1. Οι Πυροσβέστες μετά την αποφοίτησή τους από την οικεία Σχολή τοποθετούνται για τρία (3) χρόνια σε Υπηρεσίες και Σταθμούς της Αττικής. Με τη συμπλήρωση του χρόνου αυτού δύνανται να υπηρετούν και σε Υπηρεσίες και Σταθμούς της ΔΙ.Π.Υ.Ν. Θεσσαλονίκης, καθώς και σε Υπηρεσίες της νησιωτικής χώρας. Μετά την παρέλευση πενταετίας, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί μεταθέσεων του παρόντος.
2. Οι Αρχιπυροσβέστες, οι οποίοι αποφοιτούν από την οικεία Σχολή, τοποθετούνται σε κενές θέσεις των Υπηρεσιών του Νομού από τον οποίο προήλθαν. Οι υπεράριθμοι, εφόσον υπάρχουν, τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις άλλων Υπηρεσιών με βάση το συνολικό αριθμό των μορίων τους.
3. Οι εξερχόμενοι από τη Σχολή Αξιωματικών τοποθετούνται για δύο (2) έτη σε Υπηρεσίες και Σταθμούς της Αττικής. Ακολούθως, μετατίθενται υποχρεωτικά σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία: Με απόφαση του Αρχηγού, που εκδίδεται εντός δεκαημέρου από την συνεδρίαση του Συμβουλίου για τις τακτικές μεταθέσεις Αξιωματικών, καθορίζεται, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες, ο αριθμός των κενών οργανικών θέσεων, που δεν καλύφθηκαν από αρχαιότερους Ανθυποπυραγούς, Υποπυραγούς και Πυραγούς. Οι ως άνω υπάλληλοι λαμβάνουν γνώση της απόφασης με μέριμνα της ΠΕ.ΠΥ.Δ. Αττικής, όπου επιλέγουν κατά προτεραιότητα με βάση τα παρακάτω κριτήρια: α) οι υπάλληλοι, οι οποίοι έχουν δηλώσει ως νομό συμφερόντων τους κενό που πρόκειται να καλυφθεί, β) οι γονείς δυο (2) τέκνων, γ) οι γονείς ενός (1) τέκνου, δ) οι έγγαμοι, ε) οι άγαμοι. Μεταξύ υπαλλήλων οι οποίοι ανήκουν στην ίδια από τις ως άνω κατηγορία λαμβάνεται υποχρεωτικά υπόψη η σειρά αποφοίτησης.
Αρχική Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 157 – Τοποθετήσεις των εξερχόμενων από τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
Άρθρο 157 – Τοποθετήσεις των εξερχόμενων από τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Έννοιες – Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο Δράσης Εθνικού Μηχανισμού Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διάρθρωση Εθνικού Μηχανισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Δράσεις Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αρχές λειτουργίας Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Διαβάθμιση Κατάστασης Ετοιμότητας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Δυναμικό και Μέσα Εθνικού Μηχανισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Διυπουργική Επιτροπή Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Εθνική Πολιτική Μείωσης Κινδύνου Καταστροφών – Εθνικός Σχεδιασμός Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Πλαίσια Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών (Π.Δ.Ε.Α.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (Σ.Ο.Π.Π.)
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Περιφερειακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Αρμοδιότητες Περιφερειακών Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τοπικά Επιχειρησιακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Αρμοδιότητες Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Σύσταση και Αρμοδιότητες των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Οργάνωση και λειτουργία των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Υποστηρικτικές Υπηρεσίες Εθνικού Μηχανισμού
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Αυτοτελείς Διευθύνσεις Πολιτικής Προστασίας
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Αυτοτελή Τμήματα Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Εθνική Βάση Δεδομένων Κινδύνων και Απειλών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Γενικά Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Διαχείρισης Συνεπειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Σκοπός της Εκτίμησης Επικινδυνότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Οργανωμένη Προληπτική Απομάκρυνση Πολιτών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Αποστολή της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γραφείων άμεσα υπαγόμενων στον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διάρθρωση – Προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αποστολή – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γενικής Διεύθυνσης Συντονισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διοίκησης και Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης και Προγραμμάτων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.Κ.)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επιχειρησιακό Ταμείο Πρόληψης και Αντιμετώπισης Κινδύνων (Ε.Τ.Π.Α.Κ.)
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Εθνική Σχολή Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων – Αναβάθμιση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κέντρο Μελετών Διαχείρισης Κρίσεων (ΚΕ.ΜΕ.ΔΙ.Κ.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Μόνιμο Επιστημονικό Συμβούλιο Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Ευρωπαϊκό Κέντρο Δασικών Πυρκαγιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Κατάρτιση και έγκριση προϋπολογισμού της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών ΑναφορώνΆρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής ΔιαχείρισηςΆρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Διεύθυνση Προμηθειών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα ΥποστήριξηςΆρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Προϊστάμενοι Διευθύνσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων ΔιευθύνσεωνΆρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων Διευθύνσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Δαπάνες απορρήτων αναγκών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Λοιπά Θέματα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Έννοιες – Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Αποστολή και δράση των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Δράσεις των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Προϋποθέσεις ένταξης στο Μητρώο Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας (Μ.Ε.Ο.Π.Π.)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Προϋποθέσεις απόκτησης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Προϋποθέσεις ανανέωσης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Εκπαίδευση Εθελοντικών Οργανώσεων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Κινητοποίηση και Επιχειρησιακή Εμπλοκή Εθελοντών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 63 – Αξιολόγηση των Εθελοντικών Οργανώσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Διακριτικός Τίτλος -Στολή – Ατομικό Δελτίο Εθελοντή
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Υποχρεώσεις εργοδοτών των εργαζόμενων Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Ηθικές Αμοιβές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Διαγραφή Εθελοντικών Οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Ενίσχυση σε υλικά και μέσα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Ασφαλιστική κάλυψη και αστική ευθύνη Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας του Μ.Ε.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Οδήγηση-Χειρισμός Πυροσβεστικών Οχημάτων-Μηχανημάτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Μνημόνια Συνεργασίας Γ.Γ.Π.Π. με μη κυβερνητικές οργανώσεις και οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 73 – Λύση ΣυνεργασιώνΆρθρο 73 – Λύση Συνεργασιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αποστολή Πυροσβεστικού Σώματος
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Αρμοδιότητες Πυροσβεστικού Σώματος
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Πυροσβεστικό Σώμα και πυροσβεστικό προσωπικό
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Οργανικές θέσεις πυροσβεστικού προσωπικού και Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης (Π.Π.Υ.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Οργανικές θέσεις πολιτικού προσωπικού
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 79 – Διάρθρωση Υπηρεσιών Πυροσβεστικού Σώματος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Επιτελείο, Κλάδοι και Διευθύνσεις Πυροσβεστικού Σώματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81 – Γραφεία Αρχηγού, Υπαρχηγού και Επιτελάρχη
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος – Διοίκηση – Βαθμοί – Καθήκοντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 83 – Συμβούλια Επιτελικού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Κρίσεων Πυροσβεστικού Σώματος
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 86 – Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Υγειονομική Υπηρεσία Πυροσβεστικού Σώματος (ΥΓ.Υ.Π.Σ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Υπηρεσία Πλωτών Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού ΥλικούΆρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού Υλικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 90 – Πυροσβεστικό Μουσείο
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων (ΠΕ.ΠΥ.Δ.)
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 93 – Ιεραρχία Αξιωματικών, Πυρονόμων και Υπαξιωματικών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 94 – Αρχαιότητα Αξιωματικών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Αρχαιότητα Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Βαθμοί – Ιεραρχική κλίμακα – Αντιστοιχία
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Προέλευση Αξιωματικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 98 – Διάκριση ΑξιωματικώνΆρθρο 98 – Διάκριση Αξιωματικών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Προέλευση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και ΠυροσβεστώνΆρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 101 – Διάκριση και προέλευση πυροσβεστικού προσωπικού Ειδικών Καθηκόντων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102 – Είδη καταστάσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Ενέργεια
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 104 – Υπηρεσία γραφείου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδειαΆρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδεια
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 106 – ΔιαθεσιμότηταΆρθρο 106 – Διαθεσιμότητα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 107 – ΑργίεςΆρθρο 107 – Αργίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότηταΆρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότητα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 109 – Κατάσταση Εκτός Οργανικών Θέσεων (Ε.Ο.Θ.)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 110 – ΑποστρατείαΆρθρο 110 – Αποστρατεία
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Καταληκτικοί βαθμοί εν ενεργεία Αξιωματικών Γενικών και Ειδικών Καθηκόντων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Αρχές Συστήματος Αξιολόγησης – Διάκριση και έννοια προς προαγωγή προσόντων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Γενικά τυπικά προσόντα Αξιωματικών
- 126 ΣχόλιαΆρθρο 114 – Γενικά τυπικά προσόντα Πυρονόμων – Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 115 – Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 116 – Ειδικά τυπικά προς προαγωγή προσόντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 117 – Ουσιαστικά προς προαγωγή προσόντα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 118 – Κριτήρια αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 119 – Βαθμολογία απόδοσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησηςΆρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 121 – Αξιολογητές – Έννοια – Αρμοδιότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 122 – Χρόνος Αξιολόγησης – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 123 – Προϋποθέσεις προαγωγής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 124 – Παραλειπόμενοι των κρίσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 125 – Τακτικές και έκτακτες κρίσεις – κρινόμενοι Αξιωματικοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 126 – Διαβαθμίσεις κρίσεων με βάση τα ουσιαστικά προσόντα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 127 – Τρόπος προαγωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεωνΆρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 129 – Σύνθεση των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 130 – Αρμοδιότητες των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 131 – Εργασίες των Συμβουλίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 132 – Σύνταξη, κύρωση και εκτέλεση των πινάκων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων ΑξιωματικώνΆρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων Αξιωματικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 134 – Διαδικασία προαγωγών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 135 – Προαγωγές Αξιωματικών ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 136 – Κρίσεις των Αξιωματικών που συμπληρώνουν τριακονταπενταετή πραγματική υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 137 – Κρίσεις και προαγωγές των Αξιωματικών της κατάστασης υπηρεσίας γραφείου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 138 – Τρόπος επιλογής των Αξιωματικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και ΑντιστρατήγωνΆρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και Αντιστρατήγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 140 – Επιλογή του Αντιστράτηγου-Αρχηγού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 141 – Συνέπειες των δυσμενών κρίσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 144 – Εργασίες των Συμβουλίων Επανάκρισης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων ΚρίσεωνΆρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων Κρίσεων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 146 – Αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 147 – Ηλεκτρονικά ατομικά βιβλιάρια
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 148 – Μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 149 – Τοποθετήσεις – μεταθέσεις για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 150 – Νομός Συμφερόντων – Υπηρεσία Προτίμησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 151 – Κατανομή Υπηρετούσας Δύναμης
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 152 – Μεταθέσεις λόγω συμπλήρωσης ορισμένου χρόνου σε Υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 153 – Μεταθέσεις για λόγους καταφανούς υπαιτιότητας του υπαλλήλου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 154 – Αμοιβαίες μεταθέσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 155 – Μεταθέσεις λόγω προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 156 – Μεταθέσεις για συνυπηρέτηση
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 157 – Τοποθετήσεις των εξερχόμενων από τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 158 – Κριτήρια μεταθέσεων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 159 – Διαδικασία μεταθέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 160 – Αποσπάσεις
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 161 – Μετακινήσεις
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 162 – Έκταση εφαρμογής των διατάξεων του Κανονισμού Μεταθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 163 – Άρθρο 163 Μεταθέσεις – Αποσπάσεις – Μετακινήσεις Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 164 – Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 165 – Υπηρεσιακά θέματα αθλητών πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 166 – Καθήκοντα προανάκρισης – Διοικητικό Πρόστιμο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 167 – Πυροσβεστικές διατάξεις – Πυροπροστασία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 168 – Έλεγχος κατασβεστικών μέσων και υλικών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 169 – Άδειες – πειθαρχικό δίκαιο πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 170 – Υγειονομική περίθαλψη
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 171 – Αποδοχές – Προϋπολογισμός -Οικονομική Διαχείριση – Λέσχες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 172 – Υλικές και ηθικές αμοιβές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 173 – Βράβευση Υπηρεσιών και πυροσβεστικού προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 174 – Καθιέρωση Ημέρας Αποστράτων, Ημέρα Μνήμης και Ημέρα Πυροσβεστικού Σώματος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 175 – Συνεργασία Πυροσβεστικού Σώματος και Γενικής Διεύθυνσης Δασών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 176 – Συνήγορος του Πυροσβέστη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 177 – Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 210/1992 (Α΄ 99)
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 178 – Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 180 – Θέματα Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης, Πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης και Εθελοντών Πυροσβεστών Διαδικασία ένταξης Εποχικών Πυροσβεστών
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 181
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 182 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
30 Δεκεμβρίου 2019, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Ιανουαρίου 2020, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
33 Σχόλια 1963 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Οι τοποθετήσεις των εξερχομένων από την Πυροσβεστική Ακαδημία θα πρέπει να λογίζονται ως μεταθέσεις και να λαμβάνονται τα μόρια του άρθρου 158.
Οι εξερχόμενοι Αρχιπυροσβέστες η όποιοι είναι υπεράριθμοι, εφόσον υπάρχουν, τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις άλλων Υπηρεσιών με βάση το
συνολικό αριθμό των μορίων τους χωρίς να ορίζεται το μέγιστο χρονικό διάστημα που θα υπηρετήσουν και εάν μετά θα εφαρμόζονται οι διατάξεις περί μεταθέσεων .
Δεν διευκρινίζεται εάν στην έννοια «εξερχόμενοι από την σχολή Αξιωματικών» λογίζονται οι Πυρονόμοι της σχολής μετεκπαίδευσης και οι Πυραγοί της αντίστοιχης σχολής.
Άρθρο 157 παρ. 1 : τα 3 έτη να γίνουν 2 και η 5ετία να γίνει 3ετία.
Άρθρο 157 παρ. 2 : να καταργηθεί εφόσον δεν χρειάζεται η Σχολή Αρχιπυροσβεστών με το νέο βαθμολόγιο που απαιτείται για την ισόνομη λειτουργία του Σώματος.
Οι δόκιμοι πυροσβέστες της 83ής εκπαιδευτικής σειράς , με έδρα την Πυροσβεστική Ακαδημία (παράρτημα ΠτολεμαΪδας ) , έπειτα απο ενδελεχή έλεχγο του νομοσχεδίου (Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις) και πάντοτε με γνώμωνα την ορθή λειτουργία του Πυροσβεστικού Σώματος προτείνουν τις εξής διορθώσεις / αναθεώρησεις άρθρων αυτού .
2.Άρθρο 157.
Αναφέρεται με αρκετή σαφήνεια οτι οι νεοορκισμένοι συνάδελφοι απο την σχολή πυροσβεστών τοποθετούνται άμεσα σε σταθμούς της Αθήνας για 3 έτη ,κατι που ανακοινώνεται ενα μήνα πριν την ορκομοσία κάποιων συναδέλφων χωρίς να γνωρίζουν εαν αυτο θα ισχύσει για αυτούς ή για την επόμενη σειρά που θα εισαχθεί μετα την ψήφιση του νομοσχεδίου.Αξίζει να σημειωθεί επιπλέον οτι θα μπορούσε να γίνει μια πιο ισοσταθμισμένη κατανομή των συναδέλφων σε όλες τις περιοχές τις Ελλάδας που βρίσκονται οι περιφεριακές έδρες καθώς και εκει παρατηρούνται πολλές ελλείψεις και για την διευκόλυνση κάποιων συναδέλφων που η έδρα τους μπορεί να βρίσκεται και 800 χιλιόμετρα μακριά απο την Αθήνα.Διευκρινίζω οτι δεν ζητάμε να πηγαίνουν στα σπίτια τους οι συνάδελφοι αλλα τουλάχιστον εφόσον υπάρχουν και ανάγκες να δίνεται η δυνατότητα να πηγαίνουν και σε σταθμούς της ΔΙ.Π.ΥΝ Θεσσαλονίκης με την έξοδο τους απο την σχολή.
Κατά την γνώμη ,η τοποθέτηση των απόφοιτων της Σχολής Ανθυποπυραγών σε σταθμούς της Αττικής μπορεί να δεχτεί βελτίωση. Υπάρχουν και άλλες μεγάλες πόλεις ανά την επικράτεια όπως η Θεσσαλονίκη και η Πάτρα στις οποίες μπορούν να αποκτήσουν ανάλογη εμπειρία και μάλιστα ευρισκόμενοι κοντινότερα στον νομό συμφερόντων τους. Εξάλλου, ως Δόκιμοι ασκούν έτσι και αλλιώς την πρακτική τους σε σταθμούς της Αττικής και αποκτούν έτσι κάποια εικόνα.
Κατά την γνώμη μου,η τοποθέτηση των απόφοιτων της Σχολής Ανθυποπυραγών σε σταθμούς της Αττικής για δύο χρόνια μπορεί να δεχτεί βελτίωση. Υπάρχουν και άλλες μεγάλες πόλεις ανά την επικράτεια όπως η Θεσσαλονίκη και η Πάτρα στις οποίες μπορούν να αποκτήσουν ανάλογη εμπειρία και μάλιστα ευρισκόμενοι κοντινότερα στον νομό συμφερόντων τους. Εξάλλου, ως Δόκιμοι ασκούν έτσι και αλλιώς την πρακτική τους σε σταθμούς της Αττικής και αποκτούν έτσι μια κάποια εικόνα.
πι αστυφυλακες μεχρι προτινως μετα τα 2 ετη μπορουσαν να κανουν
αιτηση για μεταθεση στον τοπο συμφεροντων τους
εμεις που εχουμε ακομα περισσοτερες αναγκες ειναι παρα πολλα
τα 5 υποχρεωτικα ετη χωρις δικαιωμα μεταθεσεις
ας γινει συνολικα 3 χρονια στην αθηνα..η 2 συν ενα σε νησι
2.Άρθρο 157.
Αναφέρεται με αρκετή σαφήνεια οτι οι νεοορκισμένοι συνάδελφοι απο την σχολή πυροσβεστών τοποθετούνται άμεσα σε σταθμούς της Αθήνας για 3 έτη κατι που ανακοινώνεται ενα μήνα πριν την ορκομοσία κάποιων συναδέλφων συμπεριλαμβανομένου και εμού χωρίς να γνωρίζουμε αν αυτο θα ισχύσει για εμάς ή για την επόμενη σειρά που θα εισαχθεί μετα την ψήφιση του νομοσχεδίου.Αξίζει να σημειωθεί επιπλέον οτι θα μπορούσε να γίνει μια πιο ισοσταθμισμένη κατανομή των συναδέλφων σε όλες τις περιοχές τις Ελλάδας που βρίσκονται οι περιφεριακές έδρες καθώς και εκει παρατηρούνται πολλές ελείψεις και για την διευκόλυνση κάποιων συναδέλφων που η έδρα τους μπορεί να βρίσκεται και 800 χιλιόμετρα μακριά απο την Αθήνα.Το βασικό αντεπιχείρημα στα παραπάνω είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πυρκαγιών ξεσπά στην κεντρική και νότια Ελλάδα εξάλλου γ αυτό έγινε η δημιουργία του ΜΕΤΠΕ το οποίο δημιούργησε πολλά κενά οχι μονο σε σταθμούς της αττικής αλλα και στην βόρεια ελλάδα η οποία με το παρών άρθρο δείχνει να υπονομεύεται καθώς η κάληψη των κενών που υπάρχουν υπολογίζεται να πραγματοποιηθεί τα επόμενα 7-8 χρόνια στην καλύτερη περίπτωση και μέχρι τοτε θα είναι καταδικασμένη να λειτουργήσει με ελλείψεις.Διευκρινίζω οτι δεν ζητάμε να πηγαίνουν στα σπίτια τους οι συνάδελφοι αλλα τουλάχιστον εφόσον υπάρχουν και ανάγκες να δίνεται η δυνατότητα να πηγαίνουν και σε σταθμούς της ΔΙ.Π.ΥΝ Θεσσαλονίκης,Κομοτηνής και όπου αλλού παρατηρούνται ελλείψεις προσωπικου με την έξοδο τους απο την σχολή.
Να προσθέσετε στην παράγραφο
1. ….Με τη συμπλήρωση του χρόνου αυτού δύνανται να υπηρετούν και σε Υπηρεσίες και Σταθμούς της ΔΙ.Π.Υ.Ν. Θεσσαλονίκης ΕΦΌΣΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΧΑΙΌΤΕΡΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΙ ΥΠΆΛΛΗΛΟΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΎΝ ΝΑ ΠΑΝΕ….
Ανάγκες υπάρχουν και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα κ.α.) . Σίγουρα η Αττική έχει την περισσότερη δουλειά, όμως είναι υπερβολή να τοποθετηθούν όλοι οι απόφοιτοι στον Νομό Αττικής.
Παράγραφος 2- Διαγραφή της φράσης:
«τοποθετούνται σε κενές θέσεις των Υπηρεσιών του Νομού από τον οποίο προήλθαν»
και Διόρθωση της με υποχρεωτική υπηρεσία σε Υπηρεσίες και Σταθμούς της Αττική, όπως συμβαίνει με τους Αξιωματικούς και τους Πυροσβέστες. Δηλαδή να τροποποιηθεί η παράγραφος ως εξής:
«2. Οι Αρχιπυροσβέστες, οι οποίοι αποφοιτούν από την οικεία Σχολή, τοποθετούνται για ένα (1) έτος σε Υπηρεσίες και Σταθμούς της Αττικής. Με τη συμπλήρωση του χρόνου αυτού εφαρμόζονται οι διατάξεις περί μεταθέσεων του παρόντος.
Κατά τη γνώμη μου η υποχρεωτική παραμονή σε υπηρεσίες της Αθήνας για τους εξερχόμενους πυροσβέστες είναι απαραίτητη και αναγκαία! Όσον αφορά για τα επόμενα δύο χρόνια στην Θεσσαλονίκη θεωρώ ότι είναι λανθασμένη αυτή η πρόταση καθώς υπάρχουν αρκετοί πυροσβεστικοί υπάλληλοι με τόπο συμφερόντων τον νόμο της Θεσσαλονίκης οι οποίοι υπηρετούν για πολλά χρόνια εκτός αυτού και περιμένουν να μετατεθούν εκεί και θεωρώ αδικία να υπηρετήσουν οι ανωτέρω πριν από αυτούς ή να τους διώξουν μετά το πέρας της εξαετίας αυτων.
Με το άρθρο κατά την εφαρμογή του θα αποδυναμωθούν πλήρως τα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Πάτρα, Θεσσαλονίκη κλπ.), όπου ήδη υπάρχουν αυξημένες υπηρεσιακές ανάγκες και οι εξερχόμενοι των Σχολών μπορούν να αποκτήσουν επιχειρησιακή επάρκεια. Παράλληλα ο μέσος όρος ηλικίας των υπαλλήλων έχει ήδη αυξηθεί. Θα δημιουργηθεί ένα καθαρά Αθηνοκεντρικό σύστημα, ενώ επιπρόσθετα στις επαρχιακές υπηρεσίες θα τοποθετηθεί προσωπικό στην καλύτερη περίπτωση μετά την παρέλευση 5 ετών. Παράλληλα με το ισχύον καθεστώς που αφορά στις τάξεις των Υπηρεσιών (προεδρικά διατάγματα από 1970 έως 1985) υπάρχουν υπηρεσίες που εμφανίζονται με υπεράριθμο προσωπικό ενώ στην πραγματικότητα οι ανάγκες είναι πολλοί μεγαλύτερες. Επιπρόσθετα μέρος της πρακτική εκπαίδευσης πραγματοποιείται στην Αθήνα. Επισημαίνεται ότι στην παρούσα φάση και για τα επόμενα χρόνια οι προσλήψεις υστερούν κατά πολύ των αποστρατειών με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.
Οι εξερχόμενοι από την Πυροσβεστική Υπηρεσία να τοποθετούνται και σε υπηρεσίες και σταθμούς της ΔΙ.ΠΥ.Ν. Θεσσαλονίκης
Οι απόφοιτοι της σχολής Ανθυποπυραγων θα πρέπει να τοποθετούνται για εργασιακή εμπειρία και σε άλλες μεγάλες πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη.Και η Θεσσαλονίκη αποτελεί μεγάλο αστικό κέντρο που μπορούν να αποκτήσουν αντίστοιχη εμπειρία.
Θα επρεπε κατα τη γνώμη μου οι απόφοιτοι της σχολης πυροσβεστών να τοποθετούνται γαι εργασιακή εμπειρία και σε αλλες μεγαλες πόλεις στους κεντρικούς σταθμούς των νομων οπως Θεσσαλονίκη Πάτρα Ηράκλειο Χανιά οι οποιες εχουν πληθώρα συμβάντων εξισου με πολους σταθμούς της Αθήνας.
Στην παράγραφο 2 (Οι Αρχιπυροσβέστες, οι οποίοι αποφοιτούν από την οικεία Σχολή, τοποθετούνται σε κενές θέσεις των Υπηρεσιών του Νομού από τον οποίο προήλθαν. Οι υπεράριθμοι, εφόσον υπάρχουν, τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις άλλων Υπηρεσιών με βάση το συνολικό αριθμό των μορίων τους) όσοι πυροσβέστες είχαν δικαίωμα για μετάθεση στον νομό συμφερόντων τους και προκύψει στο μεταξύ να μπουν στη σχολή Αρχιπυροσβεστών, σύμφωνα με το άρθρο αυτό θα πρέπει να τοποθετηθούν πάλι στον Νομό όπου υπηρετούσαν, καθώς ξεκινάει να μετράει πάλι από την αρχή ο χρόνος υπηρεσίας τους στον Νομό αυτόν. Δεν θα έπρεπε να συμβεί αυτό, αλλά να μετρήσει ο χρόνος εκεί όπου υπηρετούσαν και να μπορούσαν να δηλώσουν τοποθέτηση όπου επιθυμούσαν σύμφωνα με τα κενά και τα μόριά τους.
Υπαρχουν και αλλες μεγαλες πόλεις που εξερχομενοι απο τις Πυροσβέστικες Σχολες οι υπάλληλοι μπορουν να τοποθετηθούν για εργασικη εμπειρία Θεσσαλονίκη Πατρα Χανια Ηράκλειο στις κεντρικές υπηρεσίες των νομών και εχουν και ποικίλα συμβάντων και περισσότερο απο κάποιους σταθμούς των Αθηνων δεν ειναι λογικο να συμβεί αυτό μετα απο 5 εξάμηνα Πυροσβεστικής εκπαίδευσης εκ των οποίων το ενα εξαμηνο στο τελος γίνεται στην Αθήνα εκ των πραγμάτων βαση νομοθεσίας.Ας αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες σπουδες και οχι ο χρόνος της σχολης σε 8 εξάμηνα (άρθρο 39 παράγραφος 13 του σχεδίου)ειναι υπερβολικά μεγαλο χρονικο διάστημα για σχολή Πυροσβεστών Πρέπει να γίνουν περισσότερες προσλήψεις διοτη με μαθηματική ακρίβεια σε 10 χρόνια οι αποστρατείες που θα προκύψουν απο τις σειρές 1998 1999 2000 θα ειναι περίπου 3500 και τοτε θα υπαρχει μεγαλο πρόβλημα με 100 προσλήψεις το χρονο η πυραμίδα δεν κλείνει.
Οι εξερχόμενοι από την Πυροσβεστική Υπηρεσία να τοποθετούνται και σε υπηρεσίες
και σταθμούς της ΔΙ.ΠΥ.Ν. Θεσσαλονίκης .
Άρθρο 157 §
Οι γονείς τριών, τεσσάρων κλπ τέκνων αποκλείονται; Αποκλείεται να αποφοιτήσει αξιωματικός αυτής της κατηγορίας; Και αν δεν υπάρχει κάποιος νέος αξιωματικός με πολλά παιδιά, σίγουρα θα υπάρξει αξιωματικός εκ πυρονόμων.
Άρθρο 157 §1
Την τοποθέτηση σε για τρια έτη σε υπηρεσίες Αττικής, το καταλαβαίνω. Επίσης, μετά την τριετία σε Υπηρεσίες νησιωτικής χώρας το καταλαβαίνω.
Την εκτέλεση υπηρεσίας σε Υπηρεσίες της ΔΙΠΥΝ Θεσσαλονίκης μετά την τριετία και έως τα πέντε έτη, δεν την καταλαβαίνω. Ίσως να υπάρχει κάτι, που άλλες μεγάλες πόλεις δεν έχουν. Συγγνώμη κι’όλας αλλα με προσβάλει ως πυροσβέστη άλλης Υπηρεσίας.
Κατά τα τρία έτη για τους πυροσβέστες και τα δύο για τους αξιωματικούς να προστεθεί μαζί με την Αττική η πόλη της Θεσσαλονίκης.
Βαζετε στο ιδιο καθεστως τους αξιωματικους απο πυροσβεστες και τους αξιωματικους απο πολιτες! Οι πρωτοι και εμπειρια διαθετουν και εκτελουν κανονικα υπηρεσιες στην Αθηνα για 3 χρονια που διαρκει η σχολη.Αρα δεν χρειαζεται η παραμονη 2 χρονια στην Αθηνα για απόκτηση εμπειριας. Θα μπορουσε να προστεθει εξαιρεση για αυτην την κατηγορια προσωπικου .
Η παρ. 1 υπάρχει Χρόνια τώρα στον ΚΕΥΠΣ (για 2 έτη). Ουδέποτε έχει εφαρμοστεί. Ελπίζω τώρα. Ισως 3 χρόνια να είναι πολλά αλλά νομίζω σωστό να αποκτάται εμπειρία.
Ελλαδα δεν ειναι μονο η Αθηνα οι εξερχομενοιαπο τις Σχολες μπορουν να μετατεθουν για αποκτηση εμπειριας και σε αλλες μεγαλες πολεις που εχουν εξισου αρκετη δουλεια και λιγο πρωσοπικο οι οποιες γνωριζετε ποιες ειναι.
Σύμφωνα με το άρθρο 157 είναι υπερβολικό το χρονικό διάστημα που απαιτείται για διαμονή σε αθηνα. Ας προστεθούν στο σχέδιο και άλλες πόλεις όπως Θεσσαλονίκη ή Λάρισα. Αν θέλουν να πάνε Αθήνα για να αποκτήσουν εμπειρία οι πυροσβέστες ας αναβαθμίσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της σχολής στην Πτολεμαϊδα.
Κατά την γνώμη μου ο υποχρεωτικός διορισμός -μετά το πέρας της εκπαίδευσης- για 3 χρόνια στην Αθήνα δεν είναι μια καλή λύση γα να αποκτήσουν οι δόκιμοι εμπειρία καθώς υπάρχουν και άλλες μεγάλες πόλεις με πολλά συμβάντα. Επίσης θεωρώ ότι η εκπαίδευση των πυροσβεστών πρέπει να μείνει ως έχει (5 εξάμηνα στην σχολή της Πτολεμαΐδας).
Το Πυροσβεστικο Σωμα πρεπει να δωσει μεγαλη βαση στην εκπαιδευση των δοκιμων πυροσβεστων τοσο κατα την διαρκεια φοιτησης στη σχολη αλλα και μετα την εξοδο τους,συμμετεχοντας σε ασκησεις και σεμιναρια.Δεν αρκει η τοποθετησης τους σε μεγαλα αστικα κεντρα μετα την αποφοιτησης τους.Εκτος απο την εμπειρια την οποια αποκτα βεβαιως με τα χρονια,πρεπει να εχει και τις γνωσεις ωστε να μπορεσει να αντεπεξελθει στην σημερικη απαιτητικη κοινωνια.
Στην παράγραφο 3 για τους Ανθυποπυραγούς, θα μπορούσε να προστεθεί ότι δεν θα τοποθετούνται σε Κλιμάκια ως Προϊστάμενοι.
Όσων αφορά την τοποθέτηση των εξερχομένων δοκίμων Ανθυποπυραγων, υπάρχουν δόκιμοι οι οποίοι προέρχονται από τις τάξεις του πυροσβεστικού Σώματος. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι ασκούν καθήκοντα αξιωματικού υπηρεσίας κατά τις υπηρεσίες τους εντός και εκτός της Σχολής Ανθυποπυραγων με πλήρη καθήκοντα, καθώς επίσης έχουν τοποθετηθεί εκτός του νόμου συμφερόντων τους. Θεωρώ άδικο προς τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να ασκηθεί ότι και για τους συναδέλφους οι οποίοι προέρχονται απευθείας από το σύστημα των πανελληνίων και δεν διαθέτουν προηγούμενη εμπειρία και δεν έχουν αναλάβει πλήρη καθήκοντα. Θα πρέπει να υπαρξει ένας διαχωρισμός των υπαλλήλων αυτών από τους συναδέλφους τους.
Στην Σχολη Ανθυποπυραγων φοιτουν και υπάλληλοι προερχομενοι απο το Πυροσβεστικο σωμα. Οι εν λογο υπαλληλοι εκτελουν καθηκοντα αξιωματικου υπηρεσιας κατα τα σαββατοκύριακα τα 3 χρονια των σπουδων τους (σε αντιθεση με τους ιδιωτες σπουδαστες) . οι περισσοτετοι απ’αυτους εχουν 10 χρονια υπηρεσιας οταν αποφοιτουν απο την σχολη.Θα επρεπε να υπαρχει μια διαφοροποιηση για αυτην την κατηγορια ως προς την τοποθετηση 2 χρονια στον νομο Αττικης, διοτι το συγκεκριμενο προσωπικο διαθετει πολυετη εμπειρια και θα μπορουσε να καλυψει κενα σε νευραλγικες υπηρεσιες.
Θεωρώ υπερβολή τον διορισμό για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα στην Αθήνα. Προτείνω να προστεθούν και άλλες πόλεις στο σχέδιο αυτό ή να μειωθεί το χρονικό διάστημα αυτού.
Η λέξη τοποθέτηση πρέπει να βγει και ανά αντικατασταθεί με τη λέξη μετάθεση όπως και στην αστυνομία, δηλ που υπάρχει αξιοκρατία δεν μπορώ να καταλάβω Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα είπαμε να γίνει ένας κανονισμός αξιοκρατικός με μόρια, που θα υπάρχει μια δικαιοσύνη και μια επιλογή μαζεύω μόρια πάω δηλ σε απομακρυσμένα νησιά η παραμεθόριο για να πάω εκεί που θέλω ανάλογα με τις ανάγκες.. εδώ καταργούμε την αρχή τις ισότητας μεταξύ ισόβαθμων υπαλλήλων, δίνουμε μόρια όχι σε όλους αλλά σε αυτούς που βγαίνουν τώρα από την σχολή συγνώμη αλλά το νομοσχέδιο είναι κομματικό και μόνο…πάλι τα ίδια δηλ καμία διάφορα βγάζουμε έναν καινούργιο νόμο αλλά χειρότερο από τον παλιό μόνο για να δείξουμε κάποια αλλαγή και μετά θα τον τροποποιούμε με τα δικαστήρια που θα γίνουν για να κερδηθεί το αυτονόητο….
Κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό όλοι οι αποφοιτήσανες από τη Σχολή Πυροσβεστών να πάνε μόνο στην Αθήνα για 3 ολόκληρα χρόνια. Συμφωνώ ότι θα πρέπει να αποκτήσουν εμπειρία, αλλά γιατί μόνο στην Αθήνα; Στην Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να υπάρχουν πυροσβέστες για την αντιμετώπιση κρίσεων; Ή και σε άλλες μεγάλες πόλεις;