1. Οι Ανθυποπυραγοί, μετά τη συμπλήρωση των τυπικών προσόντων του παρόντος, προάγονται υποχρεωτικά στο βαθμό του Υποπυραγού, ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών οργανικών θέσεων στο βαθμό αυτό, εφόσον κριθούν προακτέοι από το αρμόδιο Συμβούλιο Κρίσης.
2. Οι Υποπυραγοί, Πυραγοί, Επιπυραγοί και οι Αντιπύραρχοι που προσλήφθηκαν στο Πυροσβεστικό Σώμα μετά τη θέση σε ισχύ του π.δ. 44/2016 (Α΄ 68), προάγονται στους αμέσως ανώτερους βαθμούς ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων, εάν έχουν συμπληρώσει τον ακόλουθο χρόνο πραγματικής συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί και εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις προαγωγής ως εξής:
α. Υποπυραγοί: Έντεκα (11) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
β. Πυραγοί: Δεκαεπτά (17) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
γ. Επιπυραγοί: Είκοσι τρία (23) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
δ. Αντιπύραρχοι: Είκοσι εννέα (29) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
3. Οι Υποπυραγοί, Πυραγοί, Επιπυραγοί και οι Αντιπύραρχοι που προσλήφθηκαν στο Πυροσβεστικό Σώμα πριν την θέση σε ισχύ του π.δ. 44/2016 (Α΄ 68), καθώς και οι Αξιωματικοί που προσλαμβάνονται στο Πυροσβεστικό Σώμα με το π.δ. 127/2016 (Α΄ 226), προάγονται στους αμέσως ανώτερους βαθμούς ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων, εάν έχουν συμπληρώσει τον ακόλουθο χρόνο πραγματικής συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί και εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις προαγωγής ως εξής:
α. Υποπυραγοί: Δέκα (10) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
β. Πυραγοί: Δεκατρία τρία (13) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
γ. Επιπυραγοί: Είκοσι (20) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
δ. Αντιπύραρχοι: Είκοσι επτά (27) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
4. Οι Αξιωματικοί που δικαιούνται να προαχθούν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις προηγούμενες παραγράφους του παρόντος άρθρου, προάγονται εντός τριάντα (30) ημερών από την κύρωση των Πινάκων που συντάσσονται κατά τις τακτικές κρίσεις του έτους που συμπληρώνουν το χρόνο που καθορίζεται από τις διατάξεις αυτές και καταλαμβάνουν τις κενές οργανικές θέσεις του βαθμού στον οποίο προάγονται. Οι θέσεις του βαθμού από τον οποίο προάχθηκαν δεν θεωρούνται κενές για τους υποδεέστερους βαθμούς.
5. Οι Αξιωματικοί που απώλεσαν αρχαιότητα δεν προάγονται εάν οι αρχαιότεροί τους δεν συμπληρώσουν το χρόνο υπηρεσίας που προβλέπεται στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου.
Αρχική Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 135 – Προαγωγές Αξιωματικών ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων
Άρθρο 135 – Προαγωγές Αξιωματικών ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Έννοιες – Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο Δράσης Εθνικού Μηχανισμού Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διάρθρωση Εθνικού Μηχανισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Δράσεις Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αρχές λειτουργίας Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Διαβάθμιση Κατάστασης Ετοιμότητας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Δυναμικό και Μέσα Εθνικού Μηχανισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Διυπουργική Επιτροπή Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Εθνική Πολιτική Μείωσης Κινδύνου Καταστροφών – Εθνικός Σχεδιασμός Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Πλαίσια Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών (Π.Δ.Ε.Α.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (Σ.Ο.Π.Π.)
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Περιφερειακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Αρμοδιότητες Περιφερειακών Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τοπικά Επιχειρησιακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Αρμοδιότητες Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Σύσταση και Αρμοδιότητες των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Οργάνωση και λειτουργία των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Υποστηρικτικές Υπηρεσίες Εθνικού Μηχανισμού
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Αυτοτελείς Διευθύνσεις Πολιτικής Προστασίας
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Αυτοτελή Τμήματα Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Εθνική Βάση Δεδομένων Κινδύνων και Απειλών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Γενικά Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Διαχείρισης Συνεπειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Σκοπός της Εκτίμησης Επικινδυνότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Οργανωμένη Προληπτική Απομάκρυνση Πολιτών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Αποστολή της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γραφείων άμεσα υπαγόμενων στον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διάρθρωση – Προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αποστολή – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γενικής Διεύθυνσης Συντονισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διοίκησης και Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης και Προγραμμάτων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.Κ.)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επιχειρησιακό Ταμείο Πρόληψης και Αντιμετώπισης Κινδύνων (Ε.Τ.Π.Α.Κ.)
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Εθνική Σχολή Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων – Αναβάθμιση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κέντρο Μελετών Διαχείρισης Κρίσεων (ΚΕ.ΜΕ.ΔΙ.Κ.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Μόνιμο Επιστημονικό Συμβούλιο Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Ευρωπαϊκό Κέντρο Δασικών Πυρκαγιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Κατάρτιση και έγκριση προϋπολογισμού της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών ΑναφορώνΆρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής ΔιαχείρισηςΆρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Διεύθυνση Προμηθειών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα ΥποστήριξηςΆρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Προϊστάμενοι Διευθύνσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων ΔιευθύνσεωνΆρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων Διευθύνσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Δαπάνες απορρήτων αναγκών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Λοιπά Θέματα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Έννοιες – Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Αποστολή και δράση των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Δράσεις των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Προϋποθέσεις ένταξης στο Μητρώο Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας (Μ.Ε.Ο.Π.Π.)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Προϋποθέσεις απόκτησης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Προϋποθέσεις ανανέωσης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Εκπαίδευση Εθελοντικών Οργανώσεων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Κινητοποίηση και Επιχειρησιακή Εμπλοκή Εθελοντών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 63 – Αξιολόγηση των Εθελοντικών Οργανώσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Διακριτικός Τίτλος -Στολή – Ατομικό Δελτίο Εθελοντή
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Υποχρεώσεις εργοδοτών των εργαζόμενων Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Ηθικές Αμοιβές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Διαγραφή Εθελοντικών Οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Ενίσχυση σε υλικά και μέσα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Ασφαλιστική κάλυψη και αστική ευθύνη Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας του Μ.Ε.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Οδήγηση-Χειρισμός Πυροσβεστικών Οχημάτων-Μηχανημάτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Μνημόνια Συνεργασίας Γ.Γ.Π.Π. με μη κυβερνητικές οργανώσεις και οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 73 – Λύση ΣυνεργασιώνΆρθρο 73 – Λύση Συνεργασιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αποστολή Πυροσβεστικού Σώματος
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Αρμοδιότητες Πυροσβεστικού Σώματος
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Πυροσβεστικό Σώμα και πυροσβεστικό προσωπικό
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Οργανικές θέσεις πυροσβεστικού προσωπικού και Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης (Π.Π.Υ.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Οργανικές θέσεις πολιτικού προσωπικού
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 79 – Διάρθρωση Υπηρεσιών Πυροσβεστικού Σώματος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Επιτελείο, Κλάδοι και Διευθύνσεις Πυροσβεστικού Σώματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81 – Γραφεία Αρχηγού, Υπαρχηγού και Επιτελάρχη
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος – Διοίκηση – Βαθμοί – Καθήκοντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 83 – Συμβούλια Επιτελικού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Κρίσεων Πυροσβεστικού Σώματος
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 86 – Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Υγειονομική Υπηρεσία Πυροσβεστικού Σώματος (ΥΓ.Υ.Π.Σ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Υπηρεσία Πλωτών Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού ΥλικούΆρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού Υλικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 90 – Πυροσβεστικό Μουσείο
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων (ΠΕ.ΠΥ.Δ.)
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 93 – Ιεραρχία Αξιωματικών, Πυρονόμων και Υπαξιωματικών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 94 – Αρχαιότητα Αξιωματικών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Αρχαιότητα Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Βαθμοί – Ιεραρχική κλίμακα – Αντιστοιχία
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Προέλευση Αξιωματικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 98 – Διάκριση ΑξιωματικώνΆρθρο 98 – Διάκριση Αξιωματικών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Προέλευση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και ΠυροσβεστώνΆρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 101 – Διάκριση και προέλευση πυροσβεστικού προσωπικού Ειδικών Καθηκόντων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102 – Είδη καταστάσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Ενέργεια
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 104 – Υπηρεσία γραφείου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδειαΆρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδεια
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 106 – ΔιαθεσιμότηταΆρθρο 106 – Διαθεσιμότητα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 107 – ΑργίεςΆρθρο 107 – Αργίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότηταΆρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότητα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 109 – Κατάσταση Εκτός Οργανικών Θέσεων (Ε.Ο.Θ.)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 110 – ΑποστρατείαΆρθρο 110 – Αποστρατεία
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Καταληκτικοί βαθμοί εν ενεργεία Αξιωματικών Γενικών και Ειδικών Καθηκόντων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Αρχές Συστήματος Αξιολόγησης – Διάκριση και έννοια προς προαγωγή προσόντων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Γενικά τυπικά προσόντα Αξιωματικών
- 126 ΣχόλιαΆρθρο 114 – Γενικά τυπικά προσόντα Πυρονόμων – Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 115 – Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 116 – Ειδικά τυπικά προς προαγωγή προσόντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 117 – Ουσιαστικά προς προαγωγή προσόντα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 118 – Κριτήρια αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 119 – Βαθμολογία απόδοσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησηςΆρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 121 – Αξιολογητές – Έννοια – Αρμοδιότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 122 – Χρόνος Αξιολόγησης – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 123 – Προϋποθέσεις προαγωγής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 124 – Παραλειπόμενοι των κρίσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 125 – Τακτικές και έκτακτες κρίσεις – κρινόμενοι Αξιωματικοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 126 – Διαβαθμίσεις κρίσεων με βάση τα ουσιαστικά προσόντα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 127 – Τρόπος προαγωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεωνΆρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 129 – Σύνθεση των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 130 – Αρμοδιότητες των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 131 – Εργασίες των Συμβουλίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 132 – Σύνταξη, κύρωση και εκτέλεση των πινάκων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων ΑξιωματικώνΆρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων Αξιωματικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 134 – Διαδικασία προαγωγών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 135 – Προαγωγές Αξιωματικών ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 136 – Κρίσεις των Αξιωματικών που συμπληρώνουν τριακονταπενταετή πραγματική υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 137 – Κρίσεις και προαγωγές των Αξιωματικών της κατάστασης υπηρεσίας γραφείου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 138 – Τρόπος επιλογής των Αξιωματικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και ΑντιστρατήγωνΆρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και Αντιστρατήγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 140 – Επιλογή του Αντιστράτηγου-Αρχηγού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 141 – Συνέπειες των δυσμενών κρίσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 144 – Εργασίες των Συμβουλίων Επανάκρισης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων ΚρίσεωνΆρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων Κρίσεων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 146 – Αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 147 – Ηλεκτρονικά ατομικά βιβλιάρια
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 148 – Μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 149 – Τοποθετήσεις – μεταθέσεις για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 150 – Νομός Συμφερόντων – Υπηρεσία Προτίμησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 151 – Κατανομή Υπηρετούσας Δύναμης
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 152 – Μεταθέσεις λόγω συμπλήρωσης ορισμένου χρόνου σε Υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 153 – Μεταθέσεις για λόγους καταφανούς υπαιτιότητας του υπαλλήλου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 154 – Αμοιβαίες μεταθέσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 155 – Μεταθέσεις λόγω προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 156 – Μεταθέσεις για συνυπηρέτηση
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 157 – Τοποθετήσεις των εξερχόμενων από τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 158 – Κριτήρια μεταθέσεων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 159 – Διαδικασία μεταθέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 160 – Αποσπάσεις
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 161 – Μετακινήσεις
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 162 – Έκταση εφαρμογής των διατάξεων του Κανονισμού Μεταθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 163 – Άρθρο 163 Μεταθέσεις – Αποσπάσεις – Μετακινήσεις Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 164 – Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 165 – Υπηρεσιακά θέματα αθλητών πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 166 – Καθήκοντα προανάκρισης – Διοικητικό Πρόστιμο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 167 – Πυροσβεστικές διατάξεις – Πυροπροστασία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 168 – Έλεγχος κατασβεστικών μέσων και υλικών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 169 – Άδειες – πειθαρχικό δίκαιο πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 170 – Υγειονομική περίθαλψη
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 171 – Αποδοχές – Προϋπολογισμός -Οικονομική Διαχείριση – Λέσχες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 172 – Υλικές και ηθικές αμοιβές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 173 – Βράβευση Υπηρεσιών και πυροσβεστικού προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 174 – Καθιέρωση Ημέρας Αποστράτων, Ημέρα Μνήμης και Ημέρα Πυροσβεστικού Σώματος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 175 – Συνεργασία Πυροσβεστικού Σώματος και Γενικής Διεύθυνσης Δασών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 176 – Συνήγορος του Πυροσβέστη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 177 – Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 210/1992 (Α΄ 99)
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 178 – Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 180 – Θέματα Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης, Πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης και Εθελοντών Πυροσβεστών Διαδικασία ένταξης Εποχικών Πυροσβεστών
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 181
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 182 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
30 Δεκεμβρίου 2019, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Ιανουαρίου 2020, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 1963 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Υπάρχει αστοχία διατύπωσης με τη φράση (..που προσλήφθηκαν πριν (ή μετά) την θέση σε ισχύ του π.δ.44/2016). Η ακριβής (μη χρονική) διατύπωση θα πρέπει να είναι (…που προσλήφθηκαν σύμφωνα με (ή δεν προσλήφθηκαν σύμφωνα με) τις διατάξεις του π.δ.44/2016. Επισημαίνεται ότι μετά τη θέση σε ισχύ του π.δ.44/2016 προσλήφθηκαν Δόκιμοι Πυροσβέστες με άλλες προγενέστερες διατάξεις). Οράτε σχετική πρόταση στα άρθρα 39, 99, 113, και 114.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3.και να προστεθεί:όλοι οι αξκοι που έχουν αποφοιτήσει από την Π.Α ως πυροσβέστες και είναι Πυροσβεστικών σειρών από το 1996 και μέχρι το 2001 να προάγονται εκτός οργανικών θέσεων
γ. Επιπυραγοί: Είκοσι (18) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
δ. Αντιπύραρχοι: Είκοσι επτά (23) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
Επίσης να εφαρμοστεί το Π.Δ 81/16 της ΕΛ.ΑΣ που καθορίζει τους χρόνους και τις προυποθέσεις.
Λαμβάνοντας υπόψη:
α)ότι όλοι οι Αξιωματικοί που υπηρετούν στο Π.Σ.(Πλην ελαχίστων κυρίως ειδικών καθηκόντων) έχουν αποφοιτήσει από την Σχολή Ανθυποπυραγών ή ονομάστηκαν Αξιωματικοί(οι ειδικών καθηκόντων) από το 1995 και νεώτερα.
β)ότι αναγκαστικά για τα επόμενα έτη θα υπάρξει επιλογή Αρχιπυράρχων, Υποστρατήγων και Αντιστρατήγων που θα έχουν 20 έως 25 έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
να προστεθεί
στην παρ. 2:
ε. Πύραρχοι: τριάντα ένα (31) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
(οι ανωτέρω θα έχουν 1 έτος Αρχιπύραρχοι, 31 Αξιωματικοί και 3 Δόκιμοι = 35 έτη)
και στην παρ. 3:
Αντιπύραρχοι: Είκοσι πέντε (25) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
Πύραρχοι: Είκοσι επτά (27) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
(θα καλυφθούν και οι σημερινοί Πύραρχοι και Αντιπύραρχοι που δεν θα προαχθούν στο επόμενο βαθμό μέσα στην 2ετία αλλά Αξιωματικοί της ιδίας εκπαιδευτικής σειράς θα είναι ήδη Ανώτατοι.)
το παραπάνω θα επιβραβεύσει την πολυετή υπηρεσία αλλά θα δώσει και κίνητρο παραμονής σε αυτή.
Η περίπτωση δ της παραγράφου 3 να διορθωθεί ως εξής:
δ. Αντιπύραρχοι: Είκοσι τέσσερα (24) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί, για το λόγο ότι οι συγκεκριμένοι Αξιωματικοί ως γνωστόν έχουν εξέλθει από τη σχολή σε ηλικία άνω των 30 ετών (σε αντίθεση με τους προσληφθέντες σε ηλικία 18 ετών) και για να συμπληρωθεί ο χρόνος των 27 ετών συνολικής υπηρεσίας Αξιωματικού, θα έχουν αγγίξει το όριο της συντάξιμης ηλικίας.
Άρθρο 135 παρ. 2 : να τροποποιηθεί ώστε να συμβαδίζει και με το βαθμολόγιο χαμηλοβάθμων.
Άρθρο 135 παρ. 3 : να τροποποιηθεί ώστε να συμβαδίζει και με το βαθμολόγιο χαμηλοβάθμων.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3. ,καθώς σχεδόν όλοι οι αξκοι από το 1994 και μετά είναι μεγάλοι σε ηλικία (π.χ. επιπλέον στρατιωτική θητεία και πτυχιούχοι), :
γ. Επιπυραγοί: Είκοσι (19) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
δ. Αντιπύραρχοι: Είκοσι επτά (25) έτη συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
Προτείνουμε να συμπληρωθεί παράγραφος με : Ειδικά για Επιπυραγους και
Αντιπυραρχους που εξηλθαν από τη Σχολή Ανθπγων σε ηλικία τουλάχιστον 32 ετών
ο χρόνος παραμονής στο βαθμό καθορίζεται στα 18 και 25 έτη αντίστοιχα.
Η παράγραφος 3 σε συνδυασμό με τον σχολιασμό στο άρθρο 113, προτείνεται να τροποποιηθεί και να προστεθεί ακόμη μία παράγραφος ως εξής:
3. Οι Υποπυραγοί, Πυραγοί, Επιπυραγοί και οι Αντιπύραρχοι που προσλήφθηκαν στο Πυροσβεστικό Σώμα πριν την θέση σε ισχύ του π.δ. 44/2016 (Α΄ 68), καθώς και οι Αξιωματικοί που προσλαμβάνονται στο Πυροσβεστικό Σώμα με το π.δ. 127/2016 (Α΄ 226), οι οποίοι είναι απόφοιτοι σχολής Αξιωματικών υπερδιετούς φοίτησης (τουλάχιστον έξι εξαμήνων επιτυχούς φοίτησης) προάγονται στους αμέσως ανώτερους βαθμούς ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων, εάν έχουν συμπληρώσει τον ακόλουθο χρόνο πραγματικής συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί και εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις προαγωγής ως εξής:
α. Υποπυραγοί: Δέκα (10) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
β. Πυραγοί: Δεκατρία (13) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
γ. Επιπυραγοί: Δεκαεννέα (19) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
δ. Αντιπύραρχοι: Είκοσι έξι (26) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
4. Οι Υποπυραγοί, Πυραγοί, Επιπυραγοί και οι Αντιπύραρχοι που προσλήφθηκαν στο Πυροσβεστικό Σώμα πριν την θέση σε ισχύ του π.δ. 44/2016 (Α΄ 68), καθώς και οι Αξιωματικοί που προσλαμβάνονται στο Πυροσβεστικό Σώμα με το π.δ. 127/2016 (Α΄ 226), οι οποίοι είναι απόφοιτοι σχολής Αξιωματικών υποδιετούς φοίτησης προάγονται στους αμέσως ανώτερους βαθμούς ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων, εάν έχουν συμπληρώσει τον ακόλουθο χρόνο πραγματικής συνολικής υπηρεσίας ως Αξιωματικοί και εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις προαγωγής ως εξής:
α. Υποπυραγοί: Έντεκα (11) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
β. Πυραγοί: Δεκατέσσερα (14) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
γ. Επιπυραγοί: Είκοσι (20) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
δ. Αντιπύραρχοι: Είκοσι επτά (27) έτη πραγματικής (ημερολογιακής) υπηρεσίας ως Αξιωματικοί.
4. Οι Αξιωματικοί που δικαιούνται να προαχθούν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις προηγούμενες παραγράφους του παρόντος άρθρου, προάγονται εντός τριάντα (30) ημερών από την κύρωση των Πινάκων που συντάσσονται κατά τις τακτικές κρίσεις του έτους που συμπληρώνουν το χρόνο που καθορίζεται από τις διατάξεις αυτές και καταλαμβάνουν τις κενές οργανικές θέσεις του βαθμού στον οποίο προάγονται. Οι θέσεις του βαθμού από τον οποίο προάχθηκαν δεν θεωρούνται κενές για τους υποδεέστερους βαθμούς.
5. Οι Αξιωματικοί που απώλεσαν αρχαιότητα δεν προάγονται εάν οι αρχαιότεροί τους δεν συμπληρώσουν το χρόνο υπηρεσίας που προβλέπεται στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου.
ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5-6 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΠΥΡΑΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΥΡΑΡΧΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟΣ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΒΑΘΜΟΦΟΡΩΝ .ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΤΙΠΥΡΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΠΥΡΑΡΧΩΝ .ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΑ 5-6 ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΕΠΙΠΥΡΑΓΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ 500 ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΥΡΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ 79.ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΟΥΡΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΥΡΑΡΧΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙΜΗ ΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ .
αλλα χρόνια λετε στο 113 άλλα στο 125 και άλλα στο 135 τι ισχύει για τους επιπυραγούς.