Το πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 85 του ν. 4172/2013 τροποποιείται ως εξής :
« Με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Φιλίππου Ενώσεως της Ελλάδος που λαμβάνεται με την αυξημένη πλειοψηφία των 2/3 του συνόλου των μελών του και υπόκειται στην έγκριση του Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 6 του α.ν. 399/1968, καταρτίζεται και τροποποιείται, σύμφωνα με τους οικείους κανονισμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ιπποδρομιακών Αρχών, ο Κώδικας Ιπποδρομιών που ρυθμίζει το κανονιστικό πλαίσιο διεξαγωγής ιπποδρομιών στην Ελλάδα. Ο Κώδικας Ιπποδρομιών καθορίζει τη διαδικασία και τους τεχνικούς κανόνες διεξαγωγής των ιπποδρομιών, τον αριθμό, τις θέσεις και τα καθήκοντα των τεχνικών επιτετραμμένων, καθώς και τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής και ανάθεσης καθηκόντων αυτών, τη διαδικασία της υποβολής ενστάσεων, τα επιμέρους καθήκοντα και τις εξουσίες των Ελλανοδικών και της Επιτροπής Ιπποδρομιών, τη διαδικασία απόδοσης χρωμάτων στους ιδιοκτήτες δρομώνων ίππων, τις προϋποθέσεις απόκτησης ή απώλειας της ιδιότητας προπονητή και αναβάτη δρομώνων ίππων, τις πειθαρχικές κυρώσεις σε βάρος των εμπλεκομένων στη διεξαγωγή των ιπποδρομιών, τα αρμόδια όργανα και τη διαδικασία επιβολής και εκτέλεσής τους, τη διαδικασία ελέγχων αντι-ντόπινγκ. Με όμοια απόφαση και διαδικασία καταρτίζονται και τροποποιούνται οι Γενικές Διατάξεις, με τις οποίες εξειδικεύονται θέματα εφαρμογής του Κώδικα Ιπποδρομιών. »
Αρχική Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξειςΆρθρο 102 – Τροποποίηση άρθρου 85 ν. 4172/2013
Άρθρο 102 – Τροποποίηση άρθρου 85 ν. 4172/2013
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Έδρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Αρμοδιότητες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Σύνθεση – διορισμός – θητεία διοικητικού συμβουλίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα μελών δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργίαΆρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Επιστημονικοί συνεργάτες και σύμβουλοι
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείρισηΆρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείριση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Εγγυητική επιστολή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Διαχειριστικός και λογιστικός έλεγχος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχωνΆρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.ΕΆρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.Ε
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έντυπα παιχνιδιών στοιχημάτων προκαθορισμένης απόδοσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίωνΆρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.ΑΆρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.Α
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεωνΆρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένωνΆρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.ΑΆρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.Α
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 27 – Έναρξη ισχύος
- 147 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ορισμοί
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Εθνικό μητρώο επαγγελματιών άθλησης και άσκησης
- 195 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Επαγγελματικά προσόντα προπονητών
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Επαγγελματικά δικαιώματα προπονητών
- 186 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Προπονητές ποδοσφαίρου
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Περιοδικές Σχολές Προπονητών Γ.Γ.Α
- 135 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Δελτίο πιστοποίησης προπονητή
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Υποχρέωση απασχόλησης προπονητή
- 123 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Κανονισμός Προπονητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιβράβευση προπονητών διακριθέντων αθλητών
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επαγγελματικά προσόντα εκπαιδευτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Υποχρέωση απασχόλησης εκπαιδευτή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Αναγγελία έναρξης άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Σύσταση – αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργίαΆρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Ανταποδοτικό τέλος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ψευδής βεβαίωση αθλητικής ομοσπονδίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Παράνομη άσκηση επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογήςΆρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογής
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Ορισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίαςΆρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Παράβολο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίαςΆρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58 – Μεταβολή έδραςΆρθρο 58 – Μεταβολή έδρας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίαςΆρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησηςΆρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφέςΆρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 – Χώροι κύριας χρήσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινήςΆρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Μέτρα πρώτων βοηθειών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφέςΆρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάστασηΆρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάσταση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Επιστημονικός υπεύθυνος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Ωράριο λειτουργίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72 – Εγγραφή μελώνΆρθρο 72 – Εγγραφή μελών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Πιστοποίηση υγείας μελών
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Πρόσθετες υπηρεσίες – συστέγαση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 – Άσκηση εποπτείας – Εποπτεύουσα αρχή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσειςΆρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 79 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 79 – Έναρξη ισχύος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 2725/1999
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Τροποποίηση άρθρου 23 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 82 – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 2725/1999 (Α΄ 121)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Προσθήκη άρθρου 41Η στο ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Προσθήκη άρθρου 41Θ στο ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Αντικατάσταση του άρθρου 52 του ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Προσθήκη άρθρου 52Α στο ν. 2725/1999
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 89 – Τροποποίηση άρθρου 56Α ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 90 – Τροποποίηση άρθρου 56Β ν. 2725/1999
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 92- Τροποποίηση άρθρου 56Δ ν. 2725/1999
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 93 – Προσθήκη άρθρου 67Α στο ν. 2725/1999
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Τροποποίηση άρθρου 1α.ν. 399/1968 (Α΄ 102)
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Τροποποίηση άρθρου 2α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Τροποποιήσεις άρθρου 5α.ν. 399/1968
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Τροποποίηση άρθρου 6α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Τροποποίηση άρθρου 8α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση άρθρου 9α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 – Τροποποιήσεις άρθρου 83 ν. 4172/2013 (Α΄ 167)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Τροποποίηση άρθρου 85 ν. 4172/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Αποζημίωση των μελών επιτροπών της παρ. 5 του άρθρου 53 του ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Προσωπικό εθνικών αθλητικών ομοσπονδιών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.ΑΆρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.Α
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 108 – Τροποποίηση του π.δ. 4/2018 (Α΄ 7)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 110 – Ειδικός Επιθεωρητής για τον έλεγχο αθλητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Νοεμβρίου 2018, 19:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Δεκεμβρίου 2018, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
3 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6697 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Περιορίζεται ο έλεγχος του Υπουργού Αθλητισμού σε έλεγχο νομιμότητας (επί των τηρηθέντων τύπων και μόνο), ενώ η απόφαση πρέπει να έχει ληφθεί με αυξημένη πλειοψηφία 2/3 επί συνόλου 11 μελών ΔΣ. Τούτο σαφώς δίδει σε οιαδήποτε τέσσερα μέλη του ΔΣ το δικαίωμα υποκαλυπτόμενου veto(αρνητικού ελέγχου το ονομάζει ο καθηγητής κ. Γιαννακόπουλος), αφού πλειοψηφία 2/3 επί συνόλου 11 απαιτεί 8 πλήρεις ψήφους.
Αλλάζει το συγκεκριμένο εδάφιο (του αρθ.85 παρ.1) δυνάμει του οποίου: «ο Κώδικας Ιπποδρομιών προβλέπει κατ’ ελάχιστον την διαδικασία και τους κανόνες διεξαγωγής των ιπποδρομιών.»
σε : «Ο Κώδικας Ιπποδρομιών καθορίζει την διαδικασία και τους τεχνικούς κανόνες διεξαγωγής των ιπποδρομιών»
Καταργείται το συγκεκριμένο εδάφιο (του αρθ.85 παρ. 1) δυνάμει του οποίου ο Κώδικας Ιπποδρομιών προβλέπει : «το πειθαρχικό δίκαιο των εμπλεκομένων στην διεξαγωγή των ιπποδρομιών»
και αντικαθίσταται με την πρόβλεψη ότι καθορίζει «τις πειθαρχικές κυρώσεις σε βάρος των εμπλεκομένων στην διεξαγωγή των ιπποδρομιών.»
Συμπερασματικά μειώνεται περαιτέρω, το κανονιστικό εύρος του Κώδικα Ιπποδρομιών ενώ ταυτόχρονα η θεσμοθέτηση του εξαρτάται από τον (έως σήμερα εποπτευόμενο από την ΦΕΕ) Φορέα διεξαγωγής ιπποδρομιών.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ Η ΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΙΣΗΓΟΥΜΕΘΑ την προσθήκη τελευταίου εδαφίου στο άρθ. 85 παρ. 1, το οποίο τίθεται μετά τις λέξεις ‘Διεθνούς Ομοσπονδίας Ιπποδρομιακών Αρχών’ και έχει ως εξής : ‘Στην διαδικασία σύνταξης Κώδικα Ιπποδρομιών καθώς και στις τροποποιήσεις αυτού, λαμβάνεται υπ’ όψη το επιχειρησιακό σχέδιο του εκάστοτε Φορέα Ιπποδρομιών για την ανάπτυξη των Ιπποδρομιών, με σκοπό να συμπεριληφθούν στο κείμενο συγκεκριμένες προβλέψεις οι οποίες θα υποστηρίζουν την αποτελεσματική εφαρμογή του σχεδίου αυτού.’
Στην προσπάθεια δόκιμης συνδρομής του ν.π. της ΦΕΕ στην διαδικασία διαβούλευσης καταθέτουμε στο αρμόδιο Υπουργείο Αθλητισμού μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας το από 30ης Νοεμβρίου 2018 Γνωμοδοτικό Σημείωμα του αν. καθηγητή της Νομικής Σχολής Αθηνών (πρώην νομικού Συμβούλου του Ευρ. Δικαστηρίου) κ. Κωνσταντίνου Γιαννακόπουλου σχετικά με τα εγειρόμενα ζητήματα από το προτεινόμενο σχέδιο νόμου.
Το άρθρο 102 είναι επί της ουσίας θεσμικά ημιτελές, νομικά ευάλωτο, αναπτυξιακά απαράδεκτο.
Λόγοι:
Οι ιπποδρομίες ανήκουν στις αγορές που λειτουργούν υπό ρίσκο και αβεβαιότητα και διακρίνονται για τα στοιχεία τα οποία συνθέτουν την μοναδική άλλη πανομοιότυπη αγορά όπως είναι η χρηματιστηριακή. Το οργανο – διαχειριστικό και μικροοικονομικό δομικό πλαίσιο και των δύο αγορών πανομοιότυπο.
Χαρακτηρίζεται δε η αγορά ως μονοπωλιακή διότι η τιμή – στοιχηματική γκανιότα καθορίζεται μονοπωλιακά.
Επειδή δεν υπάρχει άλλος ανταγωνιστής να προσφέρει στην ίδια τιμή καλύτερο προϊόν, ή ποιοτικά το ίδιο σε μικρότερη τιμή τα συμφέροντα των εμπλεκομένων ιδιοκτητών και κοινού τα προστατεύει ο ρυθμιστής του μονοπωλίου – monopoly regulator. Oι πανίσχυρες Περιοριστικές Πρακτικές Εμπορίου – Restrictive Trade Practices της Ευρωπαϊκής Ένωσης το διευκρινίζουν απόλυτα όπως και την προστασία αυθαιρεσίας από τον μονοπωλητή ΟΠΑΠ λόγω δεσπόζουσας θέσης δια των αντιμονοπωλιακών κανόνων – Antitrust Laws & Regulations.
Η μοναδικά οντότητα που διασφαλίζει τα δημόσια συμφέροντα και ρυθμίζει το μονοπώλιο είναι η Φίλιππος Ένωση Ελλάδος. Ελέγχει δια αυστηρών κανόνων την συμπεριφορά των δύο και μοναδικών παραγόντων που καθίστανται υπόλογοι για την επιτυχή έκβαση των ιπποδρομιών που είναι οι προπονητές και οι αναβάτες.
Επειδή η ιδιοκτησία των ίππων είναι ελεύθερη να εισέλθει και εξέλθει από το σύστημα, free to entry or exit, δεν υπόκειται σε μονοπωλιακού περιεχομένου έλεγχο και δεν επιτρέπεται να έχει δικαίωμα ψήφου σε συνεδριάσεις της Ανωτάτης ιπποδρομιακής Αρχής, παρά μόνο επί τιμή δυνατότητα παράστασης να εκφράζει τα συμφέροντα που εκεί και αν είναι τελείως ιδιωτικά και δεν υπόκεινται σε περιοριστικές πρακτικές.
Συμπερασματικά την πλειοψηφία στις αποφάσεις της Ανωτάτης Ιπποδρομιακής Αρχής έχει με τρεις ψήφους η Φίλιππος Ένωση Ελλάδος, μία ψήφο έχει ο μονοπωλητής διαχειριστής – ΟΠΑΠ και μία ψήφο ό εκπρόσωπος του κράτους αποδεκτός από το Υφυπουργείο Αθλητισμού και Υπουργείο Οικονομικών.
Με αυστηρότητα ο Ρυθμιστής ΦΕΕ οφείλει να ελέγχει τον μονοπωλητή ΟΠΑΠ βάσει κατατιθεμένου κατορθωτού και επιχειρησιακού σχεδίου με αναλύσεις πρωτίστως αγωνιστικού – MASTER PLAN, οικονομικού – αυστηρά ελεγχόμενος ο ΟΠΑΠ από το κράτος και θεσμικού αυστηρά ελεγχόμενος ο ΟΠΑΠ για τις πρακτικές του, παρεμβαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, για πιθανές εκδηλώσεις αυθαιρεσίας προασπιζόμενος τα ιδιωτικά του συμφέροντα.
Το άρθρο 102 πρέπει να αποσυρθεί και επανέλθει προς ψήφιση εμπλουτισμένο με ασφαλιστικές δικλείδες βάσει όσων προαναφέραμε ώστε να οδηγηθεί η ελληνική ιπποδρομιακή βιομηχανία στην ανάκαμψη.
Κώστας Μαρίνος,
MBA – MELBOURNE UNI
με ΕΙΔIΚΕΥΣΗ στην διεθνή ιπποδρομιακή βιομηχανία,
διατελέσας Σύμβουλος του τμήματος ιπποδρομιών του Υπουργείου Αθλητισμού στην Κοινοπολιτεία της Βικτώριας – Αυστραλία.
Άρθρο 102:
Συντασσόμαστε με την πρόβλεψη του νόμου για τις Γενικές Διατάξεις, οι οποίες έχουν κεφαλαιώδη σημασία για την ιπποδρομιακή πραγματικότητα.Γι’ αυτό θα πρέπει να ακολουθείται και γι’ αυτές η διαδικασία του Κώδικα (απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Φ.Ε.Ε. με την αυξημένη πλειοψηφία των 2/3 και έγκριση του αρμόδιου Υπουργού) και όχι αυτή της έκδοσης απλής απόφασης του Δ.Σ. της Φ.Ε.Ε. .