Άρθρο 28: Καταληκτική Ημερομηνία Υπαγωγής

Ως καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής ορίζεται η ………….

  • 28 Απριλίου 2013, 23:53 | Τριαντάφυλλος Σφυρής
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να υπάρχει καταληκτική ημερομηνία μόνο για τα αυθαίρετα χωρίς οικοδομική άδεια (ανέγερση ή προσθήκη). Για τα άλλα με υπερβάσεις σε κάλυψη, ύψος, αλλαγές κλπ. να μην υπάρχει. Έτσι κι αλλιώς μέσω των μεταβιβάσεων θα υποχρεωθούν σιγά σιγά όλοι να τα τακτοποιήσουν.

  • 28 Απριλίου 2013, 19:49 | ΠΟΛΥΜΙΔΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΕΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ να δοθεί μια οριστική λύση στο ζήτημα των αυθαιρέτων , θα πρέπει η ΟΧΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ στο νέο νόμο να έχει χρονικό περιορισμό

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ Η ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ. ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ Η ΜΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ.
    ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΚΤΗΡΙΟΥ.

    ΑΣ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ.

    ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ- ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ, ΜΗ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ.

    ΑΚΟΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ, EAN AYTOΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΑΧΘΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ Η ΥΠΑΧΘΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΟΜΕΘΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ.

    ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΚΤΗΡΙΟΥ Η ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 28.07.2011 Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΟΜΗΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΑΙ.

    Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ να δοθεί μια οριστική λύση στο ζήτημα των αυθαιρέτων ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ. .
    ΠΟΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ

    Α ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
    ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ, ΟΠΩΣ ΜΕΙΩΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΥΠΑΓΩΓΗΣ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΑΤΗΡΗΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ.

    Β ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

    ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΙΣΧΥΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΤΗΡΙΟΥ.
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
    Με δεδομένο των αριθμό των κτηρίων και τον μετρήσιμο των αριθμό των ιδιοκτησιών και των τετραγωνικών τους με ένα πολύ μικρό τίμημα /τμ ίσως μικρότερο του 1Ε κάθε ακίνητο μπορεί να αποκτηθεί το δικαίωμα της υπαγωγής .Το κόστος του δικαιώματος υπαγωγής θα συμψηφίζεται με το κόστος της τακτοποίησης- νομιμοποίησης η θα επιστέφεται αν δεν υπάρχει αυθαιρεσία μετά την ολοκλήρωση της ταυτότητας του κτηρίου.Με τον τρόπο αυτό μπορεί να εισπραχτεί ένα πολύ μεγάλο πόσο.
    Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ.

    ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ.

    ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΚΑΘΕ ΚΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.

  • 28 Απριλίου 2013, 17:05 | sifis
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να μην υπαρχει καταληκτικη ημερομηνια οικοδομων με Ο.Α διοτι α)πολλοι ιδιοκτητες δεν γνωριζουν μικροπαραβασεις που υπαρχουν στην ιδιοκτησια τους β)υποχεωτικα θα υπαχθουν σε περιπτωση μεταβιβασης και γ)η οικονομικη συγκυρια δεν ειναι η καλυτερη.

  • 28 Απριλίου 2013, 16:45 | Σταυρούλα Ε. Σουρτζή
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα πρέπει να υπάρχουν δύο φάσεις. Η καταληκτική ημερομηνία να είναι ένα έτος από την ημερομηνία δημοσίευσης και όσοι ρυθμίσουν να έχουν έκπτωση 20% επί των προστίμων και παραβόλων και από εκεί και πέρα να ισχύει για πάντα τα πρώτα 5 χρόνια χωρίς έκπτωση και με επαύξηση 5% για κάθε πενταετία που περνάει.

  • 27 Απριλίου 2013, 15:21 | nikos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στην δυσκολη σημερινη οικονομικη συγκυρια δεν πρεπει να υπαρξει καταληκτικη ημερομηνια για την υπαγωγη στο νομο ωστε μακροχρονια και το κρατος να εισπραξει τα αναμενομενα χρηματα αλλα και να λυθει οριστικα το προβλημα των αυθαιρετων.

  • 27 Απριλίου 2013, 11:48 | g.fantakis
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    δεν πρέπει να υπάρχει για πολούς λόγους.
    α. πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι στην ιδιοκτησία του υπάρχει μικρόπαραβαση
    β. λόγω της οικονομικής συγκηρίας κ.λ.π

  • 26 Απριλίου 2013, 17:29 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΛΑΜΑΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Εφόσον τεθεί καταληκτική ημερομηνία «γέννησης» αυθαιρέτου και βρεθεί αξιόπιστος τρόπος απόδειξης της ημερομηνίας «γέννησης» ΔΕΝ πρέπει να μπει καταληκτική ημερομηνία για την δυνατότητα δήλωσης του αυθαιρέτου για τους παρακάτω λόγους:
    1) Πολλοί δεν γνωρίζουν ότι έχουν αυθαίρετη κατασκευή στο ακίνητό τους και το μαθαίνουν όταν χρειαστούν βεβαίωση μηχανικού
    2) Η φοροδοτική ικανότητα των πολιτών σήμερα είναι στο ΜΗΔΕΝ
    3) Αν ΔΕΝ δοθεί καταληκτική ημερομηνία αυτό θα είναι ένα βήμα για την αποκατάσταση της σχέσης εμπιστοσύνης του κράτους προς τον πολίτη και μια «απόδειξη» πως σκοπός είναι η ισονομία και η προσπάθεια να μπει μια τάξη στην πολεοδομική αυθαιρεσία και όχι η είσπραξη χρημάτων και μόνο

  • 26 Απριλίου 2013, 15:51 | Παντελής Μαγκανάρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να και κάτι σωστό: «Ως καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής ορίζεται η ………….» Να μην αλλάξει ούτε τελεία!

  • 26 Απριλίου 2013, 12:00 | Απόλλων
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να μην υπάρχει καταληκτική ημερομηνία για κτίρια που έχουν οικοδομική άδεια διότι :
    α) με τη βεβαίωση Μηχανικού που απαιτείται για τη μεταβίμαση ακινήτου οι ιδιοκτήτες είναι αναγκασμένοι να υπακούν στο Νόμο.
    β) μπορεί ο ιδιοκτήτης να μην έχει γνώση της παράβασης (π.χ. κτίριο ψηλότερο ή χαμηλότερο κατά 10 εκ που είναι εκτός ανοχής σε διαμέρισμα που κάποιος έχει αγοράσει πριν 20 ή 30 χρόνια)
    γ) υπάρχει οικονομική δυσχέρεια των πολιτών τη δεδομένη στιγμή.

  • 23 Απριλίου 2013, 08:21 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΥΤ. ΚΥΚΛΑΔΩΝ (υπό ίδρυση)
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να μην υπάρχει καταληκτική ημερομηνία για τις αυθαίρετες κατασκευές που έχουν οικοδομική άδεια. Θα μπορούν να ενταχθούν οποτεδήποτε χρειαστεί να γίνει μεταβίβαση. Με αυτόν τον τρόπο το Δημόσιο θα μπορεί να εισπράξει τα χρήματα, γιατί στη μεταβίβαση θα υπάρχει οικονομικό κίνητρο στον πωλητή να προβεί στη νομιμοποίηση και ταυτόχρονα δεν πιέζονται οι ιδιοκτήτες στην δύσκολη σημερινή συγκυρία να προβούν στις τακτοποιήσεις (απλά δεν θα μπουν και το Δημόσιο δεν θα εισπράξει).

  • 22 Απριλίου 2013, 19:19 | Αγιακάτσικα Νίκη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αν δεν υπάρξει καταληκτική ημερομηνία ή επαύξηση του προστίμου ή μείωση του αριθμού των δόσεων ανά κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα καθυστέρησης υπαγωγής, δεν πρόκειται να υπάρξουν νέες υπαγωγές, πλην την περιπτώσεων μεταβίβασης ακινήτων.

  • 22 Απριλίου 2013, 13:16 | Γιούλη Κίτσου – Αρχιτέκτων Μηχανικός
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Εφόσον επιχειρείται να δοθεί μια οριστική λύση στο ζήτημα των αυθαιρέτων , θα πρέπει η δυνατότητα υπαγωγής στο νέο νόμο να μην έχει χρονικό περιορισμό και φυσικά ούτε προσαυξήσεις(τιμωρία )επί του προστίμου ανά τρίμηνο η εξάμηνο όπως προαναφέρετε στα σχόλια που ήδη έχουν γίνει επί του άρθρου . Συγνώμη αλλά είναι αστείοι εκβιασμοί.
    Ο νόμος πρέπει να μείνει ανοιχτός . Αργά η γρήγορα όλοι θα υπαχθούν σε αυτόν. Σε μια μεταβίβαση σε μια αγοραπωλησία θα έρθουμε όλοι αντιμέτωποι με τον νόμο..δεν μπορεί να ξεφύγει κανένας!(φοβερά έξυπνο το «δέσιμο» των αυθαιρεσιών με τις συμβολαιογραφικές πράξεις.)
    Οι πελάτες σας δηλ είναι σίγουροι .Το ζητούμενο για εσάς και το πολύ δύσκολο είναι να ανακτήσετε την εμπιστοσύνη των πολιτών.
    Πρέπει να δημιουργήσετε ένα σταθερό πλαίσιο για την αντιμετώπιση των αυθαιρέτων όπου να είναι οριστικό , με κόκκινη γραμμή την 28.07.2011. (η ημερομηνία αυτή δεν πρέπει κατά την γνώμη μου να αλλάξει.)
    Θεωρώ ότι εάν αρχίσουν πάλι οι καταληκτικές ημερομηνίες και μετά νέες διευκρινιστικές επί του νόμου και νέες παρατάσεις … γιατί θα πέφτει το σύστημα ή γιατί δεν θα έχει την αναμενόμενη ανταπόκριση κτλ.πάλι οι πολίτες θα περιμένουν κάποιον νέο νόμο ευνοϊκότερο και θα συνεχιστεί η ιδία κατάσταση. Πρέπει ο στόχος να είναι όχι εισπρακτικός αλλά η οριστική πάταξη του φαινομένου των αυθαίρετων κατασκευών.
    Απόδειξη στο ότι ο στόχος αυτός δεν επετεύχθηκε με τον ήδη υπάρχοντα νόμο 4014/11 είναι ότι ήδη σας ζητούν μέσα από αυτή την δημόσια διαβούλευση να συμπεριληφθούν στον νέο νόμο και τα αυθαίρετα μέχρι 31.12.12!! δηλ αποδεικνύεται ότι ο κόσμος συνεχίζει και αυθαιρετεί και ελπίζει ότι μια καινούργια διάταξη θα τους δικαιώσει και θα τους επιβραβεύσει!!
    Σας ευχαριστώ

  • 22 Απριλίου 2013, 00:14 | Παπατζίκος Παναγιώτης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να υπάρξει καταληκτική ημερομηνία για αυθαίρετα που δεν έχουν καθόλου οικοδομική άδεια (αφού πρώτα λυθεί το θέμα με τα εξ’ αδιαιρέτου αγροτεμάχια) και άρα όλοι οι ιδιοκτήτες τους γνωρίζουν οτι έχτισαν αυθαίρετα και όσοι έχουν οικοδομική άδεια να μπορούν να το τακτοποιήσουν όταν είναι να κάνουν κάποιο συμβόλαιο αλλά με αυξημένο πρόστιμο.

  • 21 Απριλίου 2013, 18:40 | ΧΑΤΖΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να μη τεθεί καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής των αυθερέτων στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο. Μετά την παρέλευση τριμήνου από την έναρξη ισχύος του νόμου να υπάρχει λογικό ποσοστό προσαυξησής στο ποσό του προστίμου ανά τρίμηνο. Η τακτική των παρατάσεων των προθεσμιών που δίδονται είναι μία κοροϊδία και πρέπει να σταματήσει επιτέλους επειδή δημιουργεί τεράστιες αδικίες μεταξύ των πολιτών.

  • 19 Απριλίου 2013, 11:26 | Αλέξανδρος Παπαμικρουλέας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα πρότεινα να μην υπάρξει καταληκτική ημερομηνία, αλλά μια μικρή προοδευτική αύξηση του προστίμου π.χ. ανά εξάμηνο, έτσι ώστε να υπάρξει κίνητρο για την έγκαιρη τακτοποίηση και να μην το αφήσουν όλοι οι ιδιοκτήτες πάλι τελευταία στιγμή. Το καθεστώς της συνεχούς παράτασης που ίσχυσε για τους 3843 και 4014 ήταν σχεδόν αστείο, αφού όλοι είτε ήξεραν πως θα δοθεί παράταση και το άφηναν, είτε προσέρχονταν τις τελευταίες ημέρες της κάθε προθεσμίας.

  • 19 Απριλίου 2013, 08:04 | Βασίλης Κ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Η μόνη πραγματική λύση στο πρόβλημα είναι η ανοιχτή ημερομηνία. Όπως αποδείχθηκε και με τις προηγούμενες περιπτώσεις, και λόγω της οικονομικής κατάστασης, η καταληκτικές ημερομηνίες έχουν φτωχά αποτελέσματα. Η υποχρέωση τακτοποίησης της όποιας πολεοδομικής εκκρεμότητας προ κάθε δικαιοπραξίας είναι ρεαλιστικά το καλύτερο φίλτρο και εισπρακτικά, καθώς «ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος».

  • 18 Απριλίου 2013, 22:43 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΣΗΜΟΜΥΤΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα πρέπει να μην υπάρχει καταληκτική ημερομηνία, δεδομένου και της οικονομικής δυσχέρειας που αντιμετωπίζουν πολλά νοικοκυριά και αδυνατούν στην παρούσα φάση να προχωρήσουν σε τακτοποίηση της αυθαίρετης κατασκευής. Σ’ αυτή την περίπτωση να δίδεται η δυνατότητα τακτοποίησης (υποχρεωτικά) με την πρώτη μελλοντική μεταβίβαση από οποιαδήποτε αιτία της αυθαίρετης κατασκευής και με την επιβολή πρόσθετων τελών και επιβαρύνσεων που θα αυξάνουν αναλογικά με την πάροδο του χρόνου από την ψήφιση του νομοσχεδίου, ώστε να είναι δίκαιο αυτοί που τακτοποίησαν ή θα τακτοποιήσουν τώρα την αυθαίρετη κατασκευή να πληρώσουν λιγότερα, από αυτούς που θα την τακτοποιήσουν αργότερα.

  • 18 Απριλίου 2013, 15:11 | Γιάννης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αν τελικά ορίσετε καταλυτική ημερομηνία να δώσετε κάποια έκπτωση επιπλέον σ΄αυτούς που θα ενταχθούν νωρίτερα από την γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες περιμένουν τις τελευταίες ημέρες να προχωρήσουν σε δήλωση.

  • 18 Απριλίου 2013, 12:16 | Κωστας Φ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Προτεινω να μην υπαρχει καταληκτικη ημερομηνια…..εκτος αν ο σκοπος του νομοσχεδιου ειναι η αμμεση εισπραξη χρηματων και οχι η οριστικη αντιμετωπιση των αυθαιρετων