ΜΕΡΟΣ Γ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Άρθρο 18 Διάθεση ιπτάμενου Προσωπικού από Α/ΓΕΕΘΑ στην Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ.

 

Στο άρθρο 131 του ν. 3079/2002 (Α’ 311), προστίθεται νέα παράγραφος 4 ως ακολούθως:

«4. Για την υποβοήθηση του επιχειρησιακού και εκπαιδευτικού έργου της ΥΕΜ/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., είναι δυνατή η τοποθέτηση, απόσπαση ή διάθεση ιπταμένου στρατιωτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, ύστερα από αίτηση του Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και σύμφωνη γνώμη του Α/ΓΕΕΘΑ. Η τοποθέτηση, απόσπαση ή διάθεση του προσωπικού αυτού γίνεται με μέριμνα του οικείου Κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και η δαπάνη μισθοδοσίας του και λοιπών επιδομάτων εξακολουθεί να βαρύνει τις πιστώσεις προϋπολογισμού του φορέα προέλευσής του. Το χρονικό διάστημα υπηρεσίας στην ΥΕΜ/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. λογίζεται ως χρόνος πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας για τη βαθμολογική ή μισθολογική προαγωγή του προσωπικού, καθώς επίσης και ως χρόνος διοίκησης ή ειδικής υπηρεσίας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Το ως άνω στρατιωτικό προσωπικό υπάγεται επιχειρησιακά στον Διοικητή της Υ.Ε.Μ./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚ. και συμμετέχει κανονικά στο εν γένει επιχειρησιακό πτητικό έργο της Υ.Ε.Μ./Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ενώ για την αξιολόγησή του και την άσκηση πειθαρχικού ελέγχου εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Εθνικής Άμυνας, καθορίζονται οι λεπτομέρειες που αφορούν στην υποβολή και εξέταση των αιτημάτων, στα ζητήματα εκπαίδευσης και ένταξης του στρατιωτικού προσωπικού στην ΥΕΜ/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., στη διοικητική υπαγωγή του, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.».

  • 25 Φεβρουαρίου 2020, 14:53 | XARIS

    1. Η ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ (ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ κ.λπ ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΣΟ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ , ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ.
    2. Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ Υ.Ε.Μ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΛΥΣΕΙ. ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΥΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ Υ.Ε.Μ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΥΠΟ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΜΟΙΡΑΡΧΩΝ.
    3. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ Η Υ.Ε.Μ ΕΧΕΙ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΜΕ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Λ.Σ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΙΣΧΥΣΗ.
    4. ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΟΥ “ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ” ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ

  • 13 Φεβρουαρίου 2020, 21:13 | AKIS

    Κατά την γνώμη μου δεν είναι σωστό να διατίθεται προσωπικό από τις ένοπλες δυνάμεις για να συνδράμουν στην στελέχωση της υπηρεσίας ΥΕΜ/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Πρώτον διότι θα πρέπει να προβλέψει η υπηρεσία να έχει ικανά σε αριθμό πτητικά μέσα για πτήσεις και δεύτερον εφόσον θέλει και άλλο προσωπικό για στελέχωση τησ ΥΕΜ να ζήτησει από την αρμόδια διεύθυνση εκδήλωση ενδιαφέροντος ιπταμένων μέσα από το ίδιο σώμα.
    Επίσης τα στελέχη των ενόπλεων δυνάμεων θα καθυστερήσουν να πάρουν τον τύπο του ελικοπτέρου ή του αεροσκάφους για να μπορέσουν να πετάξουν.
    Επίσης σε ομοιόβαθμο κυβερνήτη, συγκυβερνήτη ποιος θα είναι ο αρχαιότερος εκ των δύο σωμάτων.!!!!!!

Σχολιάστε

Πριν υποβάλλετε το σχόλιο σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Όροι Συμμετοχής

  1. Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  2. Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  3. Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  5. Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  7. Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.
  8. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη χρήση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για ενημερωτικούς λόγους σχετικούς με τους στόχους του OpenGov.gr.
  9. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη διάθεση των προτάσεων, σχολίων ή ερωτήσεων που υποβάλετε με την άδεια «Creative Commons».