ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ Άρθρο 30 Αστική ευθύνη χειριστών εναέριων μέσων Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ.

 

Στο άρθρο 130 του ν. 3079/2002 (Α’ 311), προστίθεται νέα παράγραφος 3 ως ακολούθως:

«3. Οι διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 976/1979 (Α’ 236), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι οποίες ρυθμίζουν την έκταση της ευθύνης των οδηγών για τα τροχαία ατυχήματα που προκαλούνται από μηχανοκίνητα οχήματα του Δημοσίου, εφαρμόζονται ανάλογα και για τα ατυχήματα που προκαλούνται από τα εναέρια μέσα του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Η έννοια του αεροπορικού ατυχήματος, τα όργανα και η διαδικασία διερεύνησης αυτού, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με κοινή απόφαση των υπουργών Εθνικής Άμυνας και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.».

  • 17 Φεβρουαρίου 2020, 20:21 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Συμφωνώ με το σχόλιο του akis και επαυξάνω θα πρέπει να εκδοθεί μία νέα διάταξη ή ένα αρθρο που να το ρυθμίζει το θέμα του ασθενοφόρου είναι εντελώς λαθός, ότι ανήκει σε 2 δημόσιες υπηρεσίες (ευρωπαική πρωτοτυπία)
    θα πρέπει να λυθεί άμεσα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2020, 22:54 | akis

    αν και δεν αφορά το εν λόγω άρθρο θα πρέπει να γίνει μία διάταξη του νόμου όπου το ασθενοφόρο του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ να αναληφθεί και να είναι υπό την ευθύνη του σώματος και όχι και του Πολεμικού Ναυτικού.
    Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος από το ασθενοφόρο θα πρέπει εκτός από την τροχαία της περιοχής θα πρέπει να μεταβεί στο συμβάν και η Ναυτονομία. Δηλαδή υπάρχει ένα ασθενοφόρο μη επανδρωμένο με κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο ανήκει και στο Λ.Σ. -ΕΛ.ΑΚΤ. και στο Πολεμικό Ναυτικό από την στιγμή που η δωρεά ήταν αποκλειστικά για το Λιμενικό Σώμα.

Σχολιάστε

Πριν υποβάλλετε το σχόλιο σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Όροι Συμμετοχής

  1. Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  2. Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  3. Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  5. Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  7. Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.
  8. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη χρήση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για ενημερωτικούς λόγους σχετικούς με τους στόχους του OpenGov.gr.
  9. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη διάθεση των προτάσεων, σχολίων ή ερωτήσεων που υποβάλετε με την άδεια «Creative Commons».