιότητες και λειτουργία των Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47: Καθήκοντα Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 48: Βαθμοί έως τους οποίους εξελίσσονται οι Αξιωματικοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49: Κωδικοποίηση διατάξεωνΆρθρο 49: Κωδικοποίηση διατάξεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50: Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51: Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 51: Καταργούμενες διατάξεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 52: Γενική Γραμματεία Προστασίας του Πολίτη
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 53: Ανασυγκρότηση της Διυπουργικής Επιτροπής Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 53: Ανασυγκρότηση της Διυπουργικής Επιτροπής Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 54: Ανασυγκρότηση του Κεντρικού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 55: Αποστολή και δράση Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 56: Ρυθμίσεις θεμάτων Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57: Μεταβατικές Διατάξεις
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 58: Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59: Καταργούμενες Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Φεβρουαρίου 2013, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Φεβρουαρίου 2013, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 556 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Ναι στο μέτρο που υπάρχει σχετική εξουσιοδότηση
Θα ήθελα να εκφέρω την προσωπική μου άποψη για την μερική εξουσία που έχουν οι ένστολοι:
Θεωρείται ότι οι ένστολοι έχουν προκαταλήψεις. Αν και δεν γνωρίζω τα ενδότερα πιστεύω πως δεν ισχύει. Ο κοινωνικός περίγυρος (τμήμα αυτού) αναφέρει πως η συμπεριφορά των ένστολων δεν είναι αυτή που αρμόζει στην κοινωνία. Γνωρίζουμε ότι χρησιμοποιούνται δακρυγόνα και ότι ασκείται βία σε αρκετές περιπτώσεις. Γνωρίζουμε πως ο κάθε νόμιμος πολίτης είναι εναντίον αυτών που θέλουν να δημιουργήσουν γεγονότα και καταστάσεις εις βάρος των πολιτών. Στόχος του πολίτη δεν είναι να επέμβει στα γεγονότα αυτά. Στόχος του πολίτη είναι να ενισχύει το ρόλο των ενστόλων χωρίς να «μπλέκεται» σε καταστάσεις.
Εκ των πραγμάτων με τα σημερινά γίγνεσθαι, θεωρώ πως οι καταστάσεις που βιώνει ο πολίτης υπό τέτοιες αντίξοες συνθήκες μόνο δακρυγόνα δεν θέλει. Όμως, πείτε μου εσείς, την έκταση των συμβάντων και σε ποιο βεληνεκές θα μπορούσε να φτάσει ένα γεγονός αν δεν υπήρχε η άσκηση των δακρυγόνων. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν όντως κάθε φορά ήταν η καταλληλότερη λύση, όμως, γνωρίζω πως και σε άλλες χώρες χρησιμοποιείται και αυτή η μέθοδος. Η βία δυστυχώς είναι ένα φαινόμενο που δεν απουσιάζει από την καθημερινότητα. Όπως ξέρουμε η βία ασκείται από ένα «n» πλήθος ανθρώπων. Και λέω «n» ενώ θα έπρεπε να πω εις την «n».
Πείτε μου πως αυτήν την δεδομένη στιγμή που γράφω αυτό το κείμενο υποστηρίζω τους ένστολους και τις ένστολες. Ναι, όντως. Διότι με τόση βία που υπάρχει γύρω μας μόνο οι ένστολοι είναι σε θέση να βοηθήσουν τον πολίτη με το να ασκούν εξαναγκαστική «άμυνα» και όχι βία (είναι αυτονόητο ότι όλοι είμαστε άνθρωποι).
Η κοινωνική αρμονία εξαρτάται από το προσωπικό που θα επιλεχθεί για αυτήν την δύσκολη και επικίνδυνη δουλειά.
Ο υπό δημιουργία νόμος θα τροποποιείται με Προεδρικό Διάταγμα;