Καταργείται το άρθρο 9 του ν.4310/2014
Άρθρο 21: Επιστημονικός Σύνδεσμος
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμοί Ανώτατης Εκπαίδευσης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 02: Όργανα Ιδρύματος
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 03: Πρύτανης – Αντιπρυτάνεις
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 04: Σύγκλητος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05: Πρυτανικό Συμβούλιο
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 06: Σχολή
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 07: Τμήμα
- 164 ΣχόλιαΆρθρο 08: Μέλη ΔΕΠ
- 104 ΣχόλιαΆρθρο 09: Λοιπό Επιστημονικό Προσωπικό
- 87 ΣχόλιαΆρθρο 10:Φοιτητική Ιδιότητα
- 145 ΣχόλιαΆρθρο 11: Σπουδές
- 614 ΣχόλιαΆρθρο 12: Μετεγγραφές
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ακαδημαϊκές ελευθερίες και ακαδημαϊκό άσυλο
- 133 ΣχόλιαΆρθρο 14: Τελικές και Μεταβατικές Διατάξεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 15: Αντικείμενο – Ορισμοί Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 16: Πεδίο εφαρμογής για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17: Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18: Διαδικασία έγκρισης ΕΣΕΤΑΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19: Όργανα – Υπουργείο ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20: Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Επιστημονικός Σύνδεσμος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22: Περιφερειακό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΠΣΕΚ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΣΕΚ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24: Επιλογή, διορισμός μελών, λειτουργία ΕΣΕΚ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ερευνητικά Κέντρα – Ινστιτούτα – Τεχνολογικοί φορείς
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διοικητικό Συμβούλιο
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 27: Διευθυντής ερευνητικού κέντρου – Διευθυντές ινστιτούτων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 28: Επιστημονικό Συμβούλιο ερευνητικού κέντρου – Επιστημονικό Γνωμοδοτικό Συμβούλιο ινστιτούτων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 29: Προσωπικό ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30: Πόροι των ερευνητικών κέντρων και τεχνολογικών φορέων – Αξιοποίηση της περιουσίας των ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 31: Δημόσια χρηματοδότηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32: Διαδικασία χρηματοδότησης έργων, μελετών και προγραμμάτων που υποβάλλονται για ΕΤΑΚ – Αξιολόγηση – Έλεγχος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33: Μητρώο Πιστοποιημένων Αξιολογητών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34: Επιλογή προσωπικού ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35: Εθνικός κατάλογος κριτών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36: Αξιολόγηση ερευνητικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Κινητικότητα ερευνητών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38: Εποπτευόμενοι φορείς
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 39: Συμβάσεις ορισμένου χρόνου δημόσιων ερευνητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40: Αμοιβές αποδοτικότητας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41: Αποσβέσεις
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 42: Μεταβατικές και Τελικές διατάξεις για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 43: Αντισταθμιστική Εκπαίδευση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 44: Λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46: Θέματα ΑΔΙΠΠΔΕ
- 3.528 ΣχόλιαΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 213 ΣχόλιαΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 49: Θέματα του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 50: Θέματα καθ’ υπέρβαση εγγραφής αποφοίτων Λυκείων που έχουν βραβευθεί σε Ολυμπιάδες
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 53: Λήξη θητείας μελών των ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΕΕΠ, Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε, Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε, Κ.Υ.Σ.Π.Ε., Κ.Υ.Σ.Δ.Ε., Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54: Γνωμοδότηση Καλλιτεχνικών Επιτροπών και Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55: Ακύρωση επιστροφής μισθών επαναπροσληφθέντων εκπαιδευτικών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 56: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου και 4ο έτος ειδίκευσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 57: Εργαστηριακά Κέντρα
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 58: Απόφοιτοι Λυκείου προηγούμενων ετών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59: Θέματα απόλυσης μαθητών Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61: Κατανομή αρμοδιοτήτων καταργηθέντος Υπηρεσιακού Συμβουλίου Μειονοτικής Εκπαίδευσης (Υ.Σ.Μ.Ε.)
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 62: Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 63: Ομογενείς εκπαιδευτικοί σχολείων εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘΆρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65: Οργανισμός Παιδικών και Εφηβικών Βιβλιοθηκών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 66: ΙΤΥΕ-Διόφαντος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 67: Θέματα αρμοδιότητας Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π
- 179 ΣχόλιαΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69: Παράταση της λειτουργίας των ΕΠΑ.Σ. άλλων Υπουργείων
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 70: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων σε υπηρεσίες και φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71: Αιγινήτειο ΝοσοκομείοΆρθρο 71: Αιγινήτειο Νοσοκομείο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 72: Οργανισμός Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεωνΆρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 74: Θητεία εκπαιδευτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75: Θέματα αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλων
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 77: Καταργούμενες Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 78: Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Ιουνίου 2015, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Ιουνίου 2015, 09:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 6050 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Από τη στιγμή που παραμένουν οι πρόνοιες των άρθρων 6 και 7 του Ν. 4310/2014 για τη συμμετοχή όλων των υπουργείων στη διαμόρφωση της ΕΣΕΤΑΚ η κατάργηση των επιστημονικών συνδέσμων στα Υπουργεία αποδυναμώνει θεσμικά τη διαδικασία αυτή.
Κατα την αποψη μου δεν θα έπρεπε να καταργηθει καθως η συνεργασία μεταξύ υπουργειων και ο συντονισμός της ΕΤΑΚ απο το ΥΠΠΑΙΘ ειναι απαραίτητος
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα Ελληνικής Έρευνας δημοσίου συμφέροντος είναι η πολυδιάσπαση και ο κατακερματισμός της. Εκτός από τον βασικό κορμό της έρευνας που είναι τα ΑΕΙ και Ερευνητικά Κέντρα της ΓΓΕΤ, υπάρχουν πολυάριθμοι ερευνητικοί φορείς, διεσπαρμένοι σε διαφορετικά Υπουργεία, Οργανισμούς ή Υπηρεσίες, που δεν διέπονται από ενιαίο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας.
Η κατάσταση αυτή στην ουσία αντιστρατεύεται την χάραξη και την εκτέλεση μιας Εθνικής Πολιτικής για την Έρευνα, εξυπηρετεί προσωπικά μικροσυμφέροντα, και συμφέροντα υπουργών, υπονομεύοντας την κοινή προσπάθεια. Η μεγάλη καινοτομία που πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνει στο χώρο της έρευνας είναι εθνικός συντονισμός, με συγκέντρωση όλων των ερευνητικών δραστηριοτήτων στην ΓΓΕΤ.
Όσο δεν εξασφαλίζεται η καθετοποιημένη οργάνωσή της έρευνας, για μια ενιαία εθνική στρατηγική, θα πρέπει να προβλέπονται ισχυρά θεσμικά μέτρα που θα εξασφαλίζουν τον συντονισμό της.
Είναι αλήθεια ότι τα υποτιθέμενα μέτρα για τον συντονισμό της έρευνας δεν έχουν λειτουργήσει. Όμως το να καταργείται και η στοιχειώδης θεσμική πρόβλεψη προς αυτή την κατεύθυνση, χωρίς να αντικαθίσταται με κάτι άλλο, είναι ακόμη χειρότερο. Το άρθρο αυτό δεν θα πρέπει να καταργηθεί αλλά να αντικατασταθεί με ισχυρές θεσμικές προβλέψεις για τον συντονισμό της έρευνας με βασικό τον επιτελικό χαρακτήρα της ΓΓΕΤ.
Θανάσης Μαχιάς
Διευθυντής Ερευνών ΕΛΚΕΘΕ