Άρθρο 62: Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό

  1. 1.    Καταργείται η παράγραφος 9 του άρθρου 35 του ν.4186/2013 (Α’193)»
  2. 2.    Στα εδάφια α και β της παρ. 1 του άρ. 13 του ν.4027/2011 (Α’233) η φράση «με βαθμό Α’» αντικαθίσταται από τη φράση «με βαθμό τουλάχιστον Δ’».
  3. 3.    Στο τέλος του άρθρου 14 του ν.4024/2011 (Α’ 226), προστίθεται παράγραφος 17, ως εξής:

«17. Η επιλογή των διευθυντών στα σχολεία των οποίων φορείς είναι ελληνικές κοινότητες ή εκκλησιαστικές αρχές και στα οποία το μεγαλύτερο μέρος του διδακτικού προσωπικού αποσπάται ή διορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γίνεται από ειδικό τριμελές συλλογικό όργανο, στο οποίο μετέχει ο συντονιστής εκπαίδευσης, ένας εκπρόσωπος του φορέα του σχολείου και ένα μέλος του συλλόγου διδασκόντων, που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Με την ίδια απόφαση ορίζεται η γραμματειακή υποστήριξη του συλλογικού οργάνου καθώς και κάθε άλλο θέμα σχετικό με τη λειτουργία του. Για την αμοιβή ή αποζημίωση των μελών του παραπάνω οργάνου εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 21 του ν.4024/2011 (Α’ 226), όπως εκάστοτε ισχύει.

Στις λοιπές περιπτώσεις όπου το μεγαλύτερο μέρος του διδακτικού προσωπικού δεν αποσπάται ή διορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ορίζεται ως διευθυντής ένας εκπαιδευτικός από τους υπηρετούντες στο σχολείο με απόφαση του συντονιστή κατόπιν πρότασης του οικείου φορέα».

  • 24 Ιουνίου 2015, 16:49 | ΝΕΛΛΗ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΛΤΑ

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ…..ΜΑΖΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ HOMESCHOOLING ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΖΟΝ ΧΟΛΤ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ «Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΟΓΟΥΣ…(ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΚΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ,Ε Ν Δ Ο Σ Χ Ο Λ Ι Κ Η Β Ι Α, ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ,ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ Η ΞΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ , ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΑΓΓΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΠΟΥ ΑΝΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ κ.α.
    ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ…..ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ … ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΑΙΝΕΣΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ 44 ΕΤΩΝ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ 1994,ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ.
    ΔΕ ΖΗΤΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΡΗΝΣΗ ΤΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΩΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ … ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ…
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ,ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ . ΜΕ ΒΑΘΕΙΑ ΕΚΤΗΜΗΣΗ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΧΩΡΕΣ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟΦΟΡΟ… ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΕΡΓΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ…

  • 23 Ιουνίου 2015, 12:17 | Ανδρέας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    23 Ιουνίου 2015

    Προς ενημέρωση όλων των εκπαιδευτικών.

    Πρόταση κατάργησης του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου ως προς τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό που έχουν συνάψει γάμο με Έλληνες ή ομογενείς ή αλλοδαπούς που είναι εγκατεστημένοι στο εξωτερικό.

    Κύριε Μπαλτά, κύριε Υπουργέ,

    Αμ’ έπος, αμ’ έργον.

    Ως εκπαιδευτικός με Ελληνίδα σύζυγο μόνιμα εγκατεστημένη στο εξωτερικό από γεννήσεώς της και όντας ένα χρόνο μακριά της, σας αναφέρω ότι τα αρμόδια όργανα της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ξ.Μ.Σ. του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. παραλείπουν διατάξεις νόμου εν ισχύ (βλέπε Παρατηρήσεις, Αριθμός 1) και αρνούνται να ικανοποιήσουν την κατά νόμο αίτηση απόσπασής μου στο εξωτερικό με την οποία δεν επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός, αφού οι εν λόγω εκπαιδευτικοί λαμβάνουν μόνο τον μισθό τους και όχι το προβλεπόμενο σε ορισμένες περιπτώσεις επιμίσθιο (βλέπε Παρατηρήσεις, Αριθμός 2).

    Επειδή τα αρμόδια και εμπλεκόμενα όργανα του Υπουργείου του οποίου προΐστασθε ενεργούν αντιφατικά και παρελκυστικά ζημιώνοντας το Ελληνικό Δημόσιο και την οικογένειά μου ανεπανόρθωτα και δεδομένου ότι είστε ο καθ’ ύλην αρμόδιος επί του θέματος, σας καλώ ως πολίτης και εκπαιδευτικός και επί τη βάσει της ίσης μεταχείρισης έναντι του Συντάγματος και του Νόμου να συμπεριλάβετε στο προτεινόμενο πολυνομοσχέδιο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.:

    ‒ την κατάργηση της ισχύουσας διάταξης νόμου του άρθρου 18 παρ. 17 του Ν. 4027/2011 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´ 233/4-11-2011) όπως συμπληρώθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 9 του άρθρου 8 του Ν. 4076/2012 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´ 159/10-08-2012) και τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του Ν. 4186/2013 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´ 193/17-09-2013) περί της απόσπασης και παράτασης απόσπασης στο εξωτερικό όσων εκπαιδευτικών έχουν συνάψει γάμο με Έλληνες ή ομογενείς ή αλλοδαπούς που είναι εγκατεστημένοι στο εξωτερικό και

    ‒ την ανάκληση της απόσπασης ή της παράτασης της απόσπασης τουλάχιστον διακοσίων τριάντα τεσσάρων (234) εκπαιδευτικών στο εξωτερικό (βλέπε Παρατηρήσεις, Αριθμός 4) λόγω μόνιμης εγκατάστασης των συζύγων τους εφόσον οι συγκεκριμένες διατάξεις και αποσπάσεις, όπως διαχέεται, δεν συνιστούν παρά ρυθμίσεις «χαριστικές».

    Επίσης, σας καλώ να εισηγηθείτε την κατάργηση των κάτωθι «χαριστικών» διατάξεων, ήτοι:

    ‒ του άρθρου 21 παρ. 1 του Συντάγματος όπου ορίζεται ότι: «Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους» και

    ‒ του άρθρου 108 παρ. 1 του Συντάγματος όπου ορίζεται ότι: «Το Κράτος μεριμνά για τη ζωή του απόδημου ελληνισμού και τη διατήρηση των δεσμών του με τη μητέρα Πατρίδα. Επίσης μεριμνά για την παιδεία και την κοινωνική και επαγγελματική προαγωγή των Ελλήνων που εργάζονται έξω από την επικράτεια».

    Με αυτόν τον τρόπο, τα αρμόδια όργανα της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ξ.Μ.Σ. του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. θα συνεχίσουν χωρίς προσκόμματα να ζημιώνουν το Ελληνικό Δημόσιο και να διαλύουν οικογένειες αφού οι αποσπάσεις και οι παρατάσεις αποσπάσεων στο εξωτερικό όσων εκπαιδευτικών έχουν συνάψει γάμο με Έλληνες ή ομογενείς ή αλλοδαπούς που είναι εγκατεστημένοι στο εξωτερικό θα καταργηθούν και οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, χωρίς καμία διάκριση, θα επιστρέψουν πάραυτα στην ημεδαπή.

    Προς ενημέρωσή σας, τα στοιχεία μου βρίσκονται στη διάθεση των αρμοδίων οργάνων του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. εδώ και ένα χρόνο ενώ έχουν κοινοποιηθεί από την 15η Μαΐου 2015 προς την Δ.Ο.Ε., την Ο.Λ.Μ.Ε. και την Π.Ε.ΚΑ.Δ.Ε. χωρίς καμία απάντηση εκ μέρους τους.

    Με πικρία για όσα βιώνουμε,
    Ένας εκπαιδευτικός,
    ‒ απόφοιτος δημόσιου Α.Ε.Ι. της ημεδαπής με εισαγωγή κατόπιν Πανελληνίων Εξετάσεων και μέσω της Γενικής Σειράς Επιτυχίας,
    ‒ με θέση διοριστέου σε Γραπτό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π.,
    ‒ με αναγνωρισμένη προϋπηρεσία πλέον των δύο ετών ως ωρομίσθιος και αναπληρωτής σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης της ημεδαπής,
    ‒ με τετραετή εκπαιδευτική και διδακτική εμπειρία από το ΦΕΚ διορισμού σε σχολεία της ημεδαπής, ήτοι δύο έτη σε δυσπρόσιτο σχολείο και δυο έτη σε σχολεία της παραμεθορίου.
    ‒ με αναγνωρισμένο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στις γλωσσικές σπουδές,
    ‒ με άριστη γνώση επιπέδου Γ2 της γλώσσας της χώρας όπου αιτούμαι την απόσπαση,
    ‒ με αναγνωρισμένο Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης εννεάμηνης τουλάχιστον διάρκειας στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (βλέπε Παρατηρήσεις, αριθμός 3),
    ‒ με την οικογένειά μας σε δυο χώρες εξαιτίας της αναποτελεσματικότητας και της κακοδιοίκησης των αρμοδίων οργάνων της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Ξένων και Μειονοτικών Σχολείων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

    1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 παρ. 17 του Ν. 4027/2011 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´ 233/4-11-2011) όπως συμπληρώθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 9 του άρθρου 8 του Ν. 4076/2012 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´ 159/10-08-2012) και τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του Ν. 4186/2013 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´ 193/17-09-2013) ορίζεται ότι: «Εκπαιδευτικοί που έχουν συνάψει γάμο με Έλληνες που είναι εγκατεστημένοι στο εξωτερικό ή με ομογενείς ή με αλλοδαπούς μόνιμους κατοίκους εξωτερικού μπορεί να αποσπώνται σε εκπαιδευτικές μονάδες της ίδιας χώρας του εξωτερικού με τις τακτικές αποδοχές στην Ελλάδα και χωρίς το εκάστοτε ισχύον επιμίσθιο. Η απόσπαση των εκπαιδευτικών αυτών παρατείνεται για κάθε σχολικό έτος, εφόσον συντρέχουν υπηρεσιακοί λόγοι και υπάρχει θετική αξιολόγηση για την καταλληλότητα του εκπαιδευτικού, οι οποίοι βεβαιώνονται από τους οικείους Συντονιστές Εκπαίδευσης και τη Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων». (Πηγή: Εφημερίς της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας, Εθνικό Τυπογραφείο, http://www.et.gr).
    Δυστυχώς για τα αρμόδια όργανα της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ξ.Μ.Σ. του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. το ρήμα «μπορεί» υπερβαίνει τις διατάξεις του Συντάγματος (άρθρο 21 παρ. 1 και άρθρο 108 παρ. 1).

    2. Στις σελίδες 27-28 της αιτιολογικής έκθεσης επί των διατάξεων της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του Ν. 4186/2013 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Α´ 193/17-09-2013) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» διευκρινίζεται ότι: «Σχετικά με την παράγραφο 1, η τροποποιούμενη διάταξη κάλυψε τις κατηγορίες εκπαιδευτικών που μπορεί να αποσπαστούν για οικογενειακούς λόγους στο εξωτερικό και δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, αφού λαμβάνουν μόνο τον μισθό τους και όχι το προβλεπόμενο σε ορισμένες περιπτώσεις επιμίσθιο. Ωστόσο παρά το γεγονός ότι η διάταξη συμπλήρωσε ένα κενό που υπήρχε και διευκόλυνε τις αποσπάσεις των εγγάμων εκπαιδευτικών, έθεσε ταυτόχρονα μία ειδική προϋπόθεση που περιόρισε σε μεγάλο βαθμό την πραγματική δυνατότητα ευρείας εφαρμογής. Η προϋπόθεση που τέθηκε για την κατά προτεραιότητα απόσπαση ήταν η προηγούμενη συμπλήρωση πενταετούς υπηρεσίας με απόσπαση σε εκπαιδευτικές μονάδες του εξωτερικού. Με αυτόν τον τρόπο περιορίστηκε σημαντικά ο αριθμός των εγγάμων εκπαιδευτικών που μπορούσαν να αποσπασθούν στην ίδια χώρα με τον/την σύζυγό τους. Για το λόγο αυτό προτείνεται η αφαίρεση αυτής της προϋπόθεσης από διάταξη».
    (Πηγή: Ελληνικό Κοινοβούλιο, http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/8170739.pdf)

    3. Έχω εξειδικευτεί στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας μέσω του επιμορφωτικού προγράμματος «Διαδρομές» που έχει αναγνωριστεί με την Υπουργική Απόφαση Φ.815.2/306/40937/Ζ1 (Φ.Ε.Κ. Τεύχος Β´ 862/8-4-2014) και στην οποία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 εδάφιο ε, ορίζεται ότι οι εμπλεκόμενοι στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας στο εξωτερικό «…θα πρέπει να είναι απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων της Ελλάδας ή της Κύπρου ή απόφοιτοι ελληνικής φιλολογίας ή απόφοιτοι θεολογικών σχολών της Ελλάδας ή απόφοιτοι ξένων φιλολογιών ή άλλων πανεπιστημιακών τμημάτων ελληνικών ή ισότιμων ξένων πανεπιστημίων».

    4. Αποσπάσεις και παρατάσεις αποσπάσεων ανά Συντονιστικό Γραφείο Εκπαίδευσης (ΣΓΕ) στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2014-2015 για όσους εκπαιδευτικούς έχουν συνάψει γάμο με Έλληνες ή ομογενείς ή αλλοδαπούς που είναι εγκατεστημένοι στο εξωτερικό. (Πηγή: ΔΙΑΥΓΕΙΑ).

    ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Διακόσιοι τριάντα τέσσερις (234).

    ΣΓΕ: ΒΕΡΟΛΙΝΟ-ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Έντεκα (11).
    ΑΔΑ: 7Ρ9Θ9-ΛΙΥ (https://diavgeia.gov.gr/doc/7Ρ9Θ9-ΛΙΥ)
    ΑΔΑ: Ω8ΝΧ9-ΔΙ7 (https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω8ΝΧ9-ΔΙ7)
    ΑΔΑ: Ω15Υ9-Φ55 (https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω15Υ9-Φ55)

    ΣΓΕ: ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ-ΝΤΥΣΕΛΝΤΟΡΦ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Ογδόντα επτά (87).
    ΑΔΑ: 6ΗΝΚ9-9Ι3 (https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΗΝΚ9-9Ι3)
    ΑΔΑ: 7ΦΜΞ9-ΜΓ1 (https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΦΜΞ9-ΜΓ1)
    ΑΔΑ: 6ΤΠΩ9-Β0Ε (https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΤΠΩ9-Β0Ε)
    ΑΔΑ: ΩΥΛΨ9-0ΩΩ (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΥΛΨ9-0ΩΩ)
    ΑΔΑ: 6Ρ2Η9-ΧΘΖ (https://diavgeia.gov.gr/doc/6Ρ2Η9-ΧΘΖ)
    ΑΔΑ: 6Υ469-3ΣΛ (https://diavgeia.gov.gr/doc/6Υ469-3ΣΛ)
    ΑΔΑ: 70Ξ39-ΩΤΖ (https://diavgeia.gov.gr/doc/70Ξ39-ΩΤΖ)
    ΑΔΑ: 77ΖΗ9-ΥΕΤ (https://diavgeia.gov.gr/doc/77ΖΗ9-ΥΕΤ)
    ΑΔΑ: 7ΑΒΛ9-Η7Ι (https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΑΒΛ9-Η7Ι)
    ΑΔΑ: 7Ε5Η9-ΣΗΑ (https://diavgeia.gov.gr/doc/7Ε5Η9-ΣΗΑ)

    ΣΓΕ: ΓΙΟΧΑΝΕΣΣΜΠΟΥΡΓΚ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Πέντε (6).
    ΑΔΑ: 6ΡΔΦ9-Μ72 (https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΡΔΦ9-Μ72)
    ΑΔΑ: 716Θ9-52Ε (https://diavgeia.gov.gr/doc/716Θ9-52Ε)
    ΑΔΑ: 775Δ9-Δ12 (https://diavgeia.gov.gr/doc/775Δ9-Δ12)
    ΑΔΑ: ΒΔ979-ΩΔΙ (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΒΔ979-ΩΔΙ)
    ΑΔΑ: Ω5Χ89-6ΡΗ (https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω5Χ89-6ΡΗ)
    ΑΔΑ: ΩΥΗΗ9-Ω1Μ (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΥΗΗ9-Ω1Μ)

    ΣΓΕ: ΚΑΪΡΟ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Ένας (1).
    ΑΔΑ: 6Ο0Λ9-ΧΘ8 (https://diavgeia.gov.gr/doc/6Ο0Λ9-ΧΘ8)

    ΣΓΕ: ΛΟΝΔΙΝΟ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Είκοσι τρείς (23).
    ΑΔΑ: 6ΙΤΦ9-ΖΙΦ (https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΙΤΦ9-ΖΙΦ)
    ΑΔΑ: ΩΡΜ69-ΙΛ2 (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΡΜ69-ΙΛ2)
    ΑΔΑ: ΒΑΙΛ9-898 (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΒΑΙΛ9-898)
    ΑΔΑ: 697Μ9-7Λ3 (https://diavgeia.gov.gr/doc/697Μ9-7Λ3)
    ΑΔΑ: 7Ψ279-ΒΤΦ (https://diavgeia.gov.gr/doc/7Ψ279-ΒΤΦ)

    ΣΓΕ: ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΗ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Εννέα (9).
    ΑΔΑ: 6ΗΠΘ9-Υ14(https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΗΠΘ9-Υ14)

    ΣΓΕ: ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Επτά (7).
    ΑΔΑ: 67ΗΚ9-86Κ (https://diavgeia.gov.gr/doc/67ΗΚ9-86Κ)
    ΑΔΑ: ΩΜΝΜ9-5ΓΒ (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΜΝΜ9-5ΓΒ)

    ΣΓΕ: ΜΟΝΑΧΟ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Τριάντα πέντε (35).
    ΑΔΑ: ΨΤ519-ΒΝΗ (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΤ519-ΒΝΗ)
    ΑΔΑ: Ω5Ε69-ΓΕ9 (https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω5Ε69-ΓΕ9)
    ΑΔΑ: 7ΥΤΡ9-3ΜΦ (https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΥΤΡ9-3ΜΦ)

    ΣΓΕ: ΜΠΟΥΕΝΟΣ ΑΪΡΕΣ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Τρείς (3).
    ΑΔΑ: 6ΣΩΡ9-ΗΚΟ (https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΣΩΡ9-ΗΚΟ)
    ΑΔΑ: 7Δ7Θ9-Κ2Δ (https://diavgeia.gov.gr/doc/7Δ7Θ9-Κ2Δ)

    ΣΓΕ: ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Οκτώ (8)
    ΑΔΑ: ΒΙΝΛ9-7Ψ3 (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΒΙΝΛ9-7Ψ3)
    ΑΔΑ: ΩΑΜ79-Χ3Λ (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΑΜ79-Χ3Λ)

    ΣΓΕ: ΤΟΡΟΝΤΟ
    Σύνολο εκπαιδευτικών: Τέσσερις (4).
    ΑΔΑ: 647Υ9-8ΙΤ (https://diavgeia.gov.gr/doc/647Υ9-8ΙΤ)
    ΑΔΑ: ΩΥΤΓ9-4ΞΚ (https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΥΤΓ9-4ΞΚ)

  • 22 Ιουνίου 2015, 14:56 | ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ;
    ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΕΚΠΠ/ΚΩΝ

  • 21 Ιουνίου 2015, 17:44 | ΔιαΒιου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να δημοσιεύονται κατά συντονιστικό τα κενά σε κάθε πόλη στη διαύγεια.
    Η αδιαφάνεια πολλών συντονιστικών είναι απαράδεκτη και αντιβαίνει σε κάθε λογική. Δεν είναι δυνατό να ξεκινήσει κάποιος από την Ελλάδα χωρίς να ξέρει τι συνθήκες να βρει.
    Επίσης δεν είναι δυνατό να σε καλούν δέκα μέρες πριν όταν όλο το καλοκαίρι έτσι κι αλλιώς δεν προκύπτει κάποια αλλαγή στα κενά.
    Είναι προφανές ότι στην Ελλάδα της κρίσης είναι πρακτικά αδύνατο για τον χαμηλόμισθο εκπαιδευτικό να κλείσει την τελευταία στιγμή εισιτήρια ξενοδοχεία κλπ.
    Εκτός αν όλα τα παραπάνω αποσκοπούν στην καλύτερη «διαχείριση» ώστε να δίνονται πληροφορίες μόνο στους ..παροικούντες. Η γνωστή μέθοδος δηλαδή που ισχύει τόσα χρόνια, αδιαφάνεια ώστε να εξυπηρετούμε τους γνωστούς μας. Στην εποχή της Διαύγειας όμως δε δικαιούνται οι «κύριοι» αυτοί να δρουν ανεξέλεγκτα.

  • 21 Ιουνίου 2015, 17:50 | Γιώργος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    κ. Υπουργέ εξετάστε, σε συνεργασία ίσως με τον Υπουργό Οικονομικών, το ενδεχόμενο να τοποθετούνται στο εξωτερικό και εκπαιδευτικοί από τους πίνακες αναπληρωτών.

  • 20 Ιουνίου 2015, 22:20 | Ελευθερία
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Σε ορισμένες χώρες π.χ.στη Γερμανία, θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων να υποβάλλουν αίτηση για απόσπαση, όπως ίσχυε και παλαιότερα, ώστε να μην παρατηρείται το φαινόμενο κατά το οποίο μέσα στη σχολική χρονιά να ανακοινώνονται προκηρύξεις και να ζητούνται αιτήσεις απόσπασης, από ειδικότητες που δεν συμπεριλαμβάνονται στην αρχική εγκύκλιο,αποκλείοντας έτσι κάποιες άλλες ειδικότητες που μπορούν ίσως να διδάξουν τα ίδια μαθήματα.(π.χ. τεχνικές ειδικότητες).

  • 20 Ιουνίου 2015, 21:23 | Γιώργος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΠΟ ΟΣΑ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ ΕΝΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ(ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ).
    ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΝΤΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
    ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Μ Ο Ν Ο ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 62, ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

  • 20 Ιουνίου 2015, 21:38 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Επειδή τα τελευταία χρόνια έχω ασχοληθεί αρκετά με την Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό, ήθελα να αναφερθώ σε τρία ζητήματα τα οποία κατά την άποψή μου θα πρέπει να αλλάξουν.

    1ο ΖΗΤΗΜΑ: Λαμβάνοντας υπόψιν τις παραγράφους της εγκυκλίου που αφορά την απόσπαση εκπαιδευτικών στο εξωτερικό και τις οδηγίες για την εισαγωγή των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό (παρατίθενται παρακάτω*) ήθελα να επισημάνω τα εξής:
    Ο εκπαιδευτικός που αποσπάται στο εξωτερικό μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και εντός του πρώτου τετραμήνου (συνήθως χωρίς δικιά του υπαιτιότητα – αργεί το υπουργείο να τοποθετήσει τους εκπαιδευτικούς, γίνονται πολλές ανακλήσεις συναδέλφων που πάνε χωρίς επιμίσθιο κ.α) ενώ υπάρχει μέριμνα για τον ίδιο να υπολογίζεται ο χρόνος απόσπασής του από την αρχή της σχολικής χρονιάς, για τα παιδιά του δεν ισχύει το ίδιο, δηλαδή να υπολογίζεται ο χρόνος φοίτησής τους στο ελληνικό σχολείο του εξωτερικού από την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα παιδιά των συναδέλφων να μην μπορούν να ενταχθούν στην ειδική κατηγορία 2 (ΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ∆ΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ́ ΣΕ ∆ΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑ∆Α, ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ) και στην ειδική κατηγορία 3 (ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ Ή ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ΧΩΡΑΣ-ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ) επειδή χάνουν τον πρώτο χρόνο φοίτησής τους στο σχολείο του εξωτερικού.
    Νομίζω αυτή η αδικία – “τιμωρία” για τα παιδιά των συναδέλφων θα μπορούσε να διορθωθεί, να ισχύσει δηλαδή ότι από τη στιγμή που εγγράφονται στο σχολείο του εξωτερικού στο πρώτο τετράμηνο να λογίζεται ότι έχουν ξεκινήσει τη σχολική χρονιά από την αρχή (ότι ισχύει και για τους γονείς τους).
    ( Σχετική εγκύκλιος και οδηγία ):
    * ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016
    2. ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ
    Ο χρόνος απόσπασης υπολογίζεται από την έναρξη του σχολικού έτους απόσπασης, εφόσον η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός του πρώτου τετραμήνου του σχολικού έτους απόσπασης.

    * Ο∆ΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2015.
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2.ΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ∆ΗΜΟΣΙΕΣ
    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ́ ΣΕ ∆ΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑ∆Α, ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ.
    β) Ο υποψήφιος να έχει τελειώσει με πλήρη φοίτηση τις δύο (2) τελευταίες τάξεις Ελληνικού Λυκείου που λειτουργεί στο εξωτερικό ή τρεις (3) τουλάχιστον τάξεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ελληνικού Σχολείου ή αντίστοιχου ξένου σχολείου που λειτουργεί στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της απόσπασης του γονέα στο εξωτερικό.
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3. ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ Ή ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ΧΩΡΑΣ-ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ)
    γ) Ο υποψήφιος να έχει φοιτήσει, με πλήρη φοίτηση, τουλάχιστον τις δύο (2) τελευταίες τάξεις σε Λύκειο ή σε άλλο αντίστοιχο σχολείο που λειτουργεί στο εξωτερικό.

    2ο ΖΗΤΗΜΑ: Μέχρι σήμερα η επιλογή των εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό γίνεται από τους παρακάτω πίνακες, με σειρά προτεραιότητας:
    1. Πίνακας εκπαιδευτικών που έχουν επαρκή γνώση στην επίσημη γλώσσα της χώρας – χωρίς επιμίσθιο
    2. Πίνακας εκπαιδευτικών που έχουν επαρκή γνώση σε εναλλακτική/ές γλώσσα/ες – χωρίς επιμίσθιο
    3. Πίνακας εκπαιδευτικών που έχουν επαρκή γνώση στην επίσημη γλώσσα της χώρας – με επιμίσθιο
    4. Πίνακας εκπαιδευτικών που έχουν επαρκή γνώση σε εναλλακτική/ές γλώσσα/ες – με επιμίσθιο

    Με αυτή τη διαδικασία επιλογής, π.χ. προηγείται για απόσπαση στη Γερμανία εκπαιδευτικός με καλή γνώση αγγλικής γλώσσας (χωρίς επιμίσθιο), από
    εκπαιδευτικό με καλή έως άριστη γνώση γερμανικής γλώσσας ( με επιμίσθιο). Έτσι το κριτήριο επιλογής των εκπαιδευτικών για απόσπαση, είναι το επιμίσθιο και όχι η βασική γλώσσα της χώρας απόσπασης που αναφέρεται στην εγκύκλιο.(Πίνακας: ΒΑΣΙΚΗ/ΕΣ ΓΛΩΣΣΑ/ΕΣ ΧΩΡΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ).
    Επομένως θα πρέπει να προηγείται ο πίνακας : 3. Πίνακας εκπαιδευτικών που έχουν επαρκή γνώση στην επίσημη γλώσσα της χώρας – με επιμίσθιο, από τον πίνακα: 2. Πίνακας εκπαιδευτικών που έχουν επαρκή γνώση σε εναλλακτική/ές γλώσσα/ες – χωρίς επιμίσθιο. Δηλαδή το κριτήριο επιλογής να είναι η βασική γλώσσα της χώρας απόσπασης και να έπεται το επιμίσθιο.

    3ο ΖΗΤΗΜΑ: Η διάρκεια της απόσπασης στο εξωτερικό θα πρέπει να επανέλθει στην πενταετία με επιμίσθιο, για να είναι υπάρχει κίνητρο και ανθρώπινες οι συνθήκες για τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους. (Πολλοί εκπαιδευτικοί που αποσπώνται χωρίς επιμίσθιο αντιμετωπίζουν δυσκολίες και κάνουν ανάκληση της απόσπασής τους, με αποτέλεσμα η στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικούς να καθυστερεί σημαντικά).

  • 20 Ιουνίου 2015, 15:19 | Eλένη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Υπάρχουν πολλοί ομογενείς εκπαιδευτικοί που μπορούν να προσληφθούν ως αναπληρωτές στα σχολεία του εξωτερικού.Πότε επιτέλους θα υπάρξει κάποια ρύθμιση για αυτό το θέμα;

  • 19 Ιουνίου 2015, 22:26 | Αντώνης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να υπάρξει ρύθμιση έτσι ώστε να αναγνωριστεί από το ΑΣΕΠ η Βεβαίωση Ελληνομάθειας(επιπέδου Β2) του Διδασκαλείου Νέας Ελληνικής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ η οποία χορηγείται κατόπιν εξετάσεων όπως και η αντίστοιχη του Σχολείου Νέας Ελληνικής του ΑΠΘ. Και τα δύο πιστοποιητικά έχουν το ίδιο επίπεδο. Το δεύτερο όμως αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ ενώ το πρώτο όχι εξαιτίας παράληψης του νομοθέτη στο λεγόμενο προσοντολόγιο. Το θέμα αυτό είναι ένα από τα παράδοξα της νομοθεσίας που διέπει την πιστοποίηση της ελληνικής γλώσσας. Τα δύο αυτά σχολεία χορηγούσαν τις μοναδικές επίσημες βεβαιώσεις, μαζί με αυτή του Υπουργείου Παιδείας, πριν την θεσμοθέτηση του διαβαθμισμένου πιστοποιητικού του ΚΕΓ. Με την παραπάνω ρύθμιση θα αποκατασταθεί το ιστορικό διδασκαλείο του οποίου το πιστοποιητικό(Βεβαίωση Ελληνομάθειας) ήταν απαραίτητο σε όλους τους διαγωνισμούς εκπαιδευτικών έως και το 2005.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:32 | DINA
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Γιατί οι εκπαιδευτικοί που έχουν αποσπασθεί στο εξωτερικό έστω και για ένα χρόνο αποκλείονται από τη δυνατότητα απόσπασης σε Ευρωπαϊκά Σχολεία; Αντίθετα οι πλουσιοπάροχα αμοιβόμενοι εκπαιδευτικοί (επί 9 έτη) των Ευρωπαϊκών Σχολείων διατηρούν το δικάιωμα απόσπασης σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού; Είναι αυτό συμβατό με τον μη περιορισμό μετακίνησης εργαζόμενου ανθρώπινου δυναμικού εντός της Ε.Ε. και με βασικές αρχές ίσης μεταχείρισης όλων των εκπαιδευτικών; Ποια η σκοπιμότητα διαιώνισης αυτού του καθεστώτος;

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:21 | Παναγιώτης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να δωθεί η δυνατότητα στους αναπληρωτές , να προσλαμβάνονται στα σχολεία του εξωτερικού.

  • 19 Ιουνίου 2015, 16:53 | Θεοδώρα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Δώστε τη δυνατότητα και στους αναπληρωτές να προσλαμβάνονται σε σχολεία του εξωτερικού.

  • 18 Ιουνίου 2015, 20:06 | NIKOS
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΚΑΝΤΕ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ, ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ.