Άρθρο 47:

Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 78 του νόμου 2725/1999 (ΦΕΚ Α’ 121/17.6.1999) όπως αυτό προστέθηκε στην παράγραφο 1 με το άρθρο 14 παρ.3 του Ν.4049/2012 (ΦΕΚ Α 35/23-02-2012) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Το ποσοστό, βάσει του οποίου καθορίζεται το ύψος της εγγυητικής επιστολής ή της
συμπληρωματικής εγγυητικής επιστολής της παρούσας παραγράφου, ορίζεται, προκειμένου περί Α.Α.Ε. της Α1 κατηγορίας καλαθοσφαίρισης, στο είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) του προϋπολογισμού και κατά κατώτατο όριο στις εβδομήντα χιλιάδες (70.000) ευρώ.»

  • 3 Φεβρουαρίου 2016, 14:01 | ΕΣΑΚΕ

    Επί του άρθρου 47
    Η μείωση του κατώτατου ορίου της εγγυητικής επιστολής είναι αναγκαία και επιβεβλημένη για τους λόγους που αναφέρονται στην Αιτιολογική Έκθεση.
    Πλην όμως διατηρείται η δυσμενής διάκριση των καλαθοσφαιρικών ανωνύμων εταιρειών σε σχέση με τις λοιπές αθλητικές ανώνυμες εταιρείες.
    Συγκεκριμένα ενώ με την διάταξη του άρθρου 13 του Ν. 4229/204 για όλες τις αθλητικές ανώνυμες εταιρείες προβλέπεται πλέον η υποχρέωση κατάθεσης εγγυητικής επιστολής ύψους ίσου με το 5% του συνόλου των προϋπολογιζόμενων εξόδων, ειδικώς για τις καλαθοσφαιρικές ανώνυμες εταιρείες διατηρείται και με την παρούσα ρύθμιση η υποχρέωση κατάθεσης εγγυητικής ύψους ίσου με ποσοστό 25% του προϋπολογισμού, χωρίς η εξαιρετική αυτή μεταχείριση να αιτιολογείται. Αντιθέτως, η συναλλακτική συμπεριφορά των ΚΑΕ χαρακτηρίζεται από συνέπεια ως προς τις συμβατικές τους υποχρεώσεις προς αθλητές, προπονητές και τρίτους και αυτό πιστοποιείται από τον ελάχιστο αριθμό προσφυγών που κατατίθενται ετησίων στα δικαιοδοτικά όργανα του Συνδέσμου κατ’ έτος.
    Εξάλλου όλες οι ΚΑΕ διαθέτουν καθ’ όλη την αγωνιστική περίοδο φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα.
    Συνεπώς θα πρέπει να ισχύει και για τις καλαθοσφαιρικές ανώνυμες εταιρείες ότι ισχύει για τις λοιπές αθλητικές ανώνυμες εταιρείες (ποδοσφαιρικές κλπ ) , ήτοι η εγγυητική να ανέρχεται σε ποσό ίσο με το 5% των προϋπολογιζομένων εξόδων τους και αυτό θα μπορούσε να συνδυασθεί με την πρόβλεψη του κατώτατου ορίου των 70.000 ευρώ για την καλύτερη διασφάλιση των συμβαλλομένων με τις ΚΑΕ και του Δημοσίου

  • Με τεραστια εκπληξη και δυσφορια πληροφορηθηκαμε οτι μεταξυ αλλων στην αιτιολογικη εκθεση του υπο συζητηση Νεου Αθλητικου Νομοσχεδιου συμπεριλαμβανεται και διαταξη στην οποια προβλεπεται μειωση του ποσου της εγγυητικης επιστολης των ΚΑΕ απο 100.000 σε 70.000
    Δηλωνουμε οτι ουδεποτε συναινεσαμε καθιοδηποτε τροπο στην προτεινομενη αυτη αλλαγη και αναμεναμε μεχρι και σημερα να κληθουμε ειτε απο την αρμοδια πολιτειακη αρχη δηλ. το Υπουργειο ειτε απο τον αρμοδιο αθλητικο φορεα δηλ. τον ΕΣΑΚΕ για να συζητησουμε επισημως το ζητημα και να καταληξουμε σε κοινο κειμενο οπου θα αποτυπωνονται σε καθε περιπτωση οι αποψεις των εμπλεκομενων φορεων.
    Τετοια επισημη συναντηση οπως ανω αναφερεται ουδεποτε ελαβε χωρα και φυσικα ουδεποτε συνεταχθει σχετικο εγγραφο.
    Ως εκ τουτου θεωρουμε οτι βρισκομαστε μπροστα σε μια μεθοδευση η οποια εχει ως στοχο την υποθηκευση των συμφεροντων των μελων μας και ιδιως των οικονομικα αδυνατων μελων μας οι οποιοι και αποτελουν την συντριπτικη πλειοψηφια των μελων του Συνδεσμου μας.
    Δηλωνουμε σε καθε περιπτωση οτι η απαντηση μας εαν ψηφιστει η συγκεκριμενη διαταξη χωρις να ληφθει υποψη η θεση του Συνδεσμου θα ειναι δυναμικη και αμεση.

  • 1 Φεβρουαρίου 2016, 22:13 | Ανδρέας Μητρόπουλος

    Άρθρο 42
    Κινητικότητα; μετακινήσεις;….με ποια μορφή; Με τη μορφή της απόσπασης, της μετάταξης, της «απλής» διάθεσης (μορφή που ίσως μόνο στη ΓΓΑ χρησιμοποιείτο αθρόα).
    Ας προσεχτεί λίγο η ευκρίνεια της διάταξης, αφού στην μεν αιτιολογική έκθεση προβλέπεται ότι θα γίνεται από τη ΓΓΑ προς τα εποπτευόμενα και αντίστροφα, αλλά στο κείμενο του σχεδίου νόμου προβλέπεται ότι θα γίνεται μόνο από τη ΓΓΑ προς τα εποπτευόμενα…
    Αυτό το «κατά παρέκκλιση κάθε διάταξης» μπορεί να σημαίνει «κάτι» συγγενές με πιθανή δυσμενή ή ευνοϊκή μεταχείριση υπαλλήλου; Ή μπορούμε να εφησυχάζουμε από την πιθανή εμπιστοσύνη ή μη του καθενός ανάλογα με τα φίλια ή επιφυλλακτικά αισθήματα προς την κάθε φορά κυβέρνηση…
    Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν προκηρύξεις αναγκών και επιλογή από το Υπηρεσιακό συμβούλιο;